qwe kirjoitti:Tarkotus olis vaihtaa etupumppuihin öljyt. Mitä öljyä suosittelette. Ja jos laitan maksimi määrän öljyä niin nostaako se keulan ylös ja takaa olisi tarkoitus kiristää jousta jotta perse nousisi.
OA243 kirjoitti:No jos noi on tiedot niin kyllähän sen tietää ettei homma tuu onnistumaan, ainakaan oikeesti hyvin. Eihän toikaan mitään rakettitiedettä ole, mutta täytyy tietyt jutut osata. Ite en ois tota keulan huoltoo varmaan saanut järkeiltyä ilman opastusta. Vie suosiolla liikkeeseen ja pyydä että saat seurata sitä hommaa.
olppe kirjoitti:Eli mitä kaikkea pitäis 2t piikille tehdä ettei talvella leipoisi kiinni. Suutin pitää vaihtaa isompaan ja ilmeisesti syylärin eteen joku pahvi lämpösuojaksi mutta onko vielä muuta mitä pitäisi tehdä talviajoa varten?
FMF kirjoitti:Minkä kokonen on Honda CR 125 2006 originaali mäntä? Eli minkä kokosen ostan?
FMF kirjoitti:Vesi kielellä kattelin kisakoneen alennuksia, onks tää nyt A vai B mallinen? Eli sopiikohan originaali aukasemattomaan Hondaan? http://www.kisakone.com/mantasarja-cr125-0507-5395-p-2778.html
ArdeCH kirjoitti:Mites onko nuo kisakoneen pyörät yleensä hyvässä kunnossa, kun ei niitä ainakaan oo turhan paljon mainostettu ilmotuksissa.
http://www.kisakone.fi/14.htm
Tuota olen katsellut.
Mitä pitäis tietää kun menee katselemaan -03 pyörää`?
Kyllä ne (imu)venttiilit noin uusissa kestää jo ihan hyvin. Putsari pidettävä huolella puhtaana + öljynvaihdot yms perusjutut pidettävä kunnossa niin kyllä homma pelaa.mxmanne kirjoitti:joo eli oon uutta pyörää hankkimassa ja 250 nelari hondaa(08-10vm) oon katellu niin olisi siitä pyörästä kiva saada jotain kokemuksia ja yleensäkkin tietoa vioista. Eniten tuossa mietityttää nuo venttiilit että onko kuin löyhät. Edellinen pyörä oli 250 suzuki rmz ja siitä jäi vain hyviä kokemuksia toiminnan puolesta.Harraste käyttöön siis olisi tulossa.
Kiitokset etukäteen vastaajille