Palexd kirjoitti:Onko se joskus kuitenkin käynyt ja et sen jälkeen ole kaasarin säätöihin koskenut? Entäs oletko tarkistanut että onko siinä imuvuotoja? Imukaula ja imukaulan tiivisteet ehjänä?
En osaa sanoa miten on käynyt, tuossa kunnossa ostin. Myyjä sanoi, että 3 tuntia ajettu. Kai se on uutena toiminut oikein, luulis että olis muuten palautettu liikkeeseen?
Veikkaan että säädöt on perusasennossa.
Paljonko sen kaasarin sivussa olevan ruuvin pitää olla auki? Tyhjäkäynnin säätöneula, vai mikä se onkaan? Ei siis se joka menee luistille, josta ohjataan tyhjäkäynnin kierroksia.
Imuvuotoja yritin tutkia, ainakin se osittain kuminen kurkkuosa vaikuttaisi olevan ihan ok kunnossa.
Pakoputki vuoti heti pytyn jälkeen, sen korjasin. Äänenvaimennin on läpi-mallia, eli siellä ei ole mitään ääntä hiljentävää...
Entäs Cdi-boksi, siihenhän tulee kaksi liitintä. Toisessa liittimessä on kaksi johtoa, musta jossa valkonen raita ja punainen jossa musta raita. Kumminko päin nuo johdot pitää olla liittimessä? Jos katsoo liitintä johtojen suunnasta, ja se lukitusklipsi on ylöspäin... Kävin nimittäin läpi kaikki liitokset, ja tuota irrottaessani kämmäsin, lähti vain johdot irti liittimeltä.
Pakoputki oli polttanut maajohdon eristeen rikki. Ei pitäs varmaan vaikuttaa mitenkään. Myöskin startin releelle menevät johdot oli eristevikaisia. Korjaan ne kyllä, mutta ei kai noiden pitäisi vaikuttaa käyntiin?