Eipä ollut kovinkaan kaukana että oltaisiin saatu kaksi eurooppalaista 250 mestaria
Isot pojat on taineet kusettaa teikäläistä tai sitten ovat duunissa oranssissa tiimissä Ainakin tehdas Hondissa oli täysikokoiset pytyt viime vuonna ja tämä on ihan ensi käden tietoa.MXÖ kirjoitti:Melko huvittavaa tuo kiukuttelu MX1:n kuutiotilavuusrajan laskemisesta. Isot pojat GP-varikoilta kun kertoi jo ajat sitten, että merkistä riippumatta kärkiukkojen koneet on about 370-420 cc. Noissa JayDaddyn linkeissä paras oli joku Hondamies, joka julisti, että 2020 tehdään edelleen 450-pelejä. Varmaan perttiperuskuluttajille kyllä, mutta mitä h.....tin järkeä tuossa kapinassa oikein on, kun kaikilla kuitenkin on siellä kärjessä downsizetut koneet???
Slage kirjoitti:http://instagram.com/p/ZEwnSot9wS/
Malcolm Stewartin ajokki nationalsseissa!
M-Racer kirjoitti:Isot pojat on taineet kusettaa teikäläistä tai sitten ovat duunissa oranssissa tiimissä Ainakin tehdas Hondissa oli täysikokoiset pytyt viime vuonna ja tämä on ihan ensi käden tietoa.
Kyse ei ollut menestyksestä, vaan siitä että väite siitä että kaikki ajaa merkistä riippumatta pienemmillä koneilla ei pidä paikaansa. Honda on ainoa josta olen varma, että ei aja pienemmillä koneilla, mutta vaikea uskoa että muut kuin 350 kotarit hirveästi olisi pienempiä. Sinänsä kun kisoissa varmaan puolet riippuu startista, niin tuskin hirveästi jengi haluaa antaa tasoitusta pienemmän koneen kanssa jos pyörää ei ole alusta saakka suunniteltu sellaiseksi. Mitkä olisi ne suurimmat edut pienemmän koneen käytössä?MXÖ kirjoitti:M-Racer kirjoitti:Isot pojat on taineet kusettaa teikäläistä tai sitten ovat duunissa oranssissa tiimissä Ainakin tehdas Hondissa oli täysikokoiset pytyt viime vuonna ja tämä on ihan ensi käden tietoa.
Ja niillä 450:llä saavutettiin kunniakas valmistajien MM-sarjan neljäs tila!!! Osallistujiahan oli kuusi, joista TM lähinnä mukana olemisen vuoksi, eli aika hienosti meni, eikös?