Osaatteko sanoa minkä vuosimallin lohkot ovat yhteensopivia 2000 CR125:n lohkon kanssa?
oxstar kirjoitti:Vasemman puolen lohkosta laakeripesä mennyt hajalle, tarkalleenottaen kytkimen vivun kohdalla oleva pesä. Nyt täytää ilmeisesti lohko vaihtaa kokonaan.
Osaatteko sanoa minkä vuosimallin lohkot ovat yhteensopivia 2000 CR125:n lohkon kanssa?
wert kirjoitti:Jos kuulalaakerista on kyse, niin se on ihan mahdollista. Laakerista voi pettää se kuulia pitelevä kehikko ja sit se on menoa. Kuulat pääsee liikkumaan vapaasti ja tästä syntyy laakeriin tolkuton välys. Kun välystä on tarpeeksi, kuulat pääsee pomppaamaan pois urastaan ja putoamaan rattaiden sekaan.
Mä oon nähnyt vain kerran tommosen tapahtuvan vaihdelaatikon laakerille, mutta petilaakereille noin on käyny vaikka kuinka monessa moottorissa. Johtuu siitä, että voitelu on huonoa ja/tai tunnit on täynnä.
242zerox kirjoitti:Joo elikkäs honda syö vitusti tulppia nii kaasasrin säädöt jos joku pistäis?
richart-_- kirjoitti:honda 250:Ssa ei ole tyhjäkäyntiä? ei vaikuta vaikka kuinka pyörittelis ruuvia. missä vika?
Mitäs oireita koneeseen syntyy, kun vaihteisto öljyt pääsee kampikammioon? tai nesteet.
richart-_- kirjoitti:richart-_- kirjoitti:honda 250:Ssa ei ole tyhjäkäyntiä? ei vaikuta vaikka kuinka pyörittelis ruuvia. missä vika?
Mitäs oireita koneeseen syntyy, kun vaihteisto öljyt pääsee kampikammioon? tai nesteet.
ai niin, kylmänä ei meinaa millään lähteä käyntiin ja välistä 1 polkasulla, lämpimällä taas lähtee aina 1 polkasulla käyntiin, tyhjä käyntiä ei ole ollu siitä saakka kun kampiakselin vaihdoin (wiseko) ja kaasarin putsasin.
CR250 kirjoitti:richart-_- kirjoitti:richart-_- kirjoitti:honda 250:Ssa ei ole tyhjäkäyntiä? ei vaikuta vaikka kuinka pyörittelis ruuvia. missä vika?
Mitäs oireita koneeseen syntyy, kun vaihteisto öljyt pääsee kampikammioon? tai nesteet.
ai niin, kylmänä ei meinaa millään lähteä käyntiin ja välistä 1 polkasulla, lämpimällä taas lähtee aina 1 polkasulla käyntiin, tyhjä käyntiä ei ole ollu siitä saakka kun kampiakselin vaihdoin (wiseko) ja kaasarin putsasin.
Millon tuon kampuran vaihdoit? Meikän -98 käy kuin kello ensimmäisen ja ongelmallisen Wisecon kampuran vaihdon jälkeen. Tarkistas se kampuranratas ensimmäiseksi, kun näitä vikoja tuntuu olevan maalimallakin siellä täällä... Eli onko tuo kampuran ratas puristuksissa stefaholkin ja pultin välissä tiukasti? Jos ei nin nakkaisin kampuran takaisin maahantuojalle/myyjälle.
richart-_- kirjoitti:tutkin tuota käynti ongelmaa ja selvisi että, imupäällä tyhjäkäyntiä on jonkin verran ja taas ilman imua ei ollenkaan tyhjäkäyntiä.