YZi kirjoitti:Osku19 kirjoitti:bombermuumi kirjoitti:Mites tommoset yz250f eroaa toisistaan onko esim -02 kuinka kestävä malli.?
Ite en uskaltais ostaa -02 vuoden pikkunelkkua, en uskalla ostaa edes -06 pikkunelaria, siks ens kaudelle tulee piikkinen.
Jammut on ihan suht varmoja pelejä, mut ostaisin kuitenkin vähintään -03 mallin johon tuli jonkinverran uudistuksia.
Osku, mikset osta uutta pikkunelaria jos et uskalla käytettyä? Piikit on nii last season.
Ei rahatilanne salli, laskeskelin että 3000€ on aikalailla maksimi mitä pyörästä voi maksaa, sitten muutama satanen varusteisiin ja vajaa tonni osiin. Ja mopoiluvaihe taitaa jäädä väliin.
Ei mulla ajotunteja tule kuitenkaan kuin maks.50h kausi, jolloin se nelari ei ehkä tulis kauhean kalliiksi, mutta jos siihen nelariin ostaa takomännänkin niin se on heti 350€, eikä sitä osais/uskaltais itse vaihtaa. Ja jos se päättää pamahtaa, niin sitten oon kusessa. Enkä tiedä jostain 50h ajetusta nelaristakaan, mitä nyt tuolla Kaanaan kisoissa katto niin niillä vedetään kokoajan rajotinta vasten.
Paras olis omasta mielestä se 150cc KTM, niitä on muutama ollut aina välillä tohon kolmen tonnin hintaluokkaan. Tai si 125SXS, mutta ne on aikas hintavia. Vakio piikkisellä vaan antaa niin paljon tasotusta tehoissa, ettei tunnu oikein hyvältä idealta.