Suzuki RM

Tukezi
Liittynyt:
23.6.2007 20:38

ViestiKirjoittanut Tukezi » 21.1.2010 19:59

Voiko ton iskarin sisällä olevan alumiinisen putken rasvata ihan normi vaseliinilla. Meinaa sitä putke mikä kiinnittyy tohon paluu säädön "neulaan". Siellä oli jotain vaseliinia kun purin sen.

Kyse siis showan kakskammio keulasta. 05 rm 125

Mikäköhän olis hyvä öljy sinne keulaan?
Kasipallo
Pyörä:
Suzuki RM 125
Paikkakunta:
Valkeakoski
Liittynyt:
16.1.2009 17:28

ViestiKirjoittanut Kasipallo » 24.1.2010 19:11

Kuinka paljon eroa on usd keulalla ja normi keulalla, suurrimmaksi osaksi ajettavuuden kannalta? mistä saisi ostettua usd keulan 98 vuoden rm:ään?
PäRi
Pyörä:
Suzuki RM 125 -03, Aprilia SX 125 -09
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
28.4.2008 17:50

ViestiKirjoittanut PäRi » 24.1.2010 21:54

Paljon saa -03 vuosimallia olevan piikin männän/sylinterin välys olla?
~Way of life.
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 24.1.2010 23:25

Kasipallo kirjoitti:Kuinka paljon eroa on usd keulalla ja normi keulalla, suurrimmaksi osaksi ajettavuuden kannalta? mistä saisi ostettua usd keulan 98 vuoden rm:ään?


Periaatteessa hyvä perinteinen keula toimii paremmin kuin huono USD, eli niissä ei ilma vatkaannu vaimennusöljyyn yhtä pahasti. Siis se osa öljyä, joka on vapaan ilman tilassa, ei koskaan mene simmien läpi. Toki se tosiasiassa vatkaantuu sekasin syvemmällekin ja ero on varmana käytännössä marginaalinen, mutta monet ekan sukupolven usd-keulat on niin luokattoman huonoja ettei semmosesta kantsi mitään maksaa.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
niinvarmaanjoo1
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
27.1.2009 23:49

ViestiKirjoittanut niinvarmaanjoo1 » 31.1.2010 20:14

Laittakaas yksityisviestiä jos joltain sattuu löytymään 97- vuosimallin 125cc rämään ehjiä vaihteiston rattaita. 2,3,4 vaihdeiden rattaat kiinnostais eniten.
timpax41
Pyörä:
Honda cr 250r-04
Liittynyt:
17.9.2009 20:11

ViestiKirjoittanut timpax41 » 12.2.2010 21:45

Muistaako kukaan-96 rm 250 vakiosuutin kokoja.En löydä mistään?
aksutus
Pyörä:
Yamaha yz 250 ´84
Liittynyt:
30.9.2008 18:54

ViestiKirjoittanut aksutus » 21.2.2010 19:11

Bongasin suzukimiehille netistä aika pirun halpoja osia, kannattee vilkaista http://www.ajbike.fi/index.php?cPath=5_ ... 95&sort=2a

Oli esim. Vanhempaan ärämmään täydellinen läppäventtiili 19€ :)
Faber
Pyörä:
YZ125 1999
Liittynyt:
25.9.2007 9:16

ViestiKirjoittanut Faber » 27.2.2010 12:26

Mulla on vanha lahna rm250 vm. 93. Miten lähtee etupyörän laakerit irti? Lähteekö ne ihan lyömällä vai tartteeko ulosvetäjän?
xQ
Pyörä:
yz250f -11
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
20.11.2005 23:36

ViestiKirjoittanut xQ » 27.2.2010 17:36

Faber kirjoitti:Mulla on vanha lahna rm250 vm. 93. Miten lähtee etupyörän laakerit irti? Lähteekö ne ihan lyömällä vai tartteeko ulosvetäjän?

tipahtaa itestää pois ku napaan antaa lämpöjä ja jos ei nii vetovasaraa avuksi.
Otsoneekeri
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
12.3.2007 20:13

ViestiKirjoittanut Otsoneekeri » 2.3.2010 12:49

Miten saa varaosia vanhoihin 250cc rm:miin (vuosi malli 90-95). Onko osia paremmin saatavailla verrattuna muihin vanhoihin puolikkaisiin. Mistä saa tilattua osia?
Mopossa on aina laittoo eli eiku tuunaamaan!
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57

ViestiKirjoittanut PKS » 2.3.2010 20:19

eiköhän tuon vm. suikkiin löydy varaosia samanlailla kuin muihinki tuon ikäisiin japseihin. Kyllähän nuihin hilpettä löytyy suzuki jälleenmyyjiltä
Suiza_88
Pyörä:
Pv74, MH74, WR144
Paikkakunta:
Pietarsaari
Liittynyt:
10.4.2008 18:07

ViestiKirjoittanut Suiza_88 » 19.3.2010 19:53

Kannattaako koko mopo pistää atomeiks sen takia että saa osan numero 3 paikoilleen? http://fiche.worldofpowersports.com/wps ... &A=242&B=3

Mikäs virka tuolla osalla muuten on?
Tarjoilkaa WR125 sylinteriä!
Dubster
Pyörä:
Suzuki rm 125 -99
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
14.1.2010 20:15

ViestiKirjoittanut Dubster » 19.3.2010 20:35

Jos nyt oikein käsitin, niin tuo osahan pitää noi pakoaukon säätäjät tuolla koloissaaan sylinterin "sisällä", estää nousemasta liian ylös, näin ainakin omassa 99 rm:ssä.Onnistut varmaan laittamaan osan aika helposti paikalleen sen pakoaukon säätimen kannen avaamalla ja samoin sen kytkinkopan ylä puolella olevan pikku kannen jonne tuo pakoaukon säätimen akselin toinen pää tulee. Eli ei tarvitse koko pyörää atomeiksi lyödä. Pakoputki pois ja kannet auki niin luulis onnistuvan. Näin ainakin tuossa 99:ssä, toivottavasti tästä jotain apua.
rä-xä
Liittynyt:
17.3.2007 10:57

ViestiKirjoittanut rä-xä » 24.3.2010 17:52

Millasia vehkeitä ovat rmz 450 -07? Jotain erityisiä tyyppivikoja?
R450
Pyörä:
Crf 450
Liittynyt:
21.3.2010 17:52

ViestiKirjoittanut R450 » 24.3.2010 19:02

Joskus oli itellä Rmz, tosin -05 mallinen, mutta hyvä peli tuntu olevan, näppärän oloinen kääntymään ja vaihtamaan suuntaa..Testeissäkin on tuota Rmz kääntymistä kehuttu, eikä tuo nelilovinen laatikkokaan haitannu mitään vaikka 5-vauhteisilla tottunut enemmän ajamaan..Ei omalla kohdalla ainakaan mitään murheita käytössä ollut, venttiileitä tosin joutu välillä säätelemään.