Ei kuulukkaan, mut jos lukisit aikasempiä viestejä ni näkisit mistä keskustelu alkoi, siitä kun eräs kertoi aina käyttävänsä 5min konetta ryyppy päällä männänvaihdon jälkeen, ihmettelin itse sit et en mä vaa pystyis. Mut miten noin pienestä välihuomautuksesta voi tulla näin iso asia?
Kertokaas muuten se, että onko polkijassa vai jossain muussa vikaa, kun kone työntämällä käynnistyy TODELLA hyvin, siis heti kun kytkimen päästää tai vaihteen lämäsee sisään, mutta itse en ainakaan polkemalla tota käymään saa, en sit millään.. Tai no, kyl se aina 20x jälkeen hörähtää, lämpimänä joskus ihan muutamalla, mut onko vika mussa vai jossain muussa?
Kyllä kaikennäköset mopot oon ainakin hyvin saanu käymään, mut eikös muutenkin näissä enskoissa / krosseissa oo vähän oma tyyli miten pitäis kenkästä? Kun puristuksia on paljon, mutta kiksin välitys niin harva et kampi on ihan löysä, eli ei tossa voimaa tarvita jalasta yhtään mun itekkin oon niin kömpelö etten millään meinaa saada tarpeeksi nopeutta siihen potkuun, saisin varmaan kädelläkin sen paremmin käymään
Onko jotain vinkkejä miten sitä kannattaisi potkia?