Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

JayDaddy
Pyörä:
YZ450F '17
Paikkakunta:
Aura
Liittynyt:
20.9.2003 13:23

ViestiKirjoittanut JayDaddy » 29.1.2006 16:48

Patu| kirjoitti:entäs mitä veikkaisitte, olisiko noi säädöt ihan käypiä kaikilla tehoputkilla? nykyiset säädöt on vähä tota stockii muistuttavat, mutta ovat ihan perseestä.
http://www.billspipes.com/products/2-st ... 92-97.html


Itellä oli joskus '97 ja siinä HGSsän putki. Alkuun oli #172 pääsuutiin ja se oli ainakin ihan liian pieni. Eli tollasta #165 pääsuutinta en suosittelis. Mut kokeile, sillä se selviää. Itellä oli muistaakseni sit #180-185 pääsuutin.
Stylish as usual @ 2006
@ Twitter
Niquzai
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
4.9.2004 15:42

ViestiKirjoittanut Niquzai » 29.1.2006 17:30

on toi cr ihan toimiva ja hyvä peli.. itelläni on -97 Honda Cr.. hyvin lähtee käyntiin ja ei mitään suurempaa oo mun aikana hajonnu.. ainoastaan vesipumpun stefa ja kampiakselinpäästä stefa..
Ride hard or don't ride at all.
Patu|
Paikkakunta:
espoo
Liittynyt:
8.5.2005 15:56

ViestiKirjoittanut Patu| » 29.1.2006 18:03

mistäköhän johtuis ku vesi katoaa syyläreistä 2 päivässä, mitään vuotoa ei oo löytyny, kannentiivisteen oon vaihtanu 3 kertaa mutta silti se katoaa johonkin :/

menisköhän se silti jotain kautta sylinteriin koska änkkäristä tulee ihan tajuttomat määrät paskaa, kaverilla ihan harmaankuiva karstoitus joka viittaa erittäin hyvistä säädöistä, mutta mulla on ihanku pelkkää öljyy, valuu änkkärii pitki minkä kerkee ja ihan tajuttomat määrät!
Niquzai
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
4.9.2004 15:42

ViestiKirjoittanut Niquzai » 29.1.2006 18:10

Patu| kirjoitti:mistäköhän johtuis ku vesi katoaa syyläreistä 2 päivässä, mitään vuotoa ei oo löytyny, kannentiivisteen oon vaihtanu 3 kertaa mutta silti se katoaa johonkin :/

menisköhän se silti jotain kautta sylinteriin koska änkkäristä tulee ihan tajuttomat määrät paskaa, kaverilla ihan harmaankuiva karstoitus joka viittaa erittäin hyvistä säädöistä, mutta mulla on ihanku pelkkää öljyy, valuu änkkärii pitki minkä kerkee ja ihan tajuttomat määrät!


sama vika ku mulla. eli sulta on mennyt mahdollisesti vesipumpun tiiviste, ja sen kautta vesi pääsee vaihde laatikkoon, ja sitten mahdollisesti mennyt kampiakselin päästä tiiviste, jonka kautta oljy ja vesi pääsee koneeseen ja sitä kautta pakoputkesta ulos.. itelläni oli sama homma.. tajuttomat määrät öljyä lens pakoputkesta
Ride hard or don't ride at all.
Ozzy #69#
Paikkakunta:
Valkeakoski
Liittynyt:
8.3.2005 18:03

ViestiKirjoittanut Ozzy #69# » 1.2.2006 19:53

Nyt pitäs saada cr:ästä kytkin pois. Ongelma tuli siinä kun pitäisi se kruunu ottaa pois ja siinä keskellä on se iso mutteri niin onko siinä "normi" kierre vai onko siinä vasuri kierre? Sitten millä pidätte vastaan kun väännätte sen auki ettei se pyöri mukana?
http://www.motot.net/galleria/22223
josko
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
19.10.2003 15:52

ViestiKirjoittanut josko » 1.2.2006 20:26

normikierre ja pulttipyssyllä se lähtee
-pRoXI-
Paikkakunta:
jyväskylä
Liittynyt:
7.10.2005 14:21

ViestiKirjoittanut -pRoXI- » 2.2.2006 15:45

jos ei oo pulttaria saatavilla ni mä ainakin tein siihen ite työkalun jolla se lähti kevyesti pois!!
MotoXer
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
2.2.2006 11:38

