Aika liki puolet näkyy olevan kumpiakin yleisessä ja b avoimessa.Ja kotariahan näkyy olevan melkein kaikki 2-t pyörät mutta onhan se monta askelta edellä muita merkkejä
ranne putos..
lerppa kirjoitti:paras ajaa niillä merkeillä mihin saa läheltä tieto taitoa ja osia.Se ainut syy minkä takia en ole GG:tä tai temmiä edes harkinnut
SMK) kirjoitti:lerppa kirjoitti:paras ajaa niillä merkeillä mihin saa läheltä tieto taitoa ja osia.Se ainut syy minkä takia en ole GG:tä tai temmiä edes harkinnut
Ymmärrän erittäin hyvin. Mutta sitä en ymmärrä, ettei temmiin saisi kaikkia noita läheltä, kun Jämsä-Tampere on 1h. Nuo seikat on just parasta temmillä käytännössä, kilpailevalle kuskille. Mulla meni kerran aika tarkkaan 1 vrk ennen lähtöä ulkomaille kisaan mopo isomman osuman seurauksena aika pahasti rikki ja kaikki osat sain seuraavana aamuna - mopo nippuun, no hätä, ehti vielä koeajaakin. Ja tos kohtaa se oli ihan helkkarin tärkee juttu, sillä perheen kesken lähdettiin ja 800e oli maksettuna laivamatkoja ja majotuksia ennakkoon. En usko, että minkään muun pyörän kanssa reissu olis enää toteutunu, paitsi silloin Celle oli toki puikoissa - joskin aikataulu oli menny tiukoille ja koeajo jääny ainakin tekemättä. Tosin uskosin ainakin, että Shercon kanssa sama tilanne ja osat sais vaikka Luhtiksen koeajopyörästä, kokemusta ei onneksi vielä siitä ole.