zeizei125 kirjoitti:33du kirjoitti:
Sitä että onko pakko kommentoida jokapaikkaan jos ei toisinaan tiedä asiasta sen enempää kuin sika satelliitista?
ps.ethän smk aloita sit taas sitä älytöntä tm:n mollaamista kun olet sen ostanut.muistan joskus kun vannoit että et enään ikinä tm osta,ja taas olet ostamassa!se ei aina voi olla pyörässä se kaikki vika,joskus myös peiliin katsominen auttaa.ja sit toisekseen pyörän jatkuva atomeiksi purkaminen(mitä sinä ainakin joskus harrastit)ei ainakaan helpota asioita!
Tähän on pakko kommentoida, koska alkaa menemään nuo zeizei:n viittaukset koko lailla törkeiksi. Selvyyden vuoksi, ja haulla löytyy myös todisteet tuekseni, kaikki syytökset älyttömästä tai ylipäänsä TM:n mollaamisesta minun suunnaltani ovat puhdasta paskapuhetta. Mutta kuten jo edelliset kommentit kyseiseltä jampalta osoittivat, puhutaan vaikkei tiedetä - ja kuten tämä kommentti osoitti, tiedon hakukaan ei kiinnosta.
Jottei epäselvää jäisi, mua närästää TM:n maahantuojan toiminta, nykysin jo eri mittakaavassa kun närästi aikaan ennen "joutumista" naimisiin serkon maahantuojan kanssa - nyt kun ymmärtää senkin että pienikin maahantuoja voi olla ihan huippu, eikä niinkus jotkut ******* *******. Kyllä mulle kävis ihan toi 100cc ja ostaa vaan kilpi (siis vaikka AVK:lta joku kasa), mutta kun siihen joutuu männän hakeen Purolta, 125cc taas ei tarvi sieltä mitään ellei rattaita riko = aja vaikka laakerit jo ääntää... kun ei sieltä uudesta sellannistakaan se varaosatilaus sit ikinä tänne tullu - perään kyselin kolmesti ja puol vuotta odotin. Että mr zeizei-olen-ääliö, mä en ole ostamassa TM 125 ajoon, mä oon ostamassa koneen ja kilven mun 100cc:hen, jota ylläri pylläri ei oo kukaan HUOLINU (hinnasta ei oo jääny kiinni), kas ku sen osto = naimisissa = arvaa vaan mihin!
Ja voit pitää ihan omana tietonas sen että vuoden vanhasta moposta 7800e tuntuu paljolta, kertoo vaan siitä et sä et oo eläissäs yhteensä sitä vielä tienannu, paas kattoen mitä noi käytetyt katumopot maksaa, huh huh.
Sen verran voin luvata, että jos serko kiinnostaa, niin oon valmis ottaan sen firman nimiin = kuluttajaturvan alasuuteen, ihan samaan rahaan. alv:tä ei tietenkään sisällä, kun on käytettynä sit sisään otettukin, kytkimen osalta alv = 22% ja voidaan kirjata 730e sen osuudeks = ok-hinta ilman töitä ja privana teetettyjä tigguksia ja koneistuksia.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413