Suzuki RM

jonthu
Pyörä:
Honda crf 250 ja Derbi drd racing
Liittynyt:
4.5.2010 15:19

ViestiKirjoittanut jonthu » 7.8.2010 17:12

ookko kattonu tulpan? kaverilla kävi samanlailla niin vaihdettiin tulppa niin alkoi pelaan.
jonthu
Pyörä:
Honda crf 250 ja Derbi drd racing
Liittynyt:
4.5.2010 15:19

ViestiKirjoittanut jonthu » 8.8.2010 11:25

Tai on voinu sillainkin käydä et sammutus-nappi on jääny päälle.. avaa se jos et muuta keksi ;)
mikseri100
Pyörä:
Valkokilpi 125 yz
Paikkakunta:
Alajärvi
Liittynyt:
22.11.2008 13:56

ViestiKirjoittanut mikseri100 » 8.8.2010 11:28

jonthu kirjoitti:Tai on voinu sillainkin käydä et sammutus-nappi on jääny päälle.. avaa se jos et muuta keksi ;)

Joo hyvä idea! no ei. Varmaan se tulppa menny mitä ekana epäilinki.
Valkokilpi YZ vailla uutta omistajaa!
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ya ... 5/id32649/
Katsohan ilmoitukset! Paljon osaa myynnissä!
http://www.motot.net/talli/kayttaja/84118
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32

ViestiKirjoittanut OA243 » 8.8.2010 12:58

Mä en kyllä minnekään foorumille kehtais tulla kyselemäänkään tollasesta ennenkun oon tulpan kokeillu vaihtaa... Ei se nyt ole niin hankala homma ja kuitenkin pitäis vähintään yks olla aina varalla. Sähän just jossain puhuit että ihmeen kauan kestäny 9 lämpöarvon tulppa.
mikseri100
Pyörä:
Valkokilpi 125 yz
Paikkakunta:
Alajärvi
Liittynyt:
22.11.2008 13:56

ViestiKirjoittanut mikseri100 » 8.8.2010 14:25

OA243 kirjoitti:Mä en kyllä minnekään foorumille kehtais tulla kyselemäänkään tollasesta ennenkun oon tulpan kokeillu vaihtaa... Ei se nyt ole niin hankala homma ja kuitenkin pitäis vähintään yks olla aina varalla. Sähän just jossain puhuit että ihmeen kauan kestäny 9 lämpöarvon tulppa.

Joo niin on, mutta se kärki taittu ku tippu maahan enkä viittiny laittaa enää takasi. Laitoin uuden tulpan ja se kastu, taas uus tulppa ja kastu (?) nyt kokeilen 8 lämpöarvosta kans. Ennen kyllä toiminu 9 ihan hyvin ku en oo pihtaillu kaasun käytössä niinkuin piikillä ei saakkaan.
Valkokilpi YZ vailla uutta omistajaa!
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ya ... 5/id32649/
Katsohan ilmoitukset! Paljon osaa myynnissä!
http://www.motot.net/talli/kayttaja/84118
Cross@r
Pyörä:
Kaippa niitä kohta on 4
Paikkakunta:
KvL
Liittynyt:
19.11.2007 20:00

ViestiKirjoittanut Cross@r » 8.8.2010 16:59

Enemmän sitä kaasua! Ei tykkää nää kisapyörät katos tosta pikkukaasulla ajamisesta ;)
Yamaha yz projekti: viewtopic.php?f=93&t=78654 ;)
mikseri100
Pyörä:
Valkokilpi 125 yz
Paikkakunta:
Alajärvi
Liittynyt:
22.11.2008 13:56

ViestiKirjoittanut mikseri100 » 8.8.2010 17:56

Cross@r kirjoitti:Enemmän sitä kaasua! Ei tykkää nää kisapyörät katos tosta pikkukaasulla ajamisesta ;)

