alpinestars^ kirjoitti:Noniin, alko joku järki tuohon käytökseenki löytyy sillä isommalla (45)tk suuttimella.. Nyt siis 175ps, 45tk, nozf 4 pykälässä ja seosruuvi kiekka & vartti auki.. Minkä lämpöarvon tulppaa ootte käyttäny? Vakio 7 arvonen toiminu ihan ok?
E: onko porukalla noista misukan ac10 piikeistä kokemusta? Hinta/laatusuhteeltaan hyvät ? 349 näköjään sais setin 24mxltä..
suosittelen vahvasti tota satapiikkiä nastarengas asioissa,ei tee huonoja renkaita ollenkaan http://www.satapiikki.fi/Marsus89 kirjoitti:alpinestars^ kirjoitti:Noniin, alko joku järki tuohon käytökseenki löytyy sillä isommalla (45)tk suuttimella.. Nyt siis 175ps, 45tk, nozf 4 pykälässä ja seosruuvi kiekka & vartti auki.. Minkä lämpöarvon tulppaa ootte käyttäny? Vakio 7 arvonen toiminu ihan ok?
E: onko porukalla noista misukan ac10 piikeistä kokemusta? Hinta/laatusuhteeltaan hyvät ? 349 näköjään sais setin 24mxltä..
Ostin viimetalvena noi ac10 piikit. Erittäin hyvä pito molemmissa päissä mutta... Takarenkaasta lähti 40% piikkejä jo n 10-20h ajon aikana. Puol talvee niil ajelee.
E: ainii ja kaveril oli samat renkaat, menivät paskaks jo aikasemmin.
alpinestars^ kirjoitti:Mitä säätöjä porukoilla on ollu nyt näillä -15 -> -20 keleillä?
Ps,tk,neula ja asento jne..?
E: ja edelleen jos jollain ylimääränen pohjapanssari nurkissa lojuu, niin ottaa yhteyttä
Kolmiovoileipä kirjoitti:Haluaisko joku valaista mua tän 300 exc huoltoväleistä? Mulla on jonkunlainen käsitys että mitä ne on, mutta kuinka usein koneremppaa, mäntä, ilmanputsari, öljyt, yms enska-harrasteajossa? Mietin vain että tuleeko tälläne vehje kuinka kalliiks.. Varmaan löytyis helpostikkin netistä ja täältä foorumeilta muuta laiska kun olen niin
CR250 kirjoitti:Kolmiovoileipä kirjoitti:Haluaisko joku valaista mua tän 300 exc huoltoväleistä? Mulla on jonkunlainen käsitys että mitä ne on, mutta kuinka usein koneremppaa, mäntä, ilmanputsari, öljyt, yms enska-harrasteajossa? Mietin vain että tuleeko tälläne vehje kuinka kalliiks.. Varmaan löytyis helpostikkin netistä ja täältä foorumeilta muuta laiska kun olen niin
Oma pyörä on aluperin 250cc, johon laitettu 110h kohdalla 300cc kit. Nyt mittarissa 205h. Koneen puolesta melkoisen huoleton peli päristellä. Kun hoitaa putsailut ja rasavailut välillä, nin kokonaisuudessaan pääsee aika vähillä huolloilla.
Itse olen tehnyt normihuollot
- Öljyt n. 5h välein
- Ilmanputsari n. 10h tarpeen mukaan (Hupulla säästää vaihdossa)
- Iskarit kerran vuoteen, aiemmin tuli huollettua kaksi kertaa vuodessa.
Isommat
- 130h kohdilla alakerta (kietari+kaikki laakerit) n. 600€. Kone oli ok, mutta kokeneempien valistuksesta tuli tehtyä. Parit laakerit takerteli.
- 170h läppärunko läppineen
- Seuraavaksi olisi männän vaihto, joka on edelleen hyvässä iskussa, mutta kesäksi uutta sisään arvio n. 230h kohdalla tällä ajotahdilla.