KTM GS-Keskustelua :)

KaTooM
Liittynyt:
12.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut KaTooM » 8.7.2004 15:18

takaiskarin täydellinen huolto oli muistaakseni reilu 100€ racingbike:ssä
peppade
Paikkakunta:
asikkala
Liittynyt:
1.4.2003 0:23

ViestiKirjoittanut peppade » 8.7.2004 20:52

selvä. Mutta yhen tutun kaverille vien jos kehtaan. ni 50€ +ostaa ite tiivistesarjan iskariin. Uusi iskari maksaa varmasti yli 200€. Mutta toivotaa et on mahollisuus huoltaa,paineistaa yms. Jos ei onnistu ni ostan iskarin tietenkin käytettynä.
O-P-K
Paikkakunta:
asikkala
Liittynyt:
19.5.2004 12:46

ViestiKirjoittanut O-P-K » 14.7.2004 19:39

jonipyka kirjoitti:ei vittuku teil on noin pieniä suuttimia, pakko se on nyt selvittää.

Onko teillä Del'ortot? Minulla on Del'orto phsb 35.mm. Pääsuutin on 210, neula muistaakseni toisiks alimmaisessa.


Mul on kotarissa bing 36mm pääsuutin on 225
toppari
Liittynyt:
12.5.2003 19:13

ViestiKirjoittanut toppari » 23.7.2004 10:37

oon tässä nyt miettynyt samalla kun luin tätä topicia et mitä helvettiä tuollaisella paskalla tekee? Radalla jollain kmx:llä pääsee samoihin kierrosaikoihin kun tolla.
naenni
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
22.3.2003 22:41

ViestiKirjoittanut naenni » 23.7.2004 10:41

toppari jengi vetäis susta ohi radalla vaikka raisulla et oo hiljaa siel.
toppari
Liittynyt:
12.5.2003 19:13

ViestiKirjoittanut toppari » 23.7.2004 10:52

Limited kirjoitti:toppari jengi vetäis susta ohi radalla vaikka raisulla et oo hiljaa siel.
sovitaan niin et menee raisulla ohi :)
HaBBiT
Liittynyt:
26.3.2003 17:10

ViestiKirjoittanut HaBBiT » 23.7.2004 11:10

Joo kyl topparin ohi pääsee endurossa ja crosissa aika helposti ohi mut ei ehkä raisulla. Mut roadracingissa voi olla eri asia sit. scandinavian kolmas piikkiluokassa =)
KaTooM
Liittynyt:
12.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut KaTooM » 23.7.2004 11:45

toppari kirjoitti:oon tässä nyt miettynyt samalla kun luin tätä topicia et mitä helvettiä tuollaisella paskalla tekee? Radalla jollain kmx:llä pääsee samoihin kierrosaikoihin kun tolla.

Tiesitkö että GS on sama kuin MXC, paitsi että GS:ssä on(oli) kaikki tieliikenteessä vaadittavat härpättimet. Ja MXC eroaa MX:stä erilaisilla vaihteiden välityssuhteilla ja valoilla.

Entä sitten Kawasaki KMX? Nimi viittais KX:ään, mutta kyseessä on täysin eri pyörä.
Se on katuenduro. Se on suunniteltu joskus 80-luvulla. Silloinhan GS:siäkin oli. Silläkö muka pääsis samoihin kierrosaikoihin? Salli mun nauraa :D Ei pahalla.

Nuo GS:t alkaa jo olla vanhoja, ja ne on usein huonosti pidettyjä. Joten ei kannata huollon laiminlyönnin takia vetää johtopäätöstä koko mallista.
toppari
Liittynyt:
12.5.2003 19:13

ViestiKirjoittanut toppari » 23.7.2004 11:59

En Duro kirjoitti:
toppari kirjoitti:oon tässä nyt miettynyt samalla kun luin tätä topicia et mitä helvettiä tuollaisella paskalla tekee? Radalla jollain kmx:llä pääsee samoihin kierrosaikoihin kun tolla.

Tiesitkö että GS on sama kuin MXC, paitsi että GS:ssä on(oli) kaikki tieliikenteessä vaadittavat härpättimet. Ja MXC eroaa MX:stä erilaisilla vaihteiden välityssuhteilla ja valoilla.

Entä sitten Kawasaki KMX? Nimi viittais KX:ään, mutta kyseessä on täysin eri pyörä.
Se on katuenduro. Se on suunniteltu joskus 80-luvulla. Silloinhan GS:siäkin oli. Silläkö muka pääsis samoihin kierrosaikoihin? Salli mun nauraa :D Ei pahalla.

Nuo GS:t alkaa jo olla vanhoja, ja ne on usein huonosti pidettyjä. Joten ei kannata huollon laiminlyönnin takia vetää johtopäätöstä koko mallista.


Se oli vain vertauskuva jos et onnannut.

Mutta oletko ikinä ajatellut onko koneessa enää kaikki tehot tallella mitä siel joskus on ollut 80 luvun lopulla? veikkaisin et ei ole. Sitten alusta ja runko taitaa olla vähän "väsyneemmässä" kunnossa kuin joskus 80 luvulla. runko todellakin väsyy ajanmyötä itse olin huomannut kaikkein selvimmin kun omistan 2 täysin samanlaista rr pyörää (joita ei tietenkaan voi kuitenkaan verrata enskaan) vaikka molemmat laittaisi samoihin säätöihin toinen on huomattavasti levottomampi ajaa.
ja kuule tiesin et kmx on katuenduro ja toinen gs kisa kiree. Naura pois vaan jos on niin hauskaa. Nopeuteen vaikuttaa viisikymmentä prosenttisesti kuski :)
KaTooM
Liittynyt:
12.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut KaTooM » 23.7.2004 15:40

Älä ny ota ittees. :)

Ja taas päästään siihen että ei ne tehot mihinkään katoa jos jaksaa huoltaa pyöräänsä. Tottakai vanha raiskattu romu menettää tehojaan ja käyttöarvoaan jos se ei saa uutta osaa ja ruuvimeisseliä. Rikollisen huonoon kuntoon useat noista GS:sistä murjottu.

Rungon väsymisen en uskoisi olevan ongelma crossissa/enskassa. Runkohan on tehty erittäin jäykäksi. Iskunvaimennus on korostuneessa asemassa pyörän käyttäytymisessä. Kai sen rungon vaikutus joku kärpäsen paska on. Taitaa olla enemmän noita autojen juttuja. Ja ehkä rr?
Erska
Liittynyt:
21.12.2002 15:25

ViestiKirjoittanut Erska » 24.7.2004 0:31

Power Rangers Zeo jaksossa 36 Bomber in the Summer,vuonna 96 kuvattu

Pari vuotta vanha ktm gs 250 pyörittää paskista ja KEULII!! :D
Viimeksi muokannut Erska päivämäärä 27.7.2004 0:53, muokattu yhteensä 2 kertaa
habba
Paikkakunta:
Kangasniemi
Liittynyt:
21.7.2003 19:36

ViestiKirjoittanut habba » 26.7.2004 13:28

hienoo :D
Habba- @ Quakenet and Ircnet
peppade
Paikkakunta:
asikkala
Liittynyt:
1.4.2003 0:23

ViestiKirjoittanut peppade » 27.7.2004 0:43

Jaahas? mikäs pointti tolla Topparin vammasella avautumisella oli? Uskokaa tai älkää mutta kyllä tehot noissa on hyvät. Iskunvaimennus on ihan perseestä mutta on ihan sopiva pyörä aloittelijalle. Eikä noi kyllä leviikää tosta vaan vaan niinku jotku luulee. Jos oma pyörä on levinny ni on ollu aina omaa vikaa. Paitsi takaiskari :)
O-P-K
Paikkakunta:
asikkala
Liittynyt:
19.5.2004 12:46

ViestiKirjoittanut O-P-K » 6.8.2004 11:48

onks kotari koneen kasaamisessa mitään ihmeellistä mitä pitäs ottaa huomioon ennenku rupee paukuttaa väkivalloin kasaa
wert
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
13.9.2002 9:49

ViestiKirjoittanut wert » 6.8.2004 12:49

Tottakai on. Sitä ei saa paukuttaa väkivalloin kasaan.
http://www.srracing.fi - EKS Brand ajolasit, USWE juomareput, Van Hasselt tehoputket. Klikkaa linkkiä ja tsekkaa tuotteet!