Vai että enemmän... en mä silti ihan raiskata viiti tuota saatana! Kyllä mä tuolle ihan tarpeeks kaasua annan.
Valkokilpi YZ vailla uutta omistajaa!
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ya ... 5/id32649/
Katsohan ilmoitukset! Paljon osaa myynnissä!
http://www.motot.net/talli/kayttaja/84118
Cross@r
Pyörä:
Kaippa niitä kohta on 4
Paikkakunta:
KvL
Liittynyt:
19.11.2007 20:00

ViestiKirjoittanut Cross@r » 8.8.2010 18:08

mikseri100 kirjoitti:
Cross@r kirjoitti:Enemmän sitä kaasua! Ei tykkää nää kisapyörät katos tosta pikkukaasulla ajamisesta ;)

Vai että enemmän... en mä silti ihan raiskata viiti tuota saatana! Kyllä mä tuolle ihan tarpeeks kaasua annan.

En sitte tiiä. Mulla ei ole yksikään pyörä syönyt tulppia (50-125cc-2t). Taivaan tosi vaan on se että 2-tahtista tarvii monottaa.. Aläkä pidä pitkään tyhjäkäynnillä ;)
Yamaha yz projekti: viewtopic.php?f=93&t=78654 ;)
mikseri100
Pyörä:
Valkokilpi 125 yz
Paikkakunta:
Alajärvi
Liittynyt:
22.11.2008 13:56

ViestiKirjoittanut mikseri100 » 8.8.2010 21:24

Cross@r kirjoitti:
mikseri100 kirjoitti:
Cross@r kirjoitti:Enemmän sitä kaasua! Ei tykkää nää kisapyörät katos tosta pikkukaasulla ajamisesta ;)

Vai että enemmän... en mä silti ihan raiskata viiti tuota saatana! Kyllä mä tuolle ihan tarpeeks kaasua annan.

En sitte tiiä. Mulla ei ole yksikään pyörä syönyt tulppia (50-125cc-2t). Taivaan tosi vaan on se että 2-tahtista tarvii monottaa.. Aläkä pidä pitkään tyhjäkäynnillä ;)

Oon aina käyttäny 9 arvosia tulppia, männänvaihdon jälkeen en viitti heti kaasu pohjas mennä ja siks kasteli tulppia. Viimeks 9 tulppa kessti 3kk ja 2 viikkoa putkeen ja sitten vaihdoin ku se tippu maahan ku otin sen pois ja se kärki väänty.
Valkokilpi YZ vailla uutta omistajaa!
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ya ... 5/id32649/
Katsohan ilmoitukset! Paljon osaa myynnissä!
http://www.motot.net/talli/kayttaja/84118
Juspaa
Pyörä:
KTM 300 EXC, Beta rev-3
Liittynyt:
2.7.2007 16:38

ViestiKirjoittanut Juspaa » 9.8.2010 9:47

mikseri100 kirjoitti:
Cross@r kirjoitti:
mikseri100 kirjoitti:
Cross@r kirjoitti:Enemmän sitä kaasua! Ei tykkää nää kisapyörät katos tosta pikkukaasulla ajamisesta ;)

Vai että enemmän... en mä silti ihan raiskata viiti tuota saatana! Kyllä mä tuolle ihan tarpeeks kaasua annan.

En sitte tiiä. Mulla ei ole yksikään pyörä syönyt tulppia (50-125cc-2t). Taivaan tosi vaan on se että 2-tahtista tarvii monottaa.. Aläkä pidä pitkään tyhjäkäynnillä ;)

Oon aina käyttäny 9 arvosia tulppia, männänvaihdon jälkeen en viitti heti kaasu pohjas mennä ja siks kasteli tulppia. Viimeks 9 tulppa kessti 3kk ja 2 viikkoa putkeen ja sitten vaihdoin ku se tippu maahan ku otin sen pois ja se kärki väänty.


