KTM SX 125

tomu
Liittynyt:
18.5.2002 15:04

ViestiKirjoittanut tomu » 7.3.2006 20:14

Alapää pissaa. Jos vaikka lopettas itkemisen ja vaihtas sinne tiivisteet.

Kattoo ny, vituttaa jo nyt tollaset nestekytkimet.
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 7.3.2006 23:20

Milläs tapaa se temmin pumppu sit oli parempi?
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
HoLe
Pyörä:
250sxf, sr50 factory & pv
Paikkakunta:
Hollola
Liittynyt:
28.7.2005 17:09

ViestiKirjoittanut HoLe » 8.3.2006 17:30

Osaako kukaan tääl sanoo että kannattasko hankkia vuosimallista 03 ylöspäin olevaa kotkaa? Onkos näis pyöris muita tyyppivikoja kun noi iskarit ja onko 03:set jo pummeja?

edit:Sekavaa tekstiä.
1080
Liittynyt:
1.8.2004 18:51

ViestiKirjoittanut 1080 » 8.3.2006 17:35

Athlon64 kirjoitti:Osaako kukaan tääl sanoo että kannattasko hankkia vuosimallista 03 ylöspäin olevaa kotkaa? Onkos näis pyöris muita tyyppivikoja kun noi iskarit ja onko 03:set jo pummeja?

edit:Sekavaa tekstiä.

No oliko se just tossa edellisellä sivulla kun sanottiin että kotari on 98--> ihan siedettäviä.
-Ap-
Pyörä:
Ninja 10R. KTM SX
Liittynyt:
21.5.2003 22:08

ViestiKirjoittanut -Ap- » 8.3.2006 18:13

Athlon64 kirjoitti: Onkos näis pyöris muita tyyppivikoja kun noi iskarit ja onko 03:set jo pummeja?


Iskarit tyyppivikana? kerros vähän lisää?

Kyllä pyörän saa täysin pommiksi vaikka kuukaudessa. joku -95:nen voi olla paremmassa kunnossa kun täysin raiskattu 03:nen.
HoLe
Pyörä:
250sxf, sr50 factory & pv
Paikkakunta:
Hollola
Liittynyt:
28.7.2005 17:09

ViestiKirjoittanut HoLe » 8.3.2006 21:54

-ProX- kirjoitti:
Athlon64 kirjoitti: Onkos näis pyöris muita tyyppivikoja kun noi iskarit ja onko 03:set jo pummeja?


Iskarit tyyppivikana? kerros vähän lisää?

Kyllä pyörän saa täysin pommiksi vaikka kuukaudessa. joku -95:nen voi olla paremmassa kunnossa kun täysin raiskattu 03:nen.

No oon kuullu "kavereilta" että olis, no kai ne sit oli väärässä...
superlon
Paikkakunta:
kpo
Liittynyt:
13.6.2005 1:02

ViestiKirjoittanut superlon » 9.3.2006 15:57

Nyt tulee aika tyhmä kysymys mutta kuitnekin, eli mistä ruuvista näkee onko vaihteistossa tarpeeksi öljyä? ja pyörä on siis ktm sx 125 vm 01. jos jos joku osaa hyvin selittää tai olisi kuvaa tai jotain niin olisin kiitollinen.
Pärrääjä
Pyörä:
GSX-R 1000 -01
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
29.8.2003 10:54

ViestiKirjoittanut Pärrääjä » 9.3.2006 16:20

Päästät vanhat öljyt pihalle ja mittaat uusien määrän.
mk-gas
Paikkakunta:
kälviä
Liittynyt:
27.12.2005 15:30

ViestiKirjoittanut mk-gas » 9.3.2006 17:21

Ainaki omassa -05 kotarissa se on käynnistys polkimen vasemmalla puolella Ja eihän siitä mitään haittaa oo vaikka ne öljyt vaihtas.
Fleshgear
Pyörä:
Rm & Exc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
25.11.2003 13:41

ViestiKirjoittanut Fleshgear » 9.3.2006 20:13

Molemmilla puolilla konetta on tyhjennysproppu. Vasemman puoleisessa tosin on magneetti, joten samalla saa metallihileet pois.
Juuei siisjoo.
biblo
Paikkakunta:
kuopio
Liittynyt:
7.12.2004 17:54

ViestiKirjoittanut biblo » 9.3.2006 21:26

mietin tossa että miten hyvin ecx kestää "jäärata" ajoa .. tuleeko koneelle liian suuri rasitus?
Paappis
Pyörä:
kx250f 2012
Paikkakunta:
OOBU
Liittynyt:
30.6.2004 17:43

ViestiKirjoittanut Paappis » 9.3.2006 21:28

Isommat suuttimet ainakin. Välit isommiks..mitäs muuta täällä on kerrottu? icereadracing foorumi on mainittu..hmm...
"If nothing is broken, it's OK" - Mat Rebeaud
Paappis@Vimeo
Motul
Pyörä:
Enduro & MX, Raptor700, R1
Paikkakunta:
Etelä
Liittynyt:
20.1.2004 23:53

ViestiKirjoittanut Motul » 10.3.2006 0:13

"tuleeko koneelle liian suuri rasitus?" : D
0-100 hetkessä! Entäs 100--> hmm...
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 10.3.2006 1:21

No ei tule, mutta jos sulla on lämmöt tosiaan tyyliin 55-60C niin se +10% isommat suutimet ja neulaa ylös pykälän ei ole vielä edes "varmuudella" riitävän paksulla.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
biblo
Paikkakunta:
kuopio
Liittynyt:
7.12.2004 17:54

ViestiKirjoittanut biblo » 10.3.2006 13:06

ok