ei tuo piikki exc:kään mikään yläviritteinen vehje ees ole. Aika tasasen laiska, enduuroon tosi nautittava ja paljon enemmän alavääntöä kuin normi crossi piikissä.
disme kirjoitti:Itse ainakin käyn viikonloppuna kummastelemassa KTM SX 144 -08:ia, joten jos jollain on jotain hyvää tahikka pahaakin sanottavaa ko. pyörästä, niin kuuntelisin mielelläni!
Käsittääkseni ensimmäinen vuosimalli tuota pyörää, onko jotain pahoja lastentauteja yleisesti? Miten eroaa uudempiin, kun Stormista kun saa tarvikemäntää vain -09, alkaen, mutta mahtaako se sopia tähän vuotta vanhempaankin?
Ja onko miten yläviritteinen vehje, vrt. esim. piikkinen Exc?
Itse kaipaisin metsään alavääntöjäkin, onko tässä tehoalue miten hyvin sitten muokattavissa?
Kiitos jo etukäteen, mikäli joku viitsisi kokemuksia pyörästä kertoa!
välzy kirjoitti:Itse en koko pyörän -08 malliin koskisi, oli kuulemma hyvin monella ongelmia vaihdelaatikoiden kanssa joka sitten korjattiin 2009:iin.
disme kirjoitti:Itse ainakin käyn viikonloppuna kummastelemassa KTM SX 144 -08:ia, joten jos jollain on jotain hyvää tahikka pahaakin sanottavaa ko. pyörästä, niin kuuntelisin mielelläni!
Käsittääkseni ensimmäinen vuosimalli tuota pyörää, onko jotain pahoja lastentauteja yleisesti? Miten eroaa uudempiin, kun Stormista kun saa tarvikemäntää vain -09, alkaen, mutta mahtaako se sopia tähän vuotta vanhempaankin?
Ja onko miten yläviritteinen vehje, vrt. esim. piikkinen Exc?
Itse kaipaisin metsään alavääntöjäkin, onko tässä tehoalue miten hyvin sitten muokattavissa?
Kiitos jo etukäteen, mikäli joku viitsisi kokemuksia pyörästä kertoa!
[[Paukku kirjoitti:Kumpi ois tehokkaampi ktm 150sx vai 250 sx-f ja kumpi näistä on parempi?
FMF kirjoitti:[[Paukku kirjoitti:Kumpi ois tehokkaampi ktm 150sx vai 250 sx-f ja kumpi näistä on parempi?
Eikös 150 vastaa 300 kuutioista nelitahtia?
OA243 kirjoitti:Ja lainauksessahan puhutaan 144SX:stä. Eikös noissa ollut tehtaalta tullessa ongelmia? Kaveri ajo muistaakseni -08:lla pari vuotta eikä ikinä valitellu että ois ollu ongelmia. Tehoja siinä näytti olevan, lähdöissä ja suorilla jätti vaikka mitä teki piikkisellä suzukilla.
tsirbula kirjoitti:Onko esimerkiksi piikkinen Yamaha YZ minkälainen? Varsinki 2000 vuosimallia lähellä olevat pyörät