Männän vaihdon jälkee riittänee, kun pari kertaa käyttää lämpöseksi ja ei ku radalle. En tiedä mitä vuosimallia tuo sun pyöräs on ja onko se vakiosäädöissä, mutta omassani (-09) on vakiona 8 lämpöarvon tulppa.
mikseri100
Pyörä:
Valkokilpi 125 yz
Paikkakunta:
Alajärvi
Liittynyt:
22.11.2008 13:56

ViestiKirjoittanut mikseri100 » 9.8.2010 11:30

Juspaa kirjoitti:
mikseri100 kirjoitti:
Cross@r kirjoitti:
mikseri100 kirjoitti:
Cross@r kirjoitti:Enemmän sitä kaasua! Ei tykkää nää kisapyörät katos tosta pikkukaasulla ajamisesta ;)

Vai että enemmän... en mä silti ihan raiskata viiti tuota saatana! Kyllä mä tuolle ihan tarpeeks kaasua annan.

En sitte tiiä. Mulla ei ole yksikään pyörä syönyt tulppia (50-125cc-2t). Taivaan tosi vaan on se että 2-tahtista tarvii monottaa.. Aläkä pidä pitkään tyhjäkäynnillä ;)

Oon aina käyttäny 9 arvosia tulppia, männänvaihdon jälkeen en viitti heti kaasu pohjas mennä ja siks kasteli tulppia. Viimeks 9 tulppa kessti 3kk ja 2 viikkoa putkeen ja sitten vaihdoin ku se tippu maahan ku otin sen pois ja se kärki väänty.


Männän vaihdon jälkee riittänee, kun pari kertaa käyttää lämpöseksi ja ei ku radalle. En tiedä mitä vuosimallia tuo sun pyöräs on ja onko se vakiosäädöissä, mutta omassani (-09) on vakiona 8 lämpöarvon tulppa.

Kyl mä nyt "sisäänajot" tiedät minkälaiset on näissä kisapeleissä mutta en silti heti ekoilla minuuteilla kaasu pohjas revitä, siks kastu tulppa nyt kaikki turpa kiinni.
Vuosimallia -05
Valkokilpi YZ vailla uutta omistajaa!
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ya ... 5/id32649/
Katsohan ilmoitukset! Paljon osaa myynnissä!
http://www.motot.net/talli/kayttaja/84118
Alvi
Liittynyt:
14.3.2008 21:25

ViestiKirjoittanut Alvi » 12.8.2010 11:00

päivää. nyt tarvii viisaampien apua. sanokaa mulle mikä s**taana tuota takajarrua vaivaa? vähän aikaa ku ajelee niin saapi ilmaa jostaki ja mennee tunnottomaksi.nesteet ei häviä eikä vuoda, ainakaan näkyvasti. pääsylinteriin on vaihdettu mäntä kaikkine rojuineen ja tilpehööreineen ja satulaan tiivisteet. jarrupalat on myös uudet. tällä systeemillä pelas noin 10 minuuttia. ja tunnottomaksi. sitten käytin jarruletkun irti, otin suojan pois ja tarkistin letkun kunnon (silmämääräisesti) mutta letku näytti ehjältä. eikä vuotanu mistään vaikka oli painetta. liitin oli ei nyt löysällä, muttei kuitenkaan kovin tiukalla pääsylinterissä" kirrailin" sen kunnolla molemmista päistä ja sen jälkeen pelas noin pari tuntia loistavasti. kun taas eilen kävin ajamassa niin jarrut hävisi taas, muttei kuitenkaan kokonaan. pikkusen se ottaa kiinni levyyn ku polkasee, ennen jarrut hävisi kokonaan. alkaa olemaan konstit aika vähissä.

enkä tarvi sitten mitään kato v*ttu googlesta vastauksia...
willik
Pyörä:
exc&RR
Paikkakunta:
MLI/Jkl
Liittynyt:
2.1.2004 19:25

ViestiKirjoittanut willik » 12.8.2010 11:28

mikseri100 kirjoitti:Kyl mä nyt "sisäänajot" tiedät minkälaiset on näissä kisapeleissä mutta en silti heti ekoilla minuuteilla kaasu pohjas revitä, siks kastu tulppa nyt kaikki turpa kiinni.
Vuosimallia -05

Mitä jos tietäjä kattois aivan ensimmäisenä sen kaasuttimen säädöt kohalleen. Eli Bensanpinta, suuttimet ja neula oikealle kohalle.

