Honda Cr 250 94-98

richart-_-
Pyörä:
Honda cr 250 -96
Paikkakunta:
muonio
Liittynyt:
24.10.2007 18:06

ViestiKirjoittanut richart-_- » 20.10.2010 18:12

mistä saisi honda cr 250 -96 keihinin kaasuttimen varaosia? käykö uudemman cr:n katteet tuohon mitenkään päin?
CR250
Pyörä:
Honda XRV 750 Africa Twin -91
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.5.2009 20:57

ViestiKirjoittanut CR250 » 20.10.2010 19:58

richart-_- kirjoitti:mistä saisi honda cr 250 -96 keihinin kaasuttimen varaosia? käykö uudemman cr:n katteet tuohon mitenkään päin?


Putkirunkoon on kuitenkin vielä helppo lisätä/siirrellä kiinnikkeiden paikkoja. Itse tykkään enemmän orkkismuoviloista.

On joku onnistunut noita uudemman muovejakin sovittelemaan....
http://www.nettimoto.com/honda/cr/1008052
richart-_-
Pyörä:
Honda cr 250 -96
Paikkakunta:
muonio
Liittynyt:
24.10.2007 18:06

ViestiKirjoittanut richart-_- » 20.10.2010 20:19

CR250 kirjoitti:
richart-_- kirjoitti:mistä saisi honda cr 250 -96 keihinin kaasuttimen varaosia? käykö uudemman cr:n katteet tuohon mitenkään päin?


Putkirunkoon on kuitenkin vielä helppo lisätä/siirrellä kiinnikkeiden paikkoja. Itse tykkään enemmän orkkismuoviloista.

On joku onnistunut noita uudemman muovejakin sovittelemaan....
http://www.nettimoto.com/honda/cr/1008052

joo niin näkyy, mutta mistäs saisi tuohon keihiniin varaosia?
CR250
Pyörä:
Honda XRV 750 Africa Twin -91
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.5.2009 20:57

ViestiKirjoittanut CR250 » 20.10.2010 21:06

richart-_- kirjoitti:
CR250 kirjoitti:
richart-_- kirjoitti:mistä saisi honda cr 250 -96 keihinin kaasuttimen varaosia? käykö uudemman cr:n katteet tuohon mitenkään päin?


Putkirunkoon on kuitenkin vielä helppo lisätä/siirrellä kiinnikkeiden paikkoja. Itse tykkään enemmän orkkismuoviloista.

On joku onnistunut noita uudemman muovejakin sovittelemaan....
http://www.nettimoto.com/honda/cr/1008052

joo niin näkyy, mutta mistäs saisi tuohon keihiniin varaosia?


Orkkispalikkana Honda jälleenmyyjän kautta voi olla helpointa saada noita nippeleitä...

http://www.ronniesmailorder.com/fiche_s ... &fveh=3267
Tony0
Pyörä:
Honda Cr 250R -98, Tm MX 85R -96, Yamaha V-max -00
Liittynyt:
28.9.2010 18:41
Honda Cr 250cc -98 ja valopuola

ViestiKirjoittanut Tony0 » 21.10.2010 10:13

Elikkäs katselin tota Cr:ään asennettua valopuolaa ja siitä lähtee kaksi keltaista ja yksi musta. Ongelma on se että toinen keltasista on jätetty kytkemättä jännitteen säätimeen eli pitäisiköhän molemmat keltaiset mennä jännitteen säätimelle? Vai tuleeko silloin jo liikaa virtaa? en ole mittaillut paljonko niistä johdoista tulee voltteja. Näky olevan HM:n valopuolapaketti.
richart-_-
Pyörä:
Honda cr 250 -96
Paikkakunta:
muonio
Liittynyt:
24.10.2007 18:06

ViestiKirjoittanut richart-_- » 22.10.2010 16:20

CR250 kirjoitti:
richart-_- kirjoitti:
CR250 kirjoitti:
richart-_- kirjoitti:mistä saisi honda cr 250 -96 keihinin kaasuttimen varaosia? käykö uudemman cr:n katteet tuohon mitenkään päin?


Putkirunkoon on kuitenkin vielä helppo lisätä/siirrellä kiinnikkeiden paikkoja. Itse tykkään enemmän orkkismuoviloista.

On joku onnistunut noita uudemman muovejakin sovittelemaan....
http://www.nettimoto.com/honda/cr/1008052

joo niin näkyy, mutta mistäs saisi tuohon keihiniin varaosia?


Orkkispalikkana Honda jälleenmyyjän kautta voi olla helpointa saada noita nippeleitä...

http://www.ronniesmailorder.com/fiche_s ... &fveh=3267

olettako tilannu tuolta sivulta osia? mitäs tuossa oikein tulee maksamaan rahdit?
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32

ViestiKirjoittanut OA243 » 22.10.2010 20:31

Otat tuolta varaosanumeron ja meet sen kanssa lähimmän jälleenmyyjän luo.
CR250
Pyörä:
Honda XRV 750 Africa Twin -91
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.5.2009 20:57

ViestiKirjoittanut CR250 » 30.10.2010 20:48

Vinkkiä säätöön.. Alarekisterissä on vääntö hukassa...

...ja pakoaukonsäädin tullut asennettua päin persikkata.

