Poutiainen kirjoitti:Nelarin ja 2t kulutuseroon pitää laskea myös että nelariin vaihdetaa 2öljyt ja 2 tahtiin vain yhdet. Joten tuo tasoittaa kyllä kulutuksen tuomaa säästöeroa aika paljon.
OA243 kirjoitti:Ei toi ole mitenkään erityisen halpa? Vai onko noiden vajaatahtisten hinnat noussut ihan älyttömiin lukemiin?
zeizei125 kirjoitti:Voiko tuo kulutus olla 2-t:llä noin paljon enemmän? Tuumailin sitä tässä vaan että GNCC:ssä A-luokan vauhtia ajava kuski tuli ensimmäiseen tankkaukseen yli tunnin ajon jälkeen. Pyörä on iso 2-t,(enskamalli) ja tankissa oli vielä arviolta ainakin puoli litraa bensaa jäljellä, saattoi olla enemmänkin. Samoihin aikoihin isotkin nelarit tulivat tankkaamaan, joten tästä päätellen ainakin kulutus menisi aikalailla samoihin??
Poutiainen kirjoitti:Nelarin ja 2t kulutuseroon pitää laskea myös että nelariin vaihdetaa 2öljyt ja 2 tahtiin vain yhdet. Joten tuo tasoittaa kyllä kulutuksen tuomaa säästöeroa aika paljon.
zeizei125 kirjoitti:
Minua taas OA243 kiinnostaisi tietää miksi ei voi verrata kuutio vs kuutio? Miten olet ajatellut jaotella eri laitteet moottoriurheilussa? Musta tuntuu- periaatteen mukaanko? Olet oikeassa siinä, että jos ajat kisaa (motocross)(enduro-mm) niin saat ajaa samassa luokassa puolta isommalla nelarilla kaksitahtisia vastaan. Mutta vain ja ainoastaan siitä syystä että näin epäoikeudenmukainen sääntö on jostain käsittämättömästä syystä saatu runnottua läpi. Mielestäsi kuutio vs kuutio vertaus ei auta mitään, minä en ymmärrä mitä tällä mahdat tarkoittaa? Eli sinun mielestäsi säännöt ovat nyt tasavertaisia kaikille? Viestisi lopussa niputat kilpaurheilun ja harrastamisen ja kuutiot ja tahdit keskenään. Tästähän ei ole kyse.