ViestiKirjoittanut MotoXer » 4.2.2006 14:20

Oon käymäs kauppaa -02 piikki Cr:stä ja sellanen tuli vaan mieleen ku vääntöä on haukuttu joka paikassa, niin saako asialle tehtyä jotain esim.säätämällä syttyä tai muuttamalla pakoputkea tms. ? Siin on nyt kiinni joku Doman putki...
willik
Pyörä:
exc&RR
Paikkakunta:
MLI/Jkl
Liittynyt:
2.1.2004 19:25

ViestiKirjoittanut willik » 4.2.2006 15:58

Höpönlöpöä. Sinä et piikistä vääntöä taio copperfieldinkään avulla.
Kun puhuu ylhäältä hyvin. Se riittää.
-Gotham Squad-
Acme Motorsport
JayDaddy
Pyörä:
YZ450F '17
Paikkakunta:
Aura
Liittynyt:
20.9.2003 13:23

ViestiKirjoittanut JayDaddy » 4.2.2006 17:16

willik kirjoitti:Höpönlöpöä. Sinä et piikistä vääntöä taio copperfieldinkään avulla.
Kun puhuu ylhäältä hyvin. Se riittää.


Hyvin pitkälti totta, mutta tota vispilää sää kisutella ihan tosissaan et se menee ees sieltä ylhäältä. ;)
Stylish as usual @ 2006
@ Twitter
a.c.e
Pyörä:
Honda Monkey
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
10.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut a.c.e » 4.2.2006 22:10

JayDaddy kirjoitti:Hyvin pitkälti totta, mutta tota vispilää sää kisutella ihan tosissaan et se menee ees sieltä ylhäältä. ;)


Oosny, mun Honda meni ainakin tosi hienosti yläkierroksilla... Aina kun kierrokset sattui osumaan siihen 500rpm:n maagiseen haarukkaan, jossa sitä tehoa oli ;)
Dazziel
Liittynyt:
6.2.2004 18:39

ViestiKirjoittanut Dazziel » 5.2.2006 2:55

Jos pikkuhiljaa vaihtais uuteen ja tommosta vm. -03 - 04 piikkiä ajattelin enduro ajoon ja itseasissa muutamaa pitää käydä ensiviikon aikana koettamassa. Onko ollu pahaa sanottavaa näistä uudemmista hondan pyöristä?
HRC250
Liittynyt:
14.8.2003 22:45

ViestiKirjoittanut HRC250 » 5.2.2006 11:24

Patu| kirjoitti:mistäköhän johtuis ku vesi katoaa syyläreistä 2 päivässä, mitään vuotoa ei oo löytyny, kannentiivisteen oon vaihtanu 3 kertaa mutta silti se katoaa johonkin :/

menisköhän se silti jotain kautta sylinteriin koska änkkäristä tulee ihan tajuttomat määrät paskaa, kaverilla ihan harmaankuiva karstoitus joka viittaa erittäin hyvistä säädöistä, mutta mulla on ihanku pelkkää öljyy, valuu änkkärii pitki minkä kerkee ja ihan tajuttomat määrät!


Onko laatikon öljyt minkä väriset? Harmaat/vaaleet (valkoiset) niin sinne se vesi vuotaa.

Toinen vaihtoehto on alapään tiiviste. Itelläni oli se ja nesteet hävis 1 yössä.
KTM
MotoXer
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
2.2.2006 11:38

ViestiKirjoittanut MotoXer » 5.2.2006 11:33

Olisiko Suzukin RM -03 parempi vaihtoehto kuin tuo -02 hondan piikki ? Ei mitään kokemuksia suzukin hyvistä/huonoista puolista vrt. hondaan ?
willik
Pyörä:
exc&RR
Paikkakunta:
MLI/Jkl
Liittynyt:
2.1.2004 19:25

ViestiKirjoittanut willik » 5.2.2006 12:25

Onhan se uudempi. Ihan samanlaisia ne kaikki piikit on. Ajoasento vaan vähän muuttuu. Toinen voi olla vähän nopeempi, kuin toinen mutta sillä ei ole väliä.
-Gotham Squad-
Acme Motorsport