Olen ostamassa Yamaha Yz 125cc -90 onko siinä jtn tyyppivikoja tai muita? onko jollain ollut semmoinen?
a.c.e kirjoitti:J!gs@w# kirjoitti:yritin mutta sylinteri tuli takas sieltä pinnoituksesta ilman pinnaa
Miksei ne sitten tehneet sille mitään? Kait siihen joku järkevä syykin on?
suhahdus kirjoitti:oisko 80cc yamaha hyvä peli ekaks crosiks vaikka sillä en radalla ajaiskaan mulla on painoo sen 78kg ja pituutta 174 vai kannattaako se 125 hommata ja onko yamahissa paljoo vikoja auttakaas tyhmää tässä asiassa
suhahdus kirjoitti:oisko 80cc yamaha hyvä peli ekaks crosiks vaikka sillä en radalla ajaiskaan mulla on painoo sen 78kg ja pituutta 174 vai kannattaako se 125 hommata ja onko yamahissa paljoo vikoja auttakaas tyhmää tässä asiassa
Osku19 kirjoitti:suhahdus kirjoitti:oisko 80cc yamaha hyvä peli ekaks crosiks vaikka sillä en radalla ajaiskaan mulla on painoo sen 78kg ja pituutta 174 vai kannattaako se 125 hommata ja onko yamahissa paljoo vikoja auttakaas tyhmää tässä asiassa
Ehdottomasti 125cc, ite olen aika samaa kokoluokkaa ja kasikymppinen on ihan naurettavan pieni. Pystyt ajamaan paljon paremmin sillä piikkisellä kun ahtaalla kasivitosella. Ei kait niissä Yamahissa enempää vikoja ole kuin muissakaan, nelareista ainakin oon kuullu positiivista palautetta just kestävyyden osalta 2-tahdeista en niinkään tiedä.
suhahdus kirjoitti:Osku19 kirjoitti:suhahdus kirjoitti:oisko 80cc yamaha hyvä peli ekaks crosiks vaikka sillä en radalla ajaiskaan mulla on painoo sen 78kg ja pituutta 174 vai kannattaako se 125 hommata ja onko yamahissa paljoo vikoja auttakaas tyhmää tässä asiassa
Ehdottomasti 125cc, ite olen aika samaa kokoluokkaa ja kasikymppinen on ihan naurettavan pieni. Pystyt ajamaan paljon paremmin sillä piikkisellä kun ahtaalla kasivitosella. Ei kait niissä Yamahissa enempää vikoja ole kuin muissakaan, nelareista ainakin oon kuullu positiivista palautetta just kestävyyden osalta 2-tahdeista en niinkään tiedä.
no tota miten se on että saako noihin jammuihin viri palikkaa jos haluaa laittaa sitten joskus ja monen tunnin välein pitäis mäntä vaihtaa ja huollot tehä kokemusta on korjauksista ja muista oon parikonetta pistäny kasaan