Osaisko kukaan neuvoa, että mitä tehdä, kun laitoin uuden kytkinkahvan kiinni,koska vanha oli rikki ja nyt säädin vaijerin sillai et sitä välystä on siinä kahvassa se 10-20mm kuten ohjekirjassa sanotaan. Polkasin cr käyntiin ja löin ykkösen päälle niin nytkäytti heti ja sammu vaikka kytkin oli pohjassa. Eli onko tämä normaalia kylmällä koneella? Esim. jos kone ei ole käynnissä ja laitan ykkösen päälle ja kytkimen pohjaan niin ei saa työnnettyä ollenkaan eteenpäin. Vai olisko kytkinlevyt jymähtäneet kiinni? Eli pitäisikö laittaa käyntiin cr ja painaa kytkinpohjaan ja kaasutella? Vai olisiko parempi työntää sitä 2 vaihde päällä jos ne irtois? Kyseessä siis Honda Cr 250R.
Piaggio Zip Mid-Race/High-End *Project* more @ gallery!