Auttakaas nyt mua ton pakoaukon säätimen säätämisen kanssa! Oon koittanu laittaa vakiosäädöt mutta aukeaa aivan liian aikasin. Kaikki neuvot tervetulleita!
Kertokaa joku viisaampi mikä -06 kotarissa on ku pätkii yläkierroksilla kun rajotin olis Tulppa, tulpanhattu ja puola vaihdettu, muttei auttanut yhtään.
Minkä kokonen toi mangneeton ulosvetäjä on? Ja miten kytkimen keskellä olevan mutterin saa pois. On iskuporakoneella koitettu vaikka kuinka vääntää mutta ei vaan hievahda...
ViTSi kirjoitti:Minkä kokonen toi mangneeton ulosvetäjä on? Ja miten kytkimen keskellä olevan mutterin saa pois. On iskuporakoneella koitettu vaikka kuinka vääntää mutta ei vaan hievahda...
Näyttäis M27x1 kierteellä oleva ulosvetäjä käyvän.Sama kampe kätevästi hölmölandiasta Motonetistä:
No tuollanen kytkimen kiinnipitäjä on ja kun iskuporakoneella vääntää niin ei vaan hievahda... Olin ostavinaan myös tollasen ulosvetäjä sarjan ja vaikka mitä kokoja kokeilin ei vaan menny kii. Pitää koittaa uudestaa siis.
Itselläni on kytkimen teräksisestä välilevystä ja rautatangosta tehty työkalu, jolla saa pidettyä kytkimen paikoillaan samalla, kun vääntää mutteria auki. Hylsyavainta ja sopivaa jatkovartta käyttäen ovat mutterit aina auenneet.
Joo porukat vois alkaa ottaa silmää käteen ja kattoa vähä mihkä alueelle mitäkin kirjottelee ja puhun ihan yleisesti, kun tuntuu että aikapaljon kirjotetaa juuri sinne minne sattuu ensimmäisenä eksymään, sen enempää ajattelematta.