Hiljaa ajaminen ei ole mikään syy, että tulppa kastuu tai pimenee. Säädöt kuntoon niin ongelmat vähenee.
-Gotham Squad-
Acme Motorsport
PäRi
Pyörä:
Suzuki RM 125 -03, Aprilia SX 125 -09
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
28.4.2008 17:50

ViestiKirjoittanut PäRi » 12.8.2010 13:43

Alvi kirjoitti:päivää. nyt tarvii viisaampien apua. sanokaa mulle mikä s**taana tuota takajarrua vaivaa? vähän aikaa ku ajelee niin saapi ilmaa jostaki ja mennee tunnottomaksi.nesteet ei häviä eikä vuoda, ainakaan näkyvasti. pääsylinteriin on vaihdettu mäntä kaikkine rojuineen ja tilpehööreineen ja satulaan tiivisteet. jarrupalat on myös uudet. tällä systeemillä pelas noin 10 minuuttia. ja tunnottomaksi. sitten käytin jarruletkun irti, otin suojan pois ja tarkistin letkun kunnon (silmämääräisesti) mutta letku näytti ehjältä. eikä vuotanu mistään vaikka oli painetta. liitin oli ei nyt löysällä, muttei kuitenkaan kovin tiukalla pääsylinterissä" kirrailin" sen kunnolla molemmista päistä ja sen jälkeen pelas noin pari tuntia loistavasti. kun taas eilen kävin ajamassa niin jarrut hävisi taas, muttei kuitenkaan kokonaan. pikkusen se ottaa kiinni levyyn ku polkasee, ennen jarrut hävisi kokonaan. alkaa olemaan konstit aika vähissä.

enkä tarvi sitten mitään kato v*ttu googlesta vastauksia...

Onko kenties mahollista, että ne jarrut alkas laahaamaan ja siten keittäisivät, jonka seurauksena menisi tunto?
~Way of life.
lerppa
Liittynyt:
12.3.2007 19:35

ViestiKirjoittanut lerppa » 12.8.2010 14:46

Alvi kirjoitti:päivää. nyt tarvii viisaampien apua. sanokaa mulle mikä s**taana tuota takajarrua vaivaa? vähän aikaa ku ajelee niin saapi ilmaa jostaki ja mennee tunnottomaksi.nesteet ei häviä eikä vuoda, ainakaan näkyvasti. pääsylinteriin on vaihdettu mäntä kaikkine rojuineen ja tilpehööreineen ja satulaan tiivisteet. jarrupalat on myös uudet. tällä systeemillä pelas noin 10 minuuttia. ja tunnottomaksi. sitten käytin jarruletkun irti, otin suojan pois ja tarkistin letkun kunnon (silmämääräisesti) mutta letku näytti ehjältä. eikä vuotanu mistään vaikka oli painetta. liitin oli ei nyt löysällä, muttei kuitenkaan kovin tiukalla pääsylinterissä" kirrailin" sen kunnolla molemmista päistä ja sen jälkeen pelas noin pari tuntia loistavasti. kun taas eilen kävin ajamassa niin jarrut hävisi taas, muttei kuitenkaan kokonaan. pikkusen se ottaa kiinni levyyn ku polkasee, ennen jarrut hävisi kokonaan. alkaa olemaan konstit aika vähissä.

enkä tarvi sitten mitään kato v*ttu googlesta vastauksia...
olethan vaihtanut ne messinki tiivisteet kun olet käyttänyt auki niitä putkia?
ranne putos..