Juke* kirjoitti:Mäntä vaihdettu n.10h sitten. Auttaskohan siihe jos sen tiivisteen liimaa siihen kiinni kun edellinen tiiviste oli liimattu ja piti puukolla irrottaa?
Jos on ohivuotoo ni eiks sillo pitäs syyläriikin tulla painetta? ja se neste vuotaa sit ku laittaa käyntii ja sammuneen vähä aikaa et varmaa se jotai painetta siel tekee.
Ei se ohivirtaus mitenkään syyläreihin mene, se tarkottaa vaan että männän ohi virtaa tavaraa. Ja voihan se liima sen tiivisteen paikallaan pitää mutta ongelma on jossain ihan muualla. Varsinaisesti mitään painetta sinne ei saisi tulla. Ainoo on mitä männän alastuleminen aiheuttaa kun seos siirtyy männän päälle, mutta se ei ole paljon mitään.
Toimiiko pyörä normaalisti? Kyllä jossain sytytyksessä,männässä, pytyssä on vikaa.
Onko pytyssä naarmuja, pinnote rikki?
Mäntä oikein päin, oikean kokoinen?
Ennakko vakio. (saattaa olla että on vaihdettu säädettävä) Alkuperäsenähän niitä ei voi liikuttaa.
Tiivistepinnat kunnossa? Voi olla että sylinteri kantaa jostain eikä sen takia kiristy kunnolla koko alaltaan. (lohkot eriparia?) sylinterin tiivistepinta tuskin mutkalle menee.
Ja sitten on vielä tuo sähköpuoli, siellähän voi olla mitä tahansa vikana.
Mutta kannattaa ensin tarkistaa tuo sylinterin ja lohkojen tiivistepinta että on suora ja lohkojen pinnat on samassa tasassa, eikä sylinteri kanna esim ohjuriholkeista. Jotenkin veikkaisin tätä koska tuon alatiivisteen ei pitäisi missään vaiheessa lähteä paikaltaan. Kestää paljon enemmän painetta kuin alapään stefat.