Tiikerikakku kirjoitti:varmaan sitä öljyä tulee putken päästä aika monella muullakin kun vaan mulla. Tosin, mulla ei tuu putken päästä vaan änkkärin ja putken välistä. Se tiiviste kusee.
vaihda se?
Paappis kirjoitti:öhm..Jos haluan käyttää 2,5% seosta, ja mun pitäis saada piipun sotkeminen kuriin, ni mitä sillon mä teen kaasarille? Neulaa siirrellä, suutinta vaihtaa, kierrellä ilma/seos ruuvia? Kun mä en oikeen oo haka noissa kaasareiden säädössä. Tiedän kyllä miten kaikki tehdään, mutta en sit taas tiedä miten mikäkin vaikuttaa mihinkin...siis ei nyt ihan noin mutta en oo opiskellu niin tarkkaan.
Ja siis nyt mulla on aina ollu semmottis et 2 desii 10 litraan tai 1 desi 5 litraan. Ja sotkee perkeleesti. Neula on ylimmässä asennossa ja vakio suuttimet kiinni. Kesäks lasken neulaa puoleenväliin ja koitan missä on hyvä. Nam. Kiitos. Anteeksi.
Paappis kirjoitti:öhm..Jos haluan käyttää 2,5% seosta, ja mun pitäis saada piipun sotkeminen kuriin, ni mitä sillon mä teen kaasarille? Neulaa siirrellä, suutinta vaihtaa, kierrellä ilma/seos ruuvia? Kun mä en oikeen oo haka noissa kaasareiden säädössä. Tiedän kyllä miten kaikki tehdään, mutta en sit taas tiedä miten mikäkin vaikuttaa mihinkin...siis ei nyt ihan noin mutta en oo opiskellu niin tarkkaan.
Ja siis nyt mulla on aina ollu semmottis et 2 desii 10 litraan tai 1 desi 5 litraan. Ja sotkee perkeleesti. Neula on ylimmässä asennossa ja vakio suuttimet kiinni. Kesäks lasken neulaa puoleenväliin ja koitan missä on hyvä. Nam. Kiitos. Anteeksi.
uijui kirjoitti:Paappis kirjoitti:öhm..Jos haluan käyttää 2,5% seosta, ja mun pitäis saada piipun sotkeminen kuriin, ni mitä sillon mä teen kaasarille? Neulaa siirrellä, suutinta vaihtaa, kierrellä ilma/seos ruuvia? Kun mä en oikeen oo haka noissa kaasareiden säädössä. Tiedän kyllä miten kaikki tehdään, mutta en sit taas tiedä miten mikäkin vaikuttaa mihinkin...siis ei nyt ihan noin mutta en oo opiskellu niin tarkkaan.
Ja siis nyt mulla on aina ollu semmottis et 2 desii 10 litraan tai 1 desi 5 litraan. Ja sotkee perkeleesti. Neula on ylimmässä asennossa ja vakio suuttimet kiinni. Kesäks lasken neulaa puoleenväliin ja koitan missä on hyvä. Nam. Kiitos. Anteeksi.
Lue tuo, siinä on ihan asiaa http://www.eric-gorr.com/twostktech/carbtuning.html Äläkä saatana sano, ettet osaa lontoota.
Jake