No mitä sitten hondaa katot jos suikka on parempi ? Titaaniset imut ja pakovenat terästä.mxmanne kirjoitti:mutta jotenkin tuntuu vaan että suzuki olisi luotettavampi mutta mitä mieltä muut on? eli tällä hetkellä 2008 vuoden honda crf 250 on kiikarissa niin onko jollain jotai hyviä/huonoja kokemuksia kyseisestä laitteesta? ja onkos tässä 08 vehkeessä titaani vai rosteri venat?
Tuurhiz kirjoitti:Mikäköhän mahtais olla ongelmana kun ei tahdo pyörä lähtee enään käyntiin. Eilen toimi moitteettomasti 480 pääsuuttimella mutta tänään suuttimen vaihdon ja syyläreiden peittämisen jälkeen ei lähde pyörimään 470:llä. Kipinää tulee ja noin minuutin kesti päälle kunnes vaan booaamalla sammui.
Pyörä on Cr250 2-tahti vm -02 HGS-teharilla.
480 pääsuuttimella röpelti yläkierroksilla, niin siksi koitin 470 suutinta.
420 kesäsuuttimella toimi kanssa pari päivää sitten ja nyt ei silläkään lähde käyntiin
Seosruuvi on 2kierrosta auki
Tyhjäkäyntisuutin on muistaakseni 35
JM82 kirjoitti:Tuurhiz kirjoitti:Mikäköhän mahtais olla ongelmana kun ei tahdo pyörä lähtee enään käyntiin. Eilen toimi moitteettomasti 480 pääsuuttimella mutta tänään suuttimen vaihdon ja syyläreiden peittämisen jälkeen ei lähde pyörimään 470:llä. Kipinää tulee ja noin minuutin kesti päälle kunnes vaan booaamalla sammui.
Pyörä on Cr250 2-tahti vm -02 HGS-teharilla.
480 pääsuuttimella röpelti yläkierroksilla, niin siksi koitin 470 suutinta.
420 kesäsuuttimella toimi kanssa pari päivää sitten ja nyt ei silläkään lähde käyntiin
Seosruuvi on 2kierrosta auki
Tyhjäkäyntisuutin on muistaakseni 35
Ootko kokeillut käynnistää pyörää uudella sytytystulpalla? Oireet ainakin viittaisivat rikkoutuneeseen tulppaan. Vaikka kipinä tuleekin, voi tulppa olla silti rikki.