450F = 49,39hv & 32,96Nm
250 = 46,06hv & 29,99Nm
250F = 34,62hv & 18,83Nm
Tässä sama dyno, otin "talteen" jos video poistuu / poistetaan joskus.
mikseri100 kirjoitti:Löytyykö piikistä dynopapereita?
mikseri100 kirjoitti:Mikäköhän tohon 125 rm:ään tuli ku vaihoin männän ja tiivisteet ja vaihteistoöljyt tietenkin ja jäähdytys nesteet, mutta nyt 20 min rauhallisen ajon jälkeen sammui ja sain käynnistettyä mutta ei pysynyt tyhjäkäyntiä, ja vaivoin kaasuttamalla, sen jälkeen ei lähtenyt käyntiin. Tulppa kastui?
malo kirjoitti:Mutta onko tuo takavanne vaikea uusia kokonaan kotikonstein, elikkä pinnasarja ja excelin kehä vanhan kehän tilalle?
malo kirjoitti:mikseri100 kirjoitti:Mikäköhän tohon 125 rm:ään tuli ku vaihoin männän ja tiivisteet ja vaihteistoöljyt tietenkin ja jäähdytys nesteet, mutta nyt 20 min rauhallisen ajon jälkeen sammui ja sain käynnistettyä mutta ei pysynyt tyhjäkäyntiä, ja vaivoin kaasuttamalla, sen jälkeen ei lähtenyt käyntiin. Tulppa kastui?
Varmaan tulppa mennyt, jos oot koko-ajan ajanut pintakaasulla ja yhtäkkiä lyönyt lämän tiskii?
Mutta onko tuo takavanne vaikea uusia kokonaan kotikonstein, elikkä pinnasarja ja excelin kehä vanhan kehän tilalle?
migl kirjoitti:Morjes kaikille! Itse intouduin alottaa motocrossin ostin 125cc suizan sitte alle :p vanhahan se on vm 2000 mut harrasteajossa menee. Kertokaas mulle jotain perusjuttuja (huollot jne) että mites tota kannattaa ylläpitää. Sen verran tiiän että putsaria pitää pestä ym. Lähinnä haluisin tietää monenko tunnin välein? Ja pitääkö pestä bensalla vai jollain muulla? Kuinka monen tunnin välein uus mäntä ym? Just siis laitettu uus mäntä jolla ajettu ehkäpä 5h. Ja millanen bensasekotus pitää olla? esim 10l bensaa, monta desiä öljyä? Sekotussuhde vai miksiköhän sitä sanotaan ja lopuksi sellanen kysymys että paljon ajaa yhdellä tankillisella? Ja kyse on harrasteajosta :p kattoo jos tarpeeks kehittyis nii kävis ens vuonna muutaman pikkulähdön ajamassa