2-t öljyt

tomu
Liittynyt:
18.5.2002 15:04

ViestiKirjoittanut tomu » 1.4.2006 22:47

Tiikerikakku kirjoitti:varmaan sitä öljyä tulee putken päästä aika monella muullakin kun vaan mulla. Tosin, mulla ei tuu putken päästä vaan änkkärin ja putken välistä. Se tiiviste kusee.


vaihda se?
Kotard
Liittynyt:
3.5.2004 19:35

ViestiKirjoittanut Kotard » 1.4.2006 23:13

muistaako joku/voiko katsoa 05 exc 125:sen vakiotangon(fatbar) sisämitan?

ite en pysty tällä hetkellä katsomaan...
motoriikka651
Pyörä:
kx450f
Liittynyt:
27.5.2004 15:33

ViestiKirjoittanut motoriikka651 » 2.4.2006 0:19

jos karjiksia oot ostamassa ni se on se pienempi koko.. Muista sit kattoo et menee kiinnikkeet kunnolla sinne tangon keskelle.

E: Ja oli muuten harvinaisen väärä topic :D
Kotard
Liittynyt:
3.5.2004 19:35

ViestiKirjoittanut Kotard » 2.4.2006 10:11

MiikkaeS kirjoitti:jos karjiksia oot ostamassa ni se on se pienempi koko.. Muista sit kattoo et menee kiinnikkeet kunnolla sinne tangon keskelle.

E: Ja oli muuten harvinaisen väärä topic :D


laitoin näköjään väärään topiciin vahingossa, kuvittelin tähän hetkeen asti laittaneen p#skanjauhamistopiciin...
Basma
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
13.12.2004 17:24

ViestiKirjoittanut Basma » 2.4.2006 16:31

mitä öljyä kannattee laittaa honda cr 125 vaihelaatikkoon?
Niquzai
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
4.9.2004 15:42

ViestiKirjoittanut Niquzai » 2.4.2006 17:50

laita vaikka castrolin mtx:ää..
Ride hard or don't ride at all.
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 3.4.2006 0:35

Mitä tahansa 2T-kisakoneeseen tarkoitettua lootaöljyä, esim Bel-Ray Gear Saver.

Lakatkaa jo inttämästä noista prosenteista! Totta helkutissa ruikkii öljyä torvesta jos on kaasarin säädöt päin persettä liian paksulla! RR-miehet käyttää 5% ja toimii. Ennemmin laitan 3,5% kuin 2,5%, jos suuttimet on edes likimain OK niin ero sotkemisessa on ihan marginaalinen.

Ja niinkus joku jo totesi, ei tee eroa minkä tehtaan peli on kyseessä, mutta monet tehtaat antaa pienet prosesntit jottas ei savuttais niin paljoo vakiosäädöillä jossian iha muuss akelissä.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Paappis
Pyörä:
kx250f 2012
Paikkakunta:
OOBU
Liittynyt:
30.6.2004 17:43

ViestiKirjoittanut Paappis » 3.4.2006 14:50

öhm..Jos haluan käyttää 2,5% seosta, ja mun pitäis saada piipun sotkeminen kuriin, ni mitä sillon mä teen kaasarille? Neulaa siirrellä, suutinta vaihtaa, kierrellä ilma/seos ruuvia? Kun mä en oikeen oo haka noissa kaasareiden säädössä. Tiedän kyllä miten kaikki tehdään, mutta en sit taas tiedä miten mikäkin vaikuttaa mihinkin...siis ei nyt ihan noin mutta en oo opiskellu niin tarkkaan.

Ja siis nyt mulla on aina ollu semmottis et 2 desii 10 litraan tai 1 desi 5 litraan. Ja sotkee perkeleesti. Neula on ylimmässä asennossa ja vakio suuttimet kiinni. Kesäks lasken neulaa puoleenväliin ja koitan missä on hyvä. Nam. Kiitos. Anteeksi.
"If nothing is broken, it's OK" - Mat Rebeaud
Paappis@Vimeo
uijui
Pyörä:
Suzuki RM250K8 Ice, Pitpro Lite, KTM Superduke 08
Liittynyt:
28.7.2005 18:11

ViestiKirjoittanut uijui » 3.4.2006 15:24

Paappis kirjoitti:öhm..Jos haluan käyttää 2,5% seosta, ja mun pitäis saada piipun sotkeminen kuriin, ni mitä sillon mä teen kaasarille? Neulaa siirrellä, suutinta vaihtaa, kierrellä ilma/seos ruuvia? Kun mä en oikeen oo haka noissa kaasareiden säädössä. Tiedän kyllä miten kaikki tehdään, mutta en sit taas tiedä miten mikäkin vaikuttaa mihinkin...siis ei nyt ihan noin mutta en oo opiskellu niin tarkkaan.

Ja siis nyt mulla on aina ollu semmottis et 2 desii 10 litraan tai 1 desi 5 litraan. Ja sotkee perkeleesti. Neula on ylimmässä asennossa ja vakio suuttimet kiinni. Kesäks lasken neulaa puoleenväliin ja koitan missä on hyvä. Nam. Kiitos. Anteeksi.


