Blinko kirjoitti:en jaksa kahlata koko keskustelua läpi... mutta mistä sais -92 huqvarna wr:ään uutta pyttyä? ja jos ei saa mistään niin mihin pitää lähettää et saa pytyn pinnotettua? (125cc)
Kysymys kuuluisi piikkipuolelle kun katukäytöstä kysymys. Mutta vastaan silti, helvetin mukavaahan se on ajaa kadulla smotoilla. Täytyy silti nyt todeta se vanha tosiasia, että jos kyselet bensankulutuksia niin on vähän väärä pyörä sulle. Bensaa kuluu ihan mukavasti, samoin 2t-öljyä, vaihteistoöljyä, ilmanputsareita ja mäntiä yms. hilpettä. Kalliiksi tulee jokatapauksessa.masaaa kirjoitti:Minkäslainen tällänen on ajaa kadulla smoto vanteilla ja kumeilla?? Minkä verran suunnilleen bensaa viepi satasella ?
malaco kirjoitti:Kysymys kuuluisi piikkipuolelle kun katukäytöstä kysymys. Mutta vastaan silti, helvetin mukavaahan se on ajaa kadulla smotoilla. Täytyy silti nyt todeta se vanha tosiasia, että jos kyselet bensankulutuksia niin on vähän väärä pyörä sulle. Bensaa kuluu ihan mukavasti, samoin 2t-öljyä, vaihteistoöljyä, ilmanputsareita ja mäntiä yms. hilpettä. Kalliiksi tulee jokatapauksessa.masaaa kirjoitti:Minkäslainen tällänen on ajaa kadulla smoto vanteilla ja kumeilla?? Minkä verran suunnilleen bensaa viepi satasella ?
JAMPO90 kirjoitti:Tuli nyt kakspuolikas Wr hommattua valkosilla kilvillä. Ollut ennen jääratakäytössä ja ykkös vaihde sen verran pitkä että lähössä täytyy kierrättää konetta ja luistuttaa kytkintä et jaksaa lähteä liikkeelle.. Sitten lähteekin nopsasti. Sitä vain että onko se kovin vaikeeta vaihella ensiövälityksiä koneesta? Kadullakin pitäs päästellä ja montulla. Tänään oli kiva yllätys kun koulussa irrotin sylinteriä niin imupuolella sellaset avarrusjäljet että ei ollenkaan viimeistelty melkeen.. Jonkun verran naarmuja.
Eli pitäs saada niitä välityksiä siihen pyörään silleen ettei tartte kytkintä luistutella jos lähtee normaalisti liikkeelle ja kierroksia korkeelle.