Muutenkin Keihiniä sai pumpata oikein kunnolla spoorissa kun kaatui ja sammutti pelit, mikunilla pyörän saa vaan nostaa ja pistää pelit käyntiin.
Joku viisas voisi varmaan varmaan kertoa asiasta?
s304 kirjoitti:Onhan masinolia? Itsellä oli kanssa ongelmia ilman sitä, ei meinannu lämpimänäkään kunnolla käynnistyä, pätki metsässä, mutta kun aloin lorauksen masinolia käytää bensan seassa sen jälkeen ongelmitta pelannut.
SMK;-) kirjoitti:No on sulla ainakin hirvee pääsuutin (enskaan)!
Mutta toi käynnistyminen, jos se käynnistyttyään pelittään normaalisti, niin koitappas heittää mopo kyljelleen (hana auki!) kunnes ylivuotoputkista lorahtaa ja sen jälkeen ryypyn kanssa hana auki kunnon potku. Siis pakkasessa oltuaan. Ihan yleinen tapa antaa koneelle huikkaa starttiin.
Sanokaas muuten, ken tietää ja kokemusta on. Itselläni on TM:ssä Mikuni, monella muulla piikissä samoin, useimmat joutuvat silti käyttään kyljellään että lähtee hyvin käyntiin. Meikäläisellä taas lähtee aina toisella, tai lepsulla kolmannella. Missä syy? Missä vika sitten kun joutuu kallistelemaan mopoa, kai sekin aika tulee...?
toofastforyou kirjoitti:Mitä säätöjä, te kaikki joilla on 4-tahti pyörä, olette tehneet talviajoa varten? Kaikki keneltä olen kysynyt on sanonut, että radalla ajoa varten ei tarvitse tehdä mitään. Sen verran tein omaan pyörään, että säädin vähän seosruuvia. Hyvin tuntuu pyörä pelaavan, tosin vielä ei ole ollut edes kunnolla pakkasta kun ajamassa ollaan oltu. Hiukan vaan kaivaa mieltä tuo, että voiko 4-tahtisella tosiaan ajella talvella sen suurempia säätöjä tekemättä?
erkhart kirjoitti:Kuinka paljon noita jäähdyttimiä pitäisi peittää noin -10 asteen pakkasella enskassa?