mutta toki saapi v-forcelta läppiä ja alavetoisia rännejäkin on saatavilla 200-300 taalaa nuista saapi jo pulittaa amerikan maalta.. nykyään kun ei piikkisiin edes tehdä kunnon ylävire putkia..
xQ kirjoitti:en pistäis rahoja viripalikoihin ennen ku onnistuu saamaan edes perussäätöihin pyörää..
mutta toki saapi v-forcelta läppiä ja alavetoisia rännejäkin on saatavilla 200-300 taalaa nuista saapi jo pulittaa amerikan maalta.. nykyään kun ei piikkisiin edes tehdä kunnon ylävire putkia..
Olmi kirjoitti:Eihän tuo vastaa kovinkaan terhakkaasti kaasuun, ja röpöttää.
Kun muistelee miten entinen YZ 80 -92 vastasi kaasuun silloin kun se aikoinaan oli, niin ihan eri lailla otti se kierrosta! Kyllä minusta tämmöisten vehkeitten pitäisi tyhjkäkäynnilläkin paremmin ja nopeammin ottaa kierrosta kuin oma hieman vireistetty pv teki.
Tässä ei vissiinkään ole oma alkuperäinen kaasuttimensa. Alkuperäisen pitäisi tietääkseni olla Keihin PWM36, saako niitä jostain suht edullisesti kaikkine hiluineen? Lukeeko se kaasarin malli jossain kohtaa?
Neulan sokka oli 2. ylimmäisessä urassa, nostin sen ylimpään ja pikaisella testikäytöllä ei muuttunut mihinkään. En tiedä mitkä suuttimet siellä on kun vasta pyörän sain, mutta ehkä tässä lähipäivinä viisastuisi.
Olmi kirjoitti:Kyllä tehopiikin tekee yläkierroksilla ajossa. Ajossa lähinnä suurin ongelma tilanteet, joissa täytyy pistää kytkintä pohjaan ja esim. lähteä paikaltaan liikkeelle. Ei tahdo kerätä riittävästi kierroksia että pääsisi kunnolla liikkeelle, tuntuu siis tukkoiselta. Sitten kun liikkeelle päästy, niin kyllä se piikin ottaa ihan normaalisti.
Vaihdoin eilen villat änäriin, olihan ne entiset aika hurjan näköiset. Nyt on br9eg sekä br9es tulpat, täytyy kokeilla onko mitään eroja ajossa.
Olmi kirjoitti:SMK) kirjoitti:No miten olis se pienempi tk-suutin? Onko se nyt niin iso homma ostaa muutama jokusen eken suutin ja koittaa´?
Kyllä se niin täytyy tehdä, kunhan ensin kyselin että miten tästä eteen päin. Kiitos kaikille hyvistä neuvoista, täytyy ilmoitella sitten miten käy.
jesse83 kirjoitti:Osaako joku kertoa että: Suzuki Rm 250 1999 jäi vähän tiputtaa vahingossa öljyä kytkinkopan välistä enkä tiedä paljonko sitä on tullut ulos niin pystyykö öljynpinnan tarkistamaan siitä kytkinkopan oikeellapuolella olevasta ristipää ruuvvista että kun alkaa öljyä tulee ulos niin on oikea pinta? Ei viittis kaikkia öljyjä vaihtaa kun allmoust ajamattomat on laatikossa
Sitte vielä toinen ongelma : olin lauantaina ajamassa enkä saannu tyhjäkäyntiä kunnolla pienemmälle niin mistä voi johtua? Imuilmavuotoa en löytänyt enkä muutakaan vikaa tuli mieleen että olisko kylmempi ilma vaikuttanut asiaa ja pitäs isompi pääsuutin laittaa? kiitti vastauksista.
xQ kirjoitti:ite en alkas puottaan öljyjä tarkastus ruuvi auki ja puoli desiä kerrallaan lisää ja kattoo millon tulee sitte ku alkaa tulla nii ruuvvi kiinni ja sen kytkin kopanki saapi laitettua/avattua öljyt sisässä ku heittää vaa mopon kylellee..
ja tuosta tyhjäkäynnistä et voipi ihan alkuun koittaa pelkästään ilmaruuvia sulkemalla laittaa seoksia kuntoo mut suutin kauppaan kumminki lähtö tulee kun kelit kylmenee lisää
pykälää isompi idle ja main +neulansiirto niillä jo pitkälle!