Dirt kirjoitti:Se on ihan normaalia että punastuu käyrä. Hondassa ainakin jos on tyhjäkäynti laihalla niin tuppaa ampumaan putkeen aika reippaasti moottorijarrutuksessa, siitä huomaa aika helposti.
yamppi85 kirjoitti:Dirt kirjoitti:Se on ihan normaalia että punastuu käyrä. Hondassa ainakin jos on tyhjäkäynti laihalla niin tuppaa ampumaan putkeen aika reippaasti moottorijarrutuksessa, siitä huomaa aika helposti.
taitaa olla omassa pyörässä tyhjäkäynti hiukan laihalla koska tuppaa ampumaan moottorijarrutuksissa putkeen... mutta muuten tuntuu kyllä pelaavan hyvin, suutin on vakio 172 ja säädöt muutenkin aikalailla tehdas asetuksissa.. tartvitsisi tilata suuttimia talvea varten, niin minkä kokoisia kannattaisi tilata jotta pärjäisi talvella?. .
mankeli_ kirjoitti:CRhonkkeli kirjoitti:CRhonkkeli kirjoitti:Terve,
Mikähän piru tuohon Cr250 tuli, kun ajalessani niin aivan yhtäkkiä pyörästä katosi "tehot". Siis, pyörä ei enää kiertänyt täysillä. hyvin otti vapaalla siis kiekkoja, muttei aivan täysiä kyllä silloinkaan. Ja sitten kun ajoi ja nakkeli vaihteita ei ottanut tehopiikkiä ollenkaan eikä kulkenut kyllä enää millään täyttä vauhtia. Mitähän ihmettä... Pyörä lähti kyllä käyntiin hyvin sekä vääntöä oli, mutta ei enää ollut "lähtöjä"... Tuskin se mitään hiekkoja sinne imasi, kun uus ja öljