NameLess kirjoitti:No kun työntämällä lähtee kyllä heti ekalla puristuksella, eli HETI kun kytkimen päästää tai vaihteen heittää raakana, mut ei se polkemalla kyllä pörähdä mitenkään helposti, ainakaan mun poikemana ja mikäs sit vois vaikuttaa tohon käyntiin lähtöön? Koneremppa on tehty, mäntä on timmi, tulppa on uusi, sytytysvehkeet uudet ja säädetyt, ehkä hiukan myöhäsellä mutta käy silti ihan hyvin, kaasarissa uudet säädöt, ja toimii hyvin, tulpankin mukaan seos on oikea.
Mun mielestä ton kiksin välitykset on vaan jotenkin liian löysät, eli ei kone saa kiksistä tarpeeksi kierroksia jotta starttaisi, muutenkin puristukset on sen verran kovat että jos ykkösellä menee ihan hiljaa ilman kytkintä niin yhtäkkiä voi vaan pysähtyä kun seinään, ilman mitään täristämistä tai varoittamista, et jos vaa menee liian hiljaa ni naps, sit ei enää jaksa
Mun mielestä tos kiksis pitäis olla niinku raskaammat välitykset, et kone pyöris paljon enemmän pienemmälläkin polkasulla..
hmm... aikas outo.. mulla on vuoden vanhempi pyörä ja se lähtee kylmänä ryypyn kanssa AINA viimeistään kolmannella polkasulla (jos on muistanu avata hanan ja kaikki tällaset ).. ja lämpimänä ei tarvita ryyppyä niin lähtee yleensä ekalla tai toisella polkasulla.. eli siis mun pyörä lähtee tosi hyvin kiksistä käyntiin...