Husqvarna wr-keskustelua

-juho
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
6.5.2005 12:02

ViestiKirjoittanut -juho » 20.3.2009 10:27

Eroaako 250cc wr ja 125cc wr huoltotiheydeltään ja osien hinnoilta miten paljon?
gilera-tg
Pyörä:
kawasaki kx 125cc
Liittynyt:
25.4.2006 16:50

ViestiKirjoittanut gilera-tg » 21.3.2009 10:47

-juho kirjoitti:Eroaako 250cc wr ja 125cc wr huoltotiheydeltään ja osien hinnoilta miten paljon?

no ainakin mäntiä saa 125cc:ssa vaihdella tiuhaan tahtiin verrattuna 250cc.
renze
Pyörä:
Husqvarna TE
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.6.2004 19:38

ViestiKirjoittanut renze » 22.3.2009 1:03

gilera-tg kirjoitti:
-juho kirjoitti:Eroaako 250cc wr ja 125cc wr huoltotiheydeltään ja osien hinnoilta miten paljon?

no ainakin mäntiä saa 125cc:ssa vaihdella tiuhaan tahtiin verrattuna 250cc.

piikkiseen 60h, kakspuokkiin 120h mäntä. Eipä se paljon muuten eroo. Vaihteistoöljyt, vaijerien rasvaukset, iskariöljyt yms yhtä tiheesti.. Ketjut ja rattaat saattaa kulua 250cc nopeemmin ku on enemmän rasitusta. Tälläi teoriassa..
mattiakseli
Liittynyt:
13.10.2007 17:23

ViestiKirjoittanut mattiakseli » 31.3.2009 18:05

Kertokaapas että monenko tunnin kohalle ootte vaihellu kiertokankea, kampiakselia, laakereita ja stefoja näihin piikkisiin, kun omassa olis nyt se 180h mittarissa että alkaisko pikkuhiljaa olemaan aika?
JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38

ViestiKirjoittanut JL- » 31.3.2009 18:53

Kyllä alkais. Joku 200-250h on suositus, jos mettässä kovempaa ajoa on ollu niin varmaan tossa 200h kohalla.

Kampiakseli ei oikeastaan kulu, joten sitä on aika turha vaihtaa. Laakerit, stefat, tiivisteet, kiertokanki ja mäntä kuuluu tohon remppaan.
mattiakseli
Liittynyt:
13.10.2007 17:23

ViestiKirjoittanut mattiakseli » 2.4.2009 21:43

No sitähän määkin että nyt samalla kun on männän vaihtokin edessä. Ja ei kellää muutten sattuis olemaan ylimäärästä putkee tohon 125 wr:ään, kun tuli sekin ajettua päin kiveä eikä sitä enää suorakskaan varmaan saa...
Bacdi
Liittynyt:
14.7.2007 20:40

ViestiKirjoittanut Bacdi » 28.4.2009 21:35

mattiakseli kirjoitti:No sitähän määkin että nyt samalla kun on männän vaihtokin edessä. Ja ei kellää muutten sattuis olemaan ylimäärästä putkee tohon 125 wr:ään, kun tuli sekin ajettua päin kiveä eikä sitä enää suorakskaan varmaan saa...



Mulla olis myytävä Hgs:n koko putkisto.
Tikki-
Pyörä:
™ SMR 125
Paikkakunta:
Pälkäne
Liittynyt:
6.12.2006 13:14

ViestiKirjoittanut Tikki- » 3.5.2009 15:52

Moro! Olisin vähä kiinnostunu tommosest 05 WR:st valkokilpisenä ja semmosia lisäinfoja olis kiva tietää :)

Elikkä paljo kuluttaa satasella? Tärkeimmät vaihtovälit? Sama mittari kun Hussen SMS:ä? Yleisiä vikoja näis? Takaselle sen ~35hp? Saako menee SMS:n vanteet? Ja kun meen kattoon tämmöstä niin mitä kaikkee kannattaa tsekata ton vuotisesta pyörästä?

