välzy kirjoitti:wat? radalla oman maun mukaan 0.8-1.0 eteen sekä taakse, kadulla sitten enempi
joo, itse käytän edessä 0,9 ja takana 0,8.
välzy kirjoitti:wat? radalla oman maun mukaan 0.8-1.0 eteen sekä taakse, kadulla sitten enempi
Cride kirjoitti:Tota tota, mitäs minkä verran pistätte vaihteisto öljyä ja mitä öljyä? (wr 250 2t -01) Ei löydy mitään ohjekirjaa niin pitää nää perusasiat sit selvitellä täältä.
Kiitti
JaBa_MX kirjoitti:Olis semmonen kysymys et mistä vois johtua et kun pyörä on suorassa paikallaan niin kohokammion ylivuotoletkusta ruikkii bensaa?? Koho ei oo jumissa eikä oo kaasari likanen...
Pyörä on siis vm.2002 Wr 250 eli kaasari on Mikuni TMX38
TEHOPUTKI123 kirjoitti:Mitä kaikkea eroa näissä WR malleissa on kun vertaa vaikka wre ?
0Pi kirjoitti:JaBa_MX kirjoitti:Olis semmonen kysymys et mistä vois johtua et kun pyörä on suorassa paikallaan niin kohokammion ylivuotoletkusta ruikkii bensaa?? Koho ei oo jumissa eikä oo kaasari likanen...
Pyörä on siis vm.2002 Wr 250 eli kaasari on Mikuni TMX38
Jos olet varma ettei koho jumita niin taitaa sitten neulaventtiili vuotaa. Tarkista ettei neulaventtiilissä ole roskaa ja että se on ehjä (ne kumiosat). Tai voihan sen toimivuuden tarkistaa suoraan niin että ottaa kohokammion irti ja avaa bensahanan -> kun kohon painaa ylös pitäs bensan tulon loppua.
välzy kirjoitti:TEHOPUTKI123 kirjoitti:Mitä kaikkea eroa näissä WR malleissa on kun vertaa vaikka wre ?
wre katuenduro, wr ihan eripeli. Eroa mm, iskarit, takahaarukka ja häkki, linkut, tkappaleet, vanteet, jarrut, kone ja sen apulaitteet, ei käytännössä sama peli ollenkaan.
JaBa_MX kirjoitti:Kyllä se koho ainakin liikkui ihan herkästi kun kokeilin onko se jumissa. Kokeilin myös loppuuko bensan tulo kun painaa kohon ylös ja se loppui. Mutta mahtaakohan bensan pinta nostaa kohoa yhtä paljoa kuin se nousee kädellä painamalla?? Pitää vielä avata se ja katsoa tarkemmin missä kunnossa se neulaventtiili ja sen tiivisteet on...
0Pi kirjoitti:JaBa_MX kirjoitti:Kyllä se koho ainakin liikkui ihan herkästi kun kokeilin onko se jumissa. Kokeilin myös loppuuko bensan tulo kun painaa kohon ylös ja se loppui. Mutta mahtaakohan bensan pinta nostaa kohoa yhtä paljoa kuin se nousee kädellä painamalla?? Pitää vielä avata se ja katsoa tarkemmin missä kunnossa se neulaventtiili ja sen tiivisteet on...
No neulaventtiili taitaa sitten olla ihan kunnossa. Onkos se koho minkä mallinen, siis umpinainen vai ontto? Jos se on ontto niin kannattaa tarkistaa heiluttelemalla ettei sen sisällä ole mitään (lähinnä bensaa). Lisäksi jos yhtään epäilyttää niin voihan tietenkin tarkistaa ettei bensan pinta ole yksinkertaisesti säädetty liian ylös.
PS. Mistäs kohtaa kaasaria se letku lähtee josta sitä bensaa tulee?