Yamaha YZ Topic

JKY
Pyörä:
EGS360/TS50/S1
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
29.10.2005 15:14

ViestiKirjoittanut JKY » 21.3.2009 20:22

Kosa, ne on proxin mäntiä missä niin lukee, eikö? Tilaa orkkis tai laita wiseco, väittäsin näitä molempia proxia paremmaksi :idea:
kosa^^
Pyörä:
Cagiva Mito & Yamaha yz
Paikkakunta:
Hirvensalmi
Liittynyt:
21.8.2006 13:33

ViestiKirjoittanut kosa^^ » 21.3.2009 20:33

Jeps, joo, ok... :D Aattelin vaan että sit ovat kaikissa samalla tavalla... =) Mut jos niillä sitten menee eritavalla, ni sit tilaukseen vaan... :D
sepi_
Liittynyt:
1.3.2009 19:25

ViestiKirjoittanut sepi_ » 22.3.2009 8:42

Eilen valmistui minun koneremonttini! Hinnaksi tuli 250€ ja näillä sai vaihdettua kiertokangen, kiertokangen laakerit, jotain tiivisteitä ja männän. Remontti tehtiin sillä lailla, että minä otin moottorin irti ja purin sylinterin. Sitten se vietiin yhdelle tuttavalleni joka osaa nämä asiat. Sitten minulla ei tarvinut laittaa kuin toimiva kone paikoilleen. Eli osittain korjasin itse :D
Heromanni
Liittynyt:
9.9.2007 13:01

ViestiKirjoittanut Heromanni » 22.3.2009 23:12

terve kaikille! omistan tuommosen -01 vm yz 250f ja sain nytte kasattua sen uuella pytyllä, kiertokangella ja männällä. yhen imuventtiilinki jouduin uusimaan. semmonen ongelma sitte esiinty että polttaa öljyä ja pahasti, pakoputkesta lentää pisaroina ulos. mietinki että mikä kumma voi olla vikana, kannentiiviste ei ainakaan pitäs olla sökö. ois mukava saaha vähäkään suuntaanjohtavaa vinkkiä ku ei mielellään alkais heti kättelysä aukasee koko konetta. ei kelläään sattuisi olemaan vastaavanlaista ongelmaa?
sitte tuo polin ei tunnu älyttömän raskaalta, broidilla oli 400cc rossi ja siinä hädin tuskin jakso pyöräyttää eli pitäskö tuosaki olla armottomat puristukset polkimelle - vuotaako joku venttiili?
kiitoksia kovasti etukäteen
kosa^^
Pyörä:
Cagiva Mito & Yamaha yz
Paikkakunta:
Hirvensalmi
Liittynyt:
21.8.2006 13:33

ViestiKirjoittanut kosa^^ » 26.3.2009 0:31

Jos jollakin tarvetta yz 125 92vm etujarrulevylle, laittakaa yv, aivan käyttämätön, vielä suljetussa pakkauksessa. edullisesti, laittakaa yv jos kiinnostaa :)
Sportivee
Liittynyt:
5.1.2007 18:24

ViestiKirjoittanut Sportivee » 28.3.2009 17:35

Saakohan mistään -91 125 yz:taan omistajan käsikirjaa? Googlella en ainakaan löytäny.
Honda CBR 600 -03
pikku_pekka
Liittynyt:
12.5.2008 19:07

ViestiKirjoittanut pikku_pekka » 28.3.2009 20:21

mite usein 250 nelari yz suurin piirtei pitäs vaihtaa öljyt,mäntä ja muut hilppeet eli kiertokangen laakeri ja tiivisteet
kummeli II
Pyörä:
Ktm exc 300 -07
Liittynyt:
9.12.2007 19:14

ViestiKirjoittanut kummeli II » 28.3.2009 23:06

Terve taas. Tuota noin, nyt olis sellasta kysyttävää, että onko kellään kokemuksia noista venhemmista 400 yz-f:istä, kun speedermanilla näkyy olevan yks 1998vm ja hintaa 2600e. Ja pitäs vähän tietää että mahtaakohan olla kovin huono ostos? Tietystihän se kosahtaa ekalla lenkillä, mutta aattelin vaan kysästä että onko minkälainen pyörä vrt. pikkunelareihin ynm. Tai siis että kannattaako ostaa tollasta isompaa vanhempaa, ku samalla rahalla sais jo uudemman pikkunelarin? Nimittäin huoltohommat ei sinänsä pelota, mutta se rahamäätä mikä siihen menee. Ku ajattelis että ei tarttis hirveitä huollella tuollasta isompaa vehjettä, nimittäin kone tulis erittäin löysään ajeluun.