Kiiitooos ;)
VILKASE TEEÄMMÄÄ <3

Krossivarusteita myynnissä!
mattiakseli
Liittynyt:
13.10.2007 17:23

ViestiKirjoittanut mattiakseli » 3.5.2009 16:16

Onko kukaan kiinnostunut ostamaan Wr 125 -05. Ajettu n.180h. Remontti meneillään juuri joka kattaa kiertokangen,männän, stefat, laakerit, tiivisteet, takalinkun laakeri+pusla. Ja iskarit huollan edestä ja takaa. Mukaan saa kaikenlaista osaa. Pyörä on siis loisto kunnossa lukuun ottamatta ketteiden käytön jälkiä. JA ON VALKOKILPI A1. Hinta olisi siinä 4500e paikkeilla. Yhteyden otot yv:llä
JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38

ViestiKirjoittanut JL- » 3.5.2009 20:45

Tikki- kirjoitti:Moro! Olisin vähä kiinnostunu tommosest 05 WR:st valkokilpisenä ja semmosia lisäinfoja olis kiva tietää :)

Elikkä paljo kuluttaa satasella? Tärkeimmät vaihtovälit? Sama mittari kun Hussen SMS:ä? Yleisiä vikoja näis? Takaselle sen ~35hp? Saako menee SMS:n vanteet? Ja kun meen kattoon tämmöstä niin mitä kaikkee kannattaa tsekata ton vuotisesta pyörästä?

Kiiitooos ;)

Bensaa hörppii kaasukädestä riippuen noin 6-12 litraa satkulla. Männän vaihto 60-80h ja ehkä enemmänkin voi ajaa. Alakertaremppaa sitten siinä ~200-250h kohalla johon kuuluu kiertokanki, stefat, tiivisteet, laakerit ja mäntä. Yleinen suositus on, että joka kolmannella männänvaihtokerralla tekis tän isomman rempan. Hepoja takaselle ~30, kuten muissakin piikkisissä kisaenskoissa. Mittari ei ole sama kuin SMS mallissa. Vanteiden sopivuudesta en tiedä, kannattaa mennä yleiseltä piikkipuolelta WR topicista kysyyn sitä.

Tässä hyvä opas mikä kannattaa lukea ennen kuin menee pyörää katsomaan: http://www.motot.net/wiki/K%C3%A4ytetyn ... tajan_opas

Toivottavasti oli apua. Ja muuten, nuo huoltovälit on kadulla ajaessa, metässä ois ehkä syytä vaihtaa osia hieman tiuhempaan. Arvelin että on kyse kadulle tulevasta pyörästä, koska smotot meinaat hommata.
Tikki-
Pyörä:
™ SMR 125
Paikkakunta:
Pälkäne
Liittynyt:
6.12.2006 13:14

ViestiKirjoittanut Tikki- » 3.5.2009 21:41

Kiitoksia, jep kadulle ajattelin :) Mutta kyselen piikkipuolella sitten paremmin
VILKASE TEEÄMMÄÄ <3

Krossivarusteita myynnissä!
mopomasa
Pyörä:
Honda cr 250, suzuki pv, Honda cbr 125
Paikkakunta:
kuopio
Liittynyt:
28.11.2008 15:46

ViestiKirjoittanut mopomasa » 4.5.2009 20:31

oisko kellään tietoa mistä sais husqvarna wr 360 varaosia? esim männät, tiivisteet, pytyt, kiertokanget, laakerit ... jne
EpHe
Pyörä:
Hva Wr 125
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
19.12.2006 19:51

ViestiKirjoittanut EpHe » 7.5.2009 23:07

mopomasa kirjoitti:oisko kellään tietoa mistä sais husqvarna wr 360 varaosia? esim männät, tiivisteet, pytyt, kiertokanget, laakerit ... jne


Varmaankin maahantuojalta eli mp-racing.
Asfda
Liittynyt:
10.5.2007 11:17

ViestiKirjoittanut Asfda » 21.5.2009 14:37

Mikäs tulppa passaa piikkiseen -96 wr:ään? Jokin muu kuin se B10EGV?
Swith
Liittynyt:
21.1.2007 14:34

ViestiKirjoittanut Swith » 21.5.2009 19:58

Eroaako tuollainen ysikuusvuoden wr:än kone miten tyyliin 00-> wr:än koneesta? Kellään tietoa mistä saisi tuohon 96 wr:ään koneremppaan vaadittavat osat? Mäntäsarja, kiertokankisarja, stefat, tiivisteet ja laakerit yms tarvittavat tavarat? Ja yleensäkin mistä noin vanhaan wr:ään sais osia?