Lue tuo, siinä on ihan asiaa http://www.eric-gorr.com/twostktech/carbtuning.html Äläkä saatana sano, ettet osaa lontoota.

Jake
Allekirjoitus poistettu. *****
Tonetzki
Pyörä:
Yamaha yz 125 '05
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
11.6.2004 22:50

ViestiKirjoittanut Tonetzki » 3.4.2006 16:16

tomu kirjoitti:
Tiikerikakku kirjoitti:varmaan sitä öljyä tulee putken päästä aika monella muullakin kun vaan mulla. Tosin, mulla ei tuu putken päästä vaan änkkärin ja putken välistä. Se tiiviste kusee.


vaihda se?


mut jos mä en osaa?
Tonetzki
Pyörä:
Yamaha yz 125 '05
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
11.6.2004 22:50

ViestiKirjoittanut Tonetzki » 3.4.2006 16:19

Paappis kirjoitti:öhm..Jos haluan käyttää 2,5% seosta, ja mun pitäis saada piipun sotkeminen kuriin, ni mitä sillon mä teen kaasarille? Neulaa siirrellä, suutinta vaihtaa, kierrellä ilma/seos ruuvia? Kun mä en oikeen oo haka noissa kaasareiden säädössä. Tiedän kyllä miten kaikki tehdään, mutta en sit taas tiedä miten mikäkin vaikuttaa mihinkin...siis ei nyt ihan noin mutta en oo opiskellu niin tarkkaan.

Ja siis nyt mulla on aina ollu semmottis et 2 desii 10 litraan tai 1 desi 5 litraan. Ja sotkee perkeleesti. Neula on ylimmässä asennossa ja vakio suuttimet kiinni. Kesäks lasken neulaa puoleenväliin ja koitan missä on hyvä. Nam. Kiitos. Anteeksi.


Näin myös mulla. Kaasaria pitäs kyl munkin säätää. Joo, ei se öljyn määrä vaikuta siihen sotkemiseen niin paljoo kun et käy liian rikkaalla.
Dirt
Pyörä:
250f
Paikkakunta:
Raisio
Liittynyt:
22.9.2004 16:53

ViestiKirjoittanut Dirt » 3.4.2006 16:22

2 prosentilla mennään, ja sotkee jonkun verran. Ei kylläkään paljoa. Kaasaria säätelemään.
Näin on
Paappis
Pyörä:
kx250f 2012
Paikkakunta:
OOBU
Liittynyt:
30.6.2004 17:43

ViestiKirjoittanut Paappis » 3.4.2006 16:42

uijui kirjoitti:
Paappis kirjoitti:öhm..Jos haluan käyttää 2,5% seosta, ja mun pitäis saada piipun sotkeminen kuriin, ni mitä sillon mä teen kaasarille? Neulaa siirrellä, suutinta vaihtaa, kierrellä ilma/seos ruuvia? Kun mä en oikeen oo haka noissa kaasareiden säädössä. Tiedän kyllä miten kaikki tehdään, mutta en sit taas tiedä miten mikäkin vaikuttaa mihinkin...siis ei nyt ihan noin mutta en oo opiskellu niin tarkkaan.

Ja siis nyt mulla on aina ollu semmottis et 2 desii 10 litraan tai 1 desi 5 litraan. Ja sotkee perkeleesti. Neula on ylimmässä asennossa ja vakio suuttimet kiinni. Kesäks lasken neulaa puoleenväliin ja koitan missä on hyvä. Nam. Kiitos. Anteeksi.


Lue tuo, siinä on ihan asiaa http://www.eric-gorr.com/twostktech/carbtuning.html Äläkä saatana sano, ettet osaa lontoota.

Jake

Lontoo on mun toinen nimi :D
Kiitti linkistä...
"If nothing is broken, it's OK" - Mat Rebeaud
Paappis@Vimeo
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 4.4.2006 23:34

Röpöttää varmaan ihan kivasti?
Koitas nyt ensinnä nostaa sitä neulan prikkaa pykälällä ja sit avaset liki tyhjäkäynniltä kaasun. Pitäs äänen muuttua ja kierosten nousta aika selkeesti nopeemmin. Ellei kokonaan avasten niin entäs jos avaset sne vaan äkisti puoleen väliin?
Neulan asento vaikuttaa, jos pöääsuutin OK, tonne n. puolene väaliin kaasuna asentoo selvimmin. Jos pääsuutin on ihan liian iso, niin ei ehkä ihan sinnekään. Kuitnekin jos liki tyhjäkäynniltä avaset puoleen väliin tai täysin auki, ja jompaan kumpaan saat vasteen paljon terävämmäks ja äänen "puhtaammaks" niin toisessa on vikaa, paksulla.
Ihan tyhjäkäynniltä pienellä avauksella tuntuu tyhmis eniten.

Jos alle 3,5% sotkee ja rötää, niin iha takuulal on paksulla.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Saunamajor
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
29.12.2005 20:33

ViestiKirjoittanut Saunamajor » 9.4.2006 10:24

Onko joku muuten käyttänyt Motorex:in 2t öljyjä? Hintaa niillä on ainakin minusta kohtalaisesti, mutta ovatko ne sitten muita laadukkaampia?
Kyllä mies kivun kestää, muttei häpeää...