jonthu kirjoitti:Tai on voinu sillainkin käydä et sammutus-nappi on jääny päälle.. avaa se jos et muuta keksi
OA243 kirjoitti:Mä en kyllä minnekään foorumille kehtais tulla kyselemäänkään tollasesta ennenkun oon tulpan kokeillu vaihtaa... Ei se nyt ole niin hankala homma ja kuitenkin pitäis vähintään yks olla aina varalla. Sähän just jossain puhuit että ihmeen kauan kestäny 9 lämpöarvon tulppa.
Cross@r kirjoitti:Enemmän sitä kaasua! Ei tykkää nää kisapyörät katos tosta pikkukaasulla ajamisesta
mikseri100 kirjoitti:Cross@r kirjoitti:Enemmän sitä kaasua! Ei tykkää nää kisapyörät katos tosta pikkukaasulla ajamisesta
Vai että enemmän... en mä silti ihan raiskata viiti tuota saatana! Kyllä mä tuolle ihan tarpeeks kaasua annan.
Cross@r kirjoitti:mikseri100 kirjoitti:Cross@r kirjoitti:Enemmän sitä kaasua! Ei tykkää nää kisapyörät katos tosta pikkukaasulla ajamisesta
Vai että enemmän... en mä silti ihan raiskata viiti tuota saatana! Kyllä mä tuolle ihan tarpeeks kaasua annan.
En sitte tiiä. Mulla ei ole yksikään pyörä syönyt tulppia (50-125cc-2t). Taivaan tosi vaan on se että 2-tahtista tarvii monottaa.. Aläkä pidä pitkään tyhjäkäynnillä
mikseri100 kirjoitti:Cross@r kirjoitti:mikseri100 kirjoitti:Cross@r kirjoitti:Enemmän sitä kaasua! Ei tykkää nää kisapyörät katos tosta pikkukaasulla ajamisesta
Vai että enemmän... en mä silti ihan raiskata viiti tuota saatana! Kyllä mä tuolle ihan tarpeeks kaasua annan.
En sitte tiiä. Mulla ei ole yksikään pyörä syönyt tulppia (50-125cc-2t). Taivaan tosi vaan on se että 2-tahtista tarvii monottaa.. Aläkä pidä pitkään tyhjäkäynnillä
Oon aina käyttäny 9 arvosia tulppia, männänvaihdon jälkeen en viitti heti kaasu pohjas mennä ja siks kasteli tulppia. Viimeks 9 tulppa kessti 3kk ja 2 viikkoa putkeen ja sitten vaihdoin ku se tippu maahan ku otin sen pois ja se kärki väänty.
Juspaa kirjoitti:mikseri100 kirjoitti:Cross@r kirjoitti:mikseri100 kirjoitti:Cross@r kirjoitti:Enemmän sitä kaasua! Ei tykkää nää kisapyörät katos tosta pikkukaasulla ajamisesta
Vai että enemmän... en mä silti ihan raiskata viiti tuota saatana! Kyllä mä tuolle ihan tarpeeks kaasua annan.
En sitte tiiä. Mulla ei ole yksikään pyörä syönyt tulppia (50-125cc-2t). Taivaan tosi vaan on se että 2-tahtista tarvii monottaa.. Aläkä pidä pitkään tyhjäkäynnillä
Oon aina käyttäny 9 arvosia tulppia, männänvaihdon jälkeen en viitti heti kaasu pohjas mennä ja siks kasteli tulppia. Viimeks 9 tulppa kessti 3kk ja 2 viikkoa putkeen ja sitten vaihdoin ku se tippu maahan ku otin sen pois ja se kärki väänty.
Männän vaihdon jälkee riittänee, kun pari kertaa käyttää lämpöseksi ja ei ku radalle. En tiedä mitä vuosimallia tuo sun pyöräs on ja onko se vakiosäädöissä, mutta omassani (-09) on vakiona 8 lämpöarvon tulppa.
mikseri100 kirjoitti:Kyl mä nyt "sisäänajot" tiedät minkälaiset on näissä kisapeleissä mutta en silti heti ekoilla minuuteilla kaasu pohjas revitä, siks kastu tulppa nyt kaikki turpa kiinni.
Vuosimallia -05
Alvi kirjoitti:päivää. nyt tarvii viisaampien apua. sanokaa mulle mikä s**taana tuota takajarrua vaivaa? vähän aikaa ku ajelee niin saapi ilmaa jostaki ja mennee tunnottomaksi.nesteet ei häviä eikä vuoda, ainakaan näkyvasti. pääsylinteriin on vaihdettu mäntä kaikkine rojuineen ja tilpehööreineen ja satulaan tiivisteet. jarrupalat on myös uudet. tällä systeemillä pelas noin 10 minuuttia. ja tunnottomaksi. sitten käytin jarruletkun irti, otin suojan pois ja tarkistin letkun kunnon (silmämääräisesti) mutta letku näytti ehjältä. eikä vuotanu mistään vaikka oli painetta. liitin oli ei nyt löysällä, muttei kuitenkaan kovin tiukalla pääsylinterissä" kirrailin" sen kunnolla molemmista päistä ja sen jälkeen pelas noin pari tuntia loistavasti. kun taas eilen kävin ajamassa niin jarrut hävisi taas, muttei kuitenkaan kokonaan. pikkusen se ottaa kiinni levyyn ku polkasee, ennen jarrut hävisi kokonaan. alkaa olemaan konstit aika vähissä.
enkä tarvi sitten mitään kato v*ttu googlesta vastauksia...
olethan vaihtanut ne messinki tiivisteet kun olet käyttänyt auki niitä putkia?Alvi kirjoitti:päivää. nyt tarvii viisaampien apua. sanokaa mulle mikä s**taana tuota takajarrua vaivaa? vähän aikaa ku ajelee niin saapi ilmaa jostaki ja mennee tunnottomaksi.nesteet ei häviä eikä vuoda, ainakaan näkyvasti. pääsylinteriin on vaihdettu mäntä kaikkine rojuineen ja tilpehööreineen ja satulaan tiivisteet. jarrupalat on myös uudet. tällä systeemillä pelas noin 10 minuuttia. ja tunnottomaksi. sitten käytin jarruletkun irti, otin suojan pois ja tarkistin letkun kunnon (silmämääräisesti) mutta letku näytti ehjältä. eikä vuotanu mistään vaikka oli painetta. liitin oli ei nyt löysällä, muttei kuitenkaan kovin tiukalla pääsylinterissä" kirrailin" sen kunnolla molemmista päistä ja sen jälkeen pelas noin pari tuntia loistavasti. kun taas eilen kävin ajamassa niin jarrut hävisi taas, muttei kuitenkaan kokonaan. pikkusen se ottaa kiinni levyyn ku polkasee, ennen jarrut hävisi kokonaan. alkaa olemaan konstit aika vähissä.
enkä tarvi sitten mitään kato v*ttu googlesta vastauksia...