MSJD kirjoitti:Noniin voiko vika olla enään muolla kuin CDI tai kampiakseli. Eli ongelmana on siis ettei kulje mihinkään (ottaa piikkiä mutta tehot ehkä max. 20hp jää varmaan 65SX kiihytyksessä) ja vika alkoi koneremontin jälkeen jossa tuli wisecon kampiakseli, jossa on täytetty ne kolot jotka on vakiokampiakselissa täynnä. vakio ja Wiseco
Tutkittu/ tehty seuraavat asiat
Pakoaukon säädin toimii ja avaa kaikki laipat täysin auki.
Kaasari ja ilmansuodatin puhdistettu ja kaasarissa kokeiltu 172,175,178 ja 180 suuttimia joista 172 tuntu olevan eniten potkua, mutta kierrokset alko jo leijumaan.
Puritukset on kylmänä epäsopivalla mittarilla (kierteet puolet tulpan kierteistä) 10bar/145psi. (eli pitäis olla kunnossa ja mäntähän on uus ja sylinterissä ei oo jälkeä)
Kannessa on pieniä jälkiä alapään neulalaakerista, mutta ne ei kyllä taida haitata noin paljoa. (savuttaa kyllä jonkun verran koko ajan mutta savu on 2t harmaata)
Kytkinpuolen stefa ja o-rengas ja holkki on uusia originaali osia.
Läpät on vanhemman mallin (ei V-forcet) Koska V-forcet oli pask*t ja uusillakin läpillä raottaa kun rungo on menny kieroon....
Staattori mitattu ja on ok. Sytytyspuola, johto, tulpan hattu ja tulppa on uusia.
Ootko varma että ei mistään stefan välistä tai mistään päästä öljyä kampikammioon? ainakin mönkiässä oli semmonen vika kun hyytyi kesken ajon aina.
Itellä ktm sx 04 pätkikipinää ja kävin epätasasesti, niin piti vaihtaa uudenmalin sähköt ja piuhat ja uudet v-force läpät. Ja en kyllä usko että kampiakselissa olisi mitään vikaa.