Yamaha YZ Topic

mara``
Paikkakunta:
joensuu
Liittynyt:
29.6.2008 20:06
mikä lie jampun vaihteissa?

ViestiKirjoittanut mara`` » 9.12.2008 20:05

njoo eli ois tarkotus ostaa yamaha projekti jossa 2 ja 3 vaihe ei pysy päällä joten mikä niissä on vikana?
HondaCebari
Pyörä:
Monarkki
Paikkakunta:
Jugoslavia
Liittynyt:
23.10.2006 21:03

ViestiKirjoittanut HondaCebari » 9.12.2008 20:22

Mites muuten kierrosten hetkellinen REIPAS nouseminen kylmänä ?
Johtuuko vain lisäsatsista minkä täytyy ainakin omalle 250 yz:lle antaa aina kun on kylmä kone ?
Kiertää siis todella paljon jonkun 5 sekunnin ajan mutta sen jälkeen toimii ilman ongelmia,vastaa kaasuun ja tyhjäkäynti hyvä.
JeLaine
Pyörä:
Yamaha YZ 125 '99
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
26.8.2007 13:42

ViestiKirjoittanut JeLaine » 9.12.2008 21:32

Miten tollanen kakstahti pyörä kestää talvisäilytystä? Se on sisätiloissa, mutta siellä sisällä lämpötila on aina saman verran kuin ulkona. Pitäskö sitä välillä vähän käynnistellä? Mulla on kyllä säilöntä aineet koneessa, ja pyörätkään ei kosketa maata. Pitäsköhän vielä ottaa paineet pois renkaista? :|

Sanokaa jos on jotain olennaista mitä kannattaa tehdä ennen talvee :)
kurseikko
Paikkakunta:
Jkl
Liittynyt:
7.4.2008 20:30

ViestiKirjoittanut kurseikko » 9.12.2008 22:33

Tilkka öljyä tulpan reijästä ja polkaisu
Nuuskis^
Pyörä:
Honda cr 126 -99
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
15.6.2006 11:42

ViestiKirjoittanut Nuuskis^ » 11.12.2008 17:52

Minkäslainen sisäänajo näihin krossipiikkeihin pittä tehä männänvaihdon jälkeen? Riittääkö ihan hyvä lämmittäminen ja vähän aikaa rauhallista ajoa?
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57

ViestiKirjoittanut PKS » 11.12.2008 17:59

itse olen ajanu uuen männän sisälle ajamalla semmosen tankillisen verran vähän rauhallisemmin, ja sitten hanaa :) Niin ja kannnattaa aina lämmittää kunnolla kun lähtee ajamaan.
mara``
Paikkakunta:
joensuu
Liittynyt:
29.6.2008 20:06

ViestiKirjoittanut mara`` » 11.12.2008 18:24

joo kuinka tehokas/ hyvä vääntönen yz 125 on?
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57

ViestiKirjoittanut PKS » 11.12.2008 18:52

moottorin tehoalueelta testien mukaan piikkien parhaimmistoa ellei paras.
mara``
Paikkakunta:
joensuu
Liittynyt:
29.6.2008 20:06

ViestiKirjoittanut mara`` » 11.12.2008 20:13

joo mutta mitenkähän kalliiksi tulee korjata -84 yz:tan 2 ja 3 vaihde?
JKY
Pyörä:
EGS360/TS50/S1
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
29.10.2005 15:14

ViestiKirjoittanut JKY » 11.12.2008 22:27

Ehkä kannattaa ottaa selvää ihan ite, etkä vaan turhaa kysele täälä ;) Vinkkinä voin sanoo, että nää vanhat paskat imasee tosi nopeesti paljo enemmän rahaa, kun mitä pyörän arvo. Näillä kun on viimevuodet vain ajettu. Yleensä.
vee8
Liittynyt:
9.1.2009 11:23

ViestiKirjoittanut vee8 » 9.1.2009 11:47

itse ostin -86 vuosimallin 125:sen yx:tan kun muka halvalla sain 700€. todettiin kunnostuksen jälkeen ettei ykkönen pysy päällä, lootaan ei kuulemma saa osia koska kyseessä on lähinnä museo peli. rahaa on palanut niin paljon että olisin saanut ostettua 2000 mallisen enskapelin. viimeeksi ostin siihen laatikossa olleen osakasan jossa piti olla toimiva kone mutta siinä koneessa on veto toisella puolella, tieetääköhän joku mikä juttu tällainen moottori on, itse en ole nähnyt vastaavaa?
JKY
Pyörä:
EGS360/TS50/S1
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
29.10.2005 15:14

ViestiKirjoittanut JKY » 9.1.2009 12:15

Siis eturatas pyörän oikealla puolella, vai? Voi olla vanhan kotarin tai aprilian kone.
vee8
Liittynyt:
9.1.2009 11:23

ViestiKirjoittanut vee8 » 9.1.2009 15:48

kyllä vain oikealla puolella, muuten moottori on saman lainen kuin vanha, mutta täydellinen peilikuva.
leppape1
Pyörä:
KX450F -14,YZ250 -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
21.10.2004 13:04

ViestiKirjoittanut leppape1 » 9.1.2009 16:55

Vuoteen-85 asti piikissä oli ketjut"väärällä puolella".Kyllä ton ikäseen yamahaan vielä maahantuojan kautta löytyy kohtuuhyvin osia,mutta halpojahan ne ei ole..
vee8
Liittynyt:
9.1.2009 11:23

ViestiKirjoittanut vee8 » 9.1.2009 18:51

tämä selvä. ilmeisesti kuitenkaan vaihteiston osat ei sovi -85:sesta -86:seen vai olisiko mahdollista että sopisi vaikka veto on eri puolella. ongelmana on että -86:sessa ykkönen ei pysy päällä. mahdolliset vinkit ongelman poistamiseksi olisi kylläkin enemmän kuin tervetulleita.