Juu, tuommoinen oli. Omia huomioita:
* Sylinteri ja kansi on yhtä isokokoinen ulkoapäin ja samanmuotoinen mitä 450cc CRF:ssä.
* Leveät magneeton- ja kytkimenkopat. Otti saappaaseen herkästi.
* Kiksi on aika onneton, käytännössä sähköstartilla on vingutettava. Kiksi aika lepsu ja jäi ekalla polkasulla alas jumiin.
* Kuski ei kuulemma löytänyt pikakatsauksella kaasarista tyhjäkäyntiruuvia ja kone ei tahtonut pysyä käynnissä. Itse en asiaa tutkinut.
* Muovit oli vähän "temmimäisesti" paikallaan, eli väkisin väännetty kiinnityskohtiinsa.
* Jarrupolkinta oli mahdoton käyttää, niin syvällä lohkon posken alla.
* Jalkatapit oli harrikkamaisesti noin 5cm edempänä rungossa mitä japsissa. Näkyy tuossa kuvassakin selvästi.
* Jalkatapin ja jarrupolkimen väli oli todella lyhyt.
* Takaiskari painui noin 10cm alaspäin päälle istuessa, jonka jälkeen se ei sitten painunutkaan enempää millään ilveellä.
* Linkut on aika leveät, hyvä ettei yhtä leveät mitä svingi. On ainakin tilaa iskarilla siellä välissä.
* Seisontatukeen kannattaisi laittaa varmistuskumilenksu. Helposti lerpsahtaa alas.
* Änkkäri vaikutti fiksulta ja pätevältä.
* T-palat oli aika heikon näköiset, mutta sarven kiinnikkeet, sarvet ja muut hallintalaitteet ihan bra.
* Ajo-ominaisuuksista yms. en tiedä kun se ei parin pikkuhöräsyn jälkeen enää käynnistynyt ollenkaan, edes työntämällä. En tiedä sit lähtikö se lopulta kun me lähdettiin siinä vaiheessa pois.