Husqvarna wr-keskustelua

Domi #312
Liittynyt:
11.10.2007 21:44

ViestiKirjoittanut Domi #312 » 21.5.2009 20:37

Swith kirjoitti:Eroaako tuollainen ysikuusvuoden wr:än kone miten tyyliin 00-> wr:än koneesta? Kellään tietoa mistä saisi tuohon 96 wr:ään koneremppaan vaadittavat osat? Mäntäsarja, kiertokankisarja, stefat, tiivisteet ja laakerit yms tarvittavat tavarat? Ja yleensäkin mistä noin vanhaan wr:ään sais osia?

-96 on erillaine kone, ku noissa uudemmissa. Koneen osia mp-racingista ja kulutus osia duel, allright, storm jne..
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/hu ... 0/id14225/
Swith
Liittynyt:
21.1.2007 14:34

ViestiKirjoittanut Swith » 21.5.2009 21:01

Domizz kirjoitti:
Swith kirjoitti:Eroaako tuollainen ysikuusvuoden wr:än kone miten tyyliin 00-> wr:än koneesta? Kellään tietoa mistä saisi tuohon 96 wr:ään koneremppaan vaadittavat osat? Mäntäsarja, kiertokankisarja, stefat, tiivisteet ja laakerit yms tarvittavat tavarat? Ja yleensäkin mistä noin vanhaan wr:ään sais osia?

-96 on erillaine kone, ku noissa uudemmissa. Koneen osia mp-racingista ja kulutus osia duel, allright, storm jne..


No kuinkas paljon enemmän osat noin vanhaan wr:ään maksaa kuin uudempiin?
Domi #312
Liittynyt:
11.10.2007 21:44

ViestiKirjoittanut Domi #312 » 21.5.2009 21:04

Swith kirjoitti:No kuinkas paljon enemmän osat noin vanhaan wr:ään maksaa kuin uudempiin?

Eine varmaan oikeestaan yhtään enempää maksa, ainakin voisin veikata. Ja en ymmärrä miksi maksaisi enenmän.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/hu ... 0/id14225/
Swith
Liittynyt:
21.1.2007 14:34

ViestiKirjoittanut Swith » 21.5.2009 21:08

Domizz kirjoitti:Eine varmaan oikeestaan yhtään enempää maksa, ainakin voisin veikata. Ja en ymmärrä miksi maksaisi enenmän.

Selvä homma. Kestävyys- tai toimivuuseroja noissa vanhemmissa verraten uudempiin? Onko tiedossa yhtään ""tyyppivikoja" tai sen tyylisiä ongelmia?
JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38

ViestiKirjoittanut JL- » 21.5.2009 21:12

Kyllähän vanhemmissa suuremmalla todennäköisyydellä enemmän laittoa löytyy, mutta jos hyvin on huollettu niin hyvin nuo toimii.
Muhaa
Liittynyt:
5.5.2008 17:45

ViestiKirjoittanut Muhaa » 25.5.2009 16:25

mikäköhän mahtais olla paras putki hussen wr:ään?
renze
Pyörä:
Husqvarna TE
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.6.2004 19:38

ViestiKirjoittanut renze » 25.5.2009 20:18

Muhaa kirjoitti:mikäköhän mahtais olla paras putki hussen wr:ään?

Alkuperänen.
Collusion
Pyörä:
KTM EXC 250 -96
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
3.8.2004 0:46

ViestiKirjoittanut Collusion » 31.5.2009 22:00

Onko kellään kokemusta 360-kuutioisesta WR:stä katupyöränä? Tulisi lähinnä kaupunkiajoon ja satunnaiseen metsässä päristelyyn. Pystyykö tuollaisella ajamaan matka-ajoa (n. 100km siivuja), jos haluaa käydä mökillä? Etenkin tuo männänvaihtoväli kiinnostaa.
Motul
Pyörä:
Enduro & MX, Raptor700, R1
Paikkakunta:
Etelä
Liittynyt:
20.1.2004 23:53

ViestiKirjoittanut Motul » 17.6.2009 0:23

On kokemusta, on wr360 kilvissä. Ei, sillä ei todellakaan tehdä mitään 100km mökkireissuja joten kannattaa unohtaa koko asia.
Nopeiden patikoiden kuningas. EI asfalttisoturi (dt).
0-100 hetkessä! Entäs 100--> hmm...
heneld
Pyörä:
Honda XRV 650
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
8.1.2006 23:43

ViestiKirjoittanut heneld » 17.6.2009 18:01

Kuinka niin ei tehdä? Valitsee vain oikeanlaisen reitin ja asennetta hiukan ;) Itse kävin juurikin mökillä hondalla (cr 125), matkaa tuli suuntaansa 170-200 km ja oli muuten talvikin ;) Ja hauskaa oli ajella :seko:
Pearl
Pyörä:
Ktm Sx 150
Paikkakunta:
Jämsä/Kuhmoinen
Liittynyt:
5.6.2007 11:59

ViestiKirjoittanut Pearl » 20.6.2009 13:47

Saako uudenmallista husqvarnan takalokasuojaa sinisenä? Valkoisia ja mustia itse vaan olen nähnyt myynnissä :roll:
Vilepål
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
17.8.2007 19:49

ViestiKirjoittanut Vilepål » 1.7.2009 1:54

Oon hommaamas nytte hussee kadulle, eli tulis sellane 125 wr vm. 2000. Millasia vehkeitä noi on vetämään, että onko niis vääntöä alhaal, vai onks niis tehot vast ylhääl ku alkaa tehopiikki. Kertokaa nyt omia kokemuksia ja onks niis jotain tyyppivikoja. Kiitos
kotarit on välineurheilijoille!!!!
JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38

ViestiKirjoittanut JL- » 1.7.2009 10:08

Alaväännöt on huonot kaikissa piikkisissä, ylhäällä ne vasta alkaa laulaa. Tosin enska kun on niin varmaan paremmin vääntää alhaalta kuin piikkinen crossi mutta joka tapauksessa ei väännä hyvin.
_MkT_
Pyörä:
On Poistettu Euroopan Liikenteestä
Liittynyt:
11.8.2006 1:02

ViestiKirjoittanut _MkT_ » 16.7.2009 14:01

Mitkä on Mikunin 35 millisen kaasarin vakiosuuttimien koot?
Pyörä ei pysy käynnissä kuin muutaman sekunnin ennen kuin tulppa kastuu. Pääsuutin on 400 ja tyhjäkäynti 50.
Kyseinen kaasari löytyy WR 125 -97 hussesta
zeizei125
Liittynyt:
14.4.2008 14:25
2009wr

ViestiKirjoittanut zeizei125 » 17.7.2009 13:47

onko noissa uusissa pyörissä ollut jotain ongelmia pakoputkissa?yms?
meneekö takuuseen ja miten mp-racing on toiminut näissä asioissa?