Suzuki RM

Hepex
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
13.9.2008 22:15

ViestiKirjoittanut Hepex » 21.12.2009 9:39

SMK) kirjoitti:Kytkin, Suzuki, on normaalia (koska on normaalia, ettei ihmiset uusi kytkinkruunua muutaman kymmenen ajotunnin välin).
Kierrosten päälle jäänti voi johtua mm. vaijerista, jäätymisestä tai imuvuodosta.


Hmm, no tuskin kuitenkaan ekan 10 minuutin aikana ensimmäisestä käynnistyksestä on kytkinkruunun vaihtoaika tai imuvuotoa, ehkei se kesällä jäässäkään ole kaasuvaijerin uskon palauttavan.
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 21.12.2009 10:51

Olisko "pikkusen" oleellista tietoa kertoa, kun puhut kuitenkin -08 -mallin pyörästä, että se on vasta 10min. käytetty??? Just näitä kysymyksiä lisää, kukaan viitti kohta vastailla / neuvoa, upeeta.
E: Ja kun kyselee näillä keleillä ja olettaa porukan tietävän ongelman olevan kesällä, kysy meediolta ens kerralla, älä täällä, me ei osata.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
Hepex
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
13.9.2008 22:15

ViestiKirjoittanut Hepex » 21.12.2009 11:36

SMK) kirjoitti:Olisko "pikkusen" oleellista tietoa kertoa, kun puhut kuitenkin -08 -mallin pyörästä, että se on vasta 10min. käytetty??? Just näitä kysymyksiä lisää, kukaan viitti kohta vastailla / neuvoa, upeeta.
E: Ja kun kyselee näillä keleillä ja olettaa porukan tietävän ongelman olevan kesällä, kysy meediolta ens kerralla, älä täällä, me ei osata.


Jep, no, anteeksi, korjasin kuitenkin.. Meinasimpa vaan ensisijaisesti vastausta jompaankumpaan kysymykseen, mutta et näemmä osaa auttaa kumpaankaan, rupesit heti vittuilemaan (sellaisen käsityksen minä sain) noista "se on normaalia ettei ihmiset uusi kytkinkruunua muutaman kymmenen ajotunnin välein)
Neula
Paikkakunta:
Jokioinen
Liittynyt:
20.4.2006 21:23

ViestiKirjoittanut Neula » 21.12.2009 14:32

Ot, smk valittaa jokatopicissa, vaikka tietäisi että on väärässä niin silti sen on pakko sanoa jotain.

/ot

Hemmetin rm-heino kun ei niitten puhelimet oikein toimi, sähköpostiin ne ei oo ikinävastannu. "Puhelinjärjestelmissämme on järjestelmätoimittajasta riippuvia ongelmia.
Otamme käyttöön uuden puhelinjärjestelmän vuoden vaihteessa, jolloin tavoitettavuutemme parantuu."


Mistäs muualta noita vaihteiston laakereita vois saada?
feedom
Liittynyt:
7.5.2007 18:10

ViestiKirjoittanut feedom » 22.12.2009 0:23

OT: Toisille kun se netissä päteminen on harrastus ja pakkomielle.

;)
Viimeksi muokannut feedom päivämäärä 22.12.2009 0:56, muokattu yhteensä 1 kerran
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 22.12.2009 0:23

Enpähän viitsi vaivautua tarkastamaan onko k.o. hemmo muokannu alkuperästä kysymystän sen jälkene kun siihen vastasin, koska Neula (tyyny) valittaa mulle kummiskin sanoin MITÄ VAAN.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
niinvarmaanjoo1
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
27.1.2009 23:49

ViestiKirjoittanut niinvarmaanjoo1 » 24.12.2009 14:01

Mikähän mahtais olla rikki 125cc suzukissa kun kiihdyttäessä hyppii kakkonen vapaalle? Muilla vaihteilla toimii normaalisti.
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57

ViestiKirjoittanut PKS » 24.12.2009 14:34

mulla justiin sama ongelma omassa pyörässä :( Ittelä voipii olla syynä se että lohkojen välissä on 3 tiivistettä. ei päse rattaat siirtymään tarpeeksi kauas että pysyis silmässä
niinvarmaanjoo1
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
27.1.2009 23:49

ViestiKirjoittanut niinvarmaanjoo1 » 24.12.2009 17:45

Mulla taas pelkkä tiivisteliima. :)
Neula
Paikkakunta:
Jokioinen
Liittynyt:
20.4.2006 21:23

ViestiKirjoittanut Neula » 25.12.2009 19:16

Itellä ihansama ongelma, avasin alakerran eikä siirtäjissä tai rattaissa mitään vikaa...
niinvarmaanjoo1
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
27.1.2009 23:49

ViestiKirjoittanut niinvarmaanjoo1 » 26.12.2009 0:12

Juu ei mullakaan mitään näkynyt niissä kun 1h sitten kone rempattiin.
Neula
Paikkakunta:
Jokioinen
Liittynyt:
20.4.2006 21:23

ViestiKirjoittanut Neula » 26.12.2009 0:23

Se on aika kumma juttu;( voisko johtua jos on vaan huonot öljyt sisällä(itelläni on kyll aina ollu castrolin mtx)

Muuten niinvarmaanjoo1 vaihdoitko vaihteiston laakereita rämääs? jos vaihdoit niin mistä ostit ne.

Tai onko ylipäätänsä ketään vaihtanut niitä vaihteiston laakereita. Jos on niin mistä saa.
lynss
Paikkakunta:
keski-suomi
Liittynyt:
28.6.2007 10:26

ViestiKirjoittanut lynss » 26.12.2009 11:19

"Mikähän mahtais olla rikki 125cc suzukissa kun kiihdyttäessä hyppii kakkonen vapaalle? Muilla vaihteilla toimii normaalisti."

Oisko vaihderattaiden kyljistä ne "olakkeiden" kulmat pyöristyneet millä kytkee vedon rattaasta toiseen, itsellä oli tämmönen vika nelosrattaassa..
niinvarmaanjoo1
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
27.1.2009 23:49

ViestiKirjoittanut niinvarmaanjoo1 » 26.12.2009 17:46

Tuolta tulee kaikki osat hommattua suzukiin. Vaihdoin myös vaihteiston laakerit. Kai se täytyy laatikko ottaa uusiks auki ja tarkastaa.


http://www.kossinhuolto.com/
xQ
Pyörä:
yz250f -11
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
20.11.2005 23:36

ViestiKirjoittanut xQ » 26.12.2009 18:01

jos siirtäjät on ok (manuskassa pitäis lukee kuinka paksut pitää vähintää olla)
nii sillon vika voi oikeestaa olla vaan niissä kytkentä hampaissa niinku tossa jo mainittiinki.
niitten ei oikeestikkaa tarvi olla ku hiuksenhienosti pyöristyneet nii enää ei pelaa..
jos ei haluta uusia rattaita nii tekohengityksenä voi viilata tai jopa hitsata nööli niihi hampaisii ja viilata se kantti kuntoon..