Löytyi ihan kohtuu hyvät motin kasausohjeet...

http://twostrokemotocross.com/2010/02/e ... 50-part-1/
hhenkKka
Pyörä:
Gas Gas MC250, Tunturi Tiger
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
14.2.2008 9:56

ViestiKirjoittanut hhenkKka » 26.11.2010 0:11

Onkohan -92 mallinen samaa kamaa kuin 94-98? Olen tässä sellasta katellu ekaks harraste pyöräks. Mites näinkin vanhat pelit kestää, onko pahemmin yleisvikoja? Entäs huollot, mihin tahtiin mäntää, öljyjä yms. vaihetaan?
"2T:llä ajetaan pyörää, jota vie moottori. Nelarilla ajetaan moottoria, jossa on pyörät alla"
CR250
Pyörä:
Honda XRV 750 Africa Twin -91
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.5.2009 20:57

ViestiKirjoittanut CR250 » 26.11.2010 1:10

H3nuu kirjoitti:Onkohan -92 mallinen samaa kamaa kuin 94-98? Olen tässä sellasta katellu ekaks harraste pyöräks. Mites näinkin vanhat pelit kestää, onko pahemmin yleisvikoja? Entäs huollot, mihin tahtiin mäntää, öljyjä yms. vaihetaan?


Kone on 92-01 sama, 97 tuli alurunko. Oma pyörä on -98 mallia ja on toiminut hyvin, mutta jokainen pyörä on yksilö ja huolloillahan siihen kestoon vaikutetaan. Mitään yleisvikaa ei tule mieleen, eli kuluvat osat. Harrasteajossa mitä itse ajelen, niin 50-60h ajelee ihan huoletta männällä, öljyt vaihtuu 4-5h välein.
timpax41
Pyörä:
Honda cr 250r-04
Liittynyt:
17.9.2009 20:11

ViestiKirjoittanut timpax41 » 26.11.2010 11:52

H3nuu kirjoitti:Onkohan -92 mallinen samaa kamaa kuin 94-98? Olen tässä sellasta katellu ekaks harraste pyöräks. Mites näinkin vanhat pelit kestää, onko pahemmin yleisvikoja? Entäs huollot, mihin tahtiin mäntää, öljyjä yms. vaihetaan?

Mulla oli -93 yz yammu ja pisti vaan pirusti rahaa,niin hyvähän siitä tuli.Noi alkaa olla jo niin vanhoja,et kyl on joka puolelta väljiä.Kannattaa kattoa yksilö joka on huollettu ja laitettu.Se oma maksoi 1000e,mut sitten kun alkoi laskea mitä siihen meni rahaa,niin ois saanu huomattavasti uudemman ja paremman.
Renkaat,pyörän laakerit,linkku,iskarit,mäntä,kk-laakerit,vaijerit,ketjut/rattaat,..tosin nää viat helposti löytyy uudemmastakin :)Vaikka puhunkin yammusta,niin sama pätee hondaan.Tosin,jos haluaa vaan sellasen peltopyörän,niin kyllä siihen kelpaa huonompikin..kunhan nyt kirjoittelin :D
hhenkKka
Pyörä:
Gas Gas MC250, Tunturi Tiger
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
14.2.2008 9:56

ViestiKirjoittanut hhenkKka » 26.11.2010 13:09

Kiitokset vastauksista. Tosiaan kyseisestä yksilöstä jota olen katellut, on juuri vaihettu koneesta mäntä, laakerit, kiertari sun muut ja koko pyörästä oikeastaan kaikki maholliset laakerit ja stefat. Ainakin tällä hetkellä vahva ehdokas ensipyöräksi ;)
"2T:llä ajetaan pyörää, jota vie moottori. Nelarilla ajetaan moottoria, jossa on pyörät alla"
CR250
Pyörä:
Honda XRV 750 Africa Twin -91
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.5.2009 20:57
Ketjun mitta

ViestiKirjoittanut CR250 » 16.12.2010 21:43

Muistasko joku ketjun pituuden mikä on "vakiona"? Pitäisi 14/40 ratastukselle tilata uudet ketjut ja entiset tuli nakattua viime talvena. Muistikuva oli, että vakio ketju olisi 114 eli nelisen lenkkiä pienempi mennee 14/40 ratastukselle? Varmuutta ei nyt ole, kun ei muista mitään mittoja.
Zappitatti
Pyörä:
Kawasaki KLR 650 -93, Honda CR 250 -94
Paikkakunta:
Viitasaari
Liittynyt:
26.9.2004 15:15

ViestiKirjoittanut Zappitatti » 1.3.2011 21:46

Mahtaakohan tämän ikäisissä Hondissa piikkisen ja puolikkaan rungot ja niiden osat erota kummoisesti toisistaan? Kyse olisi lähinnä takavanteesta, Purkuosat.netistä löytyisi 125cc:n takapyörä, muttei 250cc:n.. Onko kukaan vertaillut näitä keskenään?

E: Niin tosiaan kyseessä olevan 250cc pyörän vuosimalli on tietojemme mukaan -94.
E2: Ja purkuosilla olevan piikkisen vm on 92...
Kervine
Liittynyt:
3.9.2002 8:59

ViestiKirjoittanut Kervine » 1.3.2011 22:34

Tony0 kirjoitti:Elikkäs katselin tota Cr:ään asennettua valopuolaa ja siitä lähtee kaksi keltaista ja yksi musta. Ongelma on se että toinen keltasista on jätetty kytkemättä jännitteen säätimeen eli pitäisiköhän molemmat keltaiset mennä jännitteen säätimelle? Vai tuleeko silloin jo liikaa virtaa? en ole mittaillut paljonko niistä johdoista tulee voltteja. Näky olevan HM:n valopuolapaketti.


Toinen niistä keltaisista menee säätimeen joka leikkaa liian jännitteen pois ja toisesta otat sitten virran niille valoille. Musta on luonnollisesti maa.