SMK) kirjoitti:Siis kuinka vanhan? Se ns. 250 EXC Racing, samalla alakerralla kuin 525, alle 200h enskailua ei tarvi yleensä edes miettiä, 400h / 10tkm harrastajille jopa normaalia! Ja ei todellakaan kannata alkaa renkaita vaihteleen, sit kun ottaa auki niin uus mäntä ja mikä tärkeintä, uudet laakerit myö tp-akseliin. EXC.F koneisiin toi 100h päteekin, mut ei siinäkään mitään järkee oo alkaa renkaita vaihteleen, orkkis mäntä kuluu männänrengasurastakin ja renkaiden vaihto on enempi silmänlumetta kuin järkevä huoltotoimenpide (etenkin kun kaasarin säädöt vaikuttaa pirusti enempi suorituskykyyn).
SMK) kirjoitti:Riippuu sit paljon millasta se tieajo on, jos jotain 3-4l/100km palaa, niin se 200h pitäis kestää huoletta, on noilla ajettu jopa yli 10tkm ja kaikki ollu vielä avatessa ehjää. Enskojen koneet on aina sen muutaman prosentin pehmeempiä, joka tekee taas kestossa kymmeniäkin prosentteja ja kun käyttökin on lempeempää niin se ero voi lopulta pompata 1:5! Mitä uudempiin tullaan, sen enempi tehoa ja vääntöä, mutta valmistustekniikas ja materiaalit kehittyy koko ajan.
ripa-pipa kirjoitti:vrm kannattais ostaa semmonen ohjekirja ktm:stä mitä myydään noissa motskari kaupoissa niistä vrm saa ihan hyvin kanssa helppiä ?
SMK) kirjoitti:Ai, no ei kyl mitenkään vanhoissa käy kyllä ristiin, vuosimalli olis aika oleellinen tietä tsä kohtaa. Koittaa vana sä ja willik sovittaa vanhaan 2T LC4 syyläreitä joo...
mikseri100 kirjoitti:Piä smk turpas kiinni!