Tuo wr:kin varmaan on ihan ok, mutta jos pakasta pitäisi enduro vetästä niin se olisi ktm.
tabbe kirjoitti:hyötysähkö kirjoitti:tabbe kirjoitti:....Sithän niitä on kaikkia crf:iä,rmz:iä,yzf:iä ja kotareita ym ...
Haluaisin mahdollisimman uuden ja kestävän ...
Minkälaista kokeneet ehdottaisivat ???
http://www.nettimoto.com/honda/crf/1232575
Halpa ja hyvillä osilla...
Saiskohan tuosta hiukan tingittyä , täytyy kokeilla ...
Mites tällainen http://www.nettimoto.com/yamaha/wr/1239891 ?
ainakin toi 570 kannattaa unohtaa,250Hitain kirjoitti:Oon haavellu kuntomoposta. Onko hussen wr 250 2-tahti ihan soiva peli? 2005 ja uudemmat mielessä. Entäs toi TE 450 tai 570.
Kotarin 250 exc pitäs olla aika pommin varma ratkasu?
Itse en välttämättä sijoittaisi vähiä rahoja noin vanhaan nelariin...alkaa olemaan muutenkin aika harvinainen et voi varaosapuolikin käydä hankalaksi.Eikä ole minkäänlaista jälleenmyynti arvoa...tietenkin jos on oikea helmi ja hinta kohdallaan nii miksei sittenAleksi__ kirjoitti:Kesätöiden jälkeen oon ajatellut ostaa tuollasen yamaha yz 426f yheltä veljen kaverilta, mahtaakohan olla hyvä pyörä lähinnä montulle ja crossiradoille?
välzy kirjoitti:06:een saatiin ne pahimmat ongelmat korjattua, mutta silti mitä uudempi ja vähemmän ajettu niin aina parempi. jos budjetti on tuota luokkaa, niin itse suosiolla kakstahin ostaisin, ihan vaan helpompihuoltoisuuden ja hinnan takia, saat uudemman
jos piikki ei miellytä niin 250 kakstahti, mielummin enduromallinen on oiva peli.
samuli91 kirjoitti:välzy kirjoitti:06:een saatiin ne pahimmat ongelmat korjattua, mutta silti mitä uudempi ja vähemmän ajettu niin aina parempi. jos budjetti on tuota luokkaa, niin itse suosiolla kakstahin ostaisin, ihan vaan helpompihuoltoisuuden ja hinnan takia, saat uudemman
jos piikki ei miellytä niin 250 kakstahti, mielummin enduromallinen on oiva peli.
Ok. Ainakin tällä hetkellä nuo hinnat eivät hirveästi eroa piikin ja pikkunelarin välillä jos ikää siis katsoo. Muutama satanen sinne tänne.. Mutta eihän sitä vuosimallia pidä aina sokeesti tuijottaa käytettyä hankkies. Perhana ku ei vaan osaa päättää piikin ja p-nelkun välillä. Pelkän pyörän ostoon ku budjettia 2k e. Varaosat ja huollot sit erikseen..