dmx^ kirjoitti:OA243 kirjoitti:Ja valitettavasti tyly fakta on se että 2000€:lla et edes harrastele. Suosiolla vähintään 500€ lisää jos pitää varusteetkin saada samaan rahaan, on noi 2000€:n pyörätkin vähän mitä on mutta saattaa jo pystyä oikeesti ajamaankin.
Mmh onhan se noinki, mut eipä sen tarvii kummonen olla, riittää vaa et ei lahoo joka mutkaan ja pääsee eteen päin
Useempaan kertaan kokeiltu, lisäks nähnyt monella saman, se ei vaan toimi. Muttei uskoa tarvitse ja voihan sitä yrittää. Tuppaa vaan meneen niin että menee se 1500€ pyörään ja toinen 1500€ siihen että pyörä on vielä parinkymmenen tunnin jälkeenkin edelleen
jotenkuten ajokuntoinen. Itse kokeillut myös. Kun taas 2500-3000€:lla saa jo pienellä läpikäynnillä ajoon valmiin pyörän, eikä tarvii ihan kokoajan olla pelko perseessä siitä millon se hajoaa. (siinä mielessä kun sitä tässä lajissa voi olla miettimättä) Ja on vähän eri lajikin 1500€ pyörällä kun 3000€ pyörällä, kalliimmassa saattaa vaikka iskarit toimia ja koneessakin olla kaikki tehot tallella. Kyl se alkaa siinä vaiheessa syödä kun joka toinen ajoreissu jää kesken pyörän hajoomisen takia.
Ite pidin tossa 8kk taukoa kun laskin ettei rahat yksinkertaisesti riitä kunnon pyörään ja ajamiseen. Alkohan se vituttaa parin kuukauden jälkeen, mutta nyt on ainakin sellanen pyörä alla mihin on luottoa ja viiden ajotunnin jälkeen mennään huomattavasti kovempaa kun vanhalla pyörällä ikinä, ihan vaan sen takia että pyörä on niin eri tasonen. Vaikkei kierrosajoilla oiskaan väliä niin kyllä se luotettavuus ja pyörän helpompi ajettavuus on aika isoja juttuja.