Näkyyhän noita olevan muutaman vuoden uudempiakin ja halavemmalla, mutta iteltä tulis pari romua vaihossa, niin ei taho noi yksityiset oikeen huolia vanhoja härpättimiä... :|

Ja tiedossa on että halpaa ja hyvää ei ole olemassa, mutta kunhan nyt jotain kokemuksia tms. lötyis...?
Saari^
Pyörä:
Honda VFR '99
Paikkakunta:
Kallela [24/7]
Liittynyt:
6.8.2007 21:26

ViestiKirjoittanut Saari^ » 29.3.2009 0:03

Noi vanhemmat jampit ihan saatanan painavia. Kandee ostaa mieluummin uudempi, vaikka pikkunelkku.
kummeli II
Pyörä:
Ktm exc 300 -07
Liittynyt:
9.12.2007 19:14

ViestiKirjoittanut kummeli II » 29.3.2009 11:58

Etin netistä noita tech specs:ejä tuolle pyörälle, niin suurin paino mitä oli ilmotettu oli 107, mitä ilmeisemmin kuivapaino. Muita oli sitten 104-105kg jne. Mutta saattaahan olla että painopiste on korkealla ja juuri nuo äsken mainitut pyörivät massat vaikuttaa sen verran pyörän luonteeseen...
Saari^
Pyörä:
Honda VFR '99
Paikkakunta:
Kallela [24/7]
Liittynyt:
6.8.2007 21:26

ViestiKirjoittanut Saari^ » 29.3.2009 12:28

kummeli II kirjoitti:Etin netistä noita tech specs:ejä tuolle pyörälle, niin suurin paino mitä oli ilmotettu oli 107, mitä ilmeisemmin kuivapaino. Muita oli sitten 104-105kg jne. Mutta saattaahan olla että painopiste on korkealla ja juuri nuo äsken mainitut pyörivät massat vaikuttaa sen verran pyörän luonteeseen...

E:Yhdellä tutulla on joskus ollut tollanen ja tehot ei tullu niin tasasesti ulos kuin uudemmista, kuulemma (essonbaari).
-Riuku-
Pyörä:
Ktm 400 exc
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
8.7.2006 12:38

ViestiKirjoittanut -Riuku- » 2.4.2009 15:24

Jos jollain ois kytkinkahvaa ja kahvarunkoa jostain piikkistä/250 yz:sta ylimääräisenä, niin pistä yv:llä. Pitäis siis ehjät olla, vuosimallilla ei niin merkitystä kunhan uudemmasta kuin -90 ja ei oo sitä kuumakäynnistysvipua.
xQ
Pyörä:
yz250f -11
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
20.11.2005 23:36

ViestiKirjoittanut xQ » 2.4.2009 17:02

empä tuota tiedä kannattaako enää käytettynä metsästää kun allrightiltä runko 20e ja vipu 14e
-Riuku-
Pyörä:
Ktm 400 exc
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
8.7.2006 12:38

ViestiKirjoittanut -Riuku- » 2.4.2009 17:28

xQ kirjoitti:empä tuota tiedä kannattaako enää käytettynä metsästää kun allrightiltä runko 20e ja vipu 14e
Menee kyllä jo OT:n puolelle, mutta pelkät toimituskulut 10 €, niin huvita pelkkien kahvarungon ja kahvan takia tuolta tilata.

E: ainii, voisha sitä käydä all right -jälleenmyyjältä hakemassa. Mutta tarjotkaa kuitenkin jos löytyy. :)
tumu
Paikkakunta:
AKAA
Liittynyt:
7.10.2008 16:15

ViestiKirjoittanut tumu » 3.4.2009 9:57

kuinkas sisäänajo kannattaa suorittaa 450sellä. mäntä, kiertokanki, petilaakerit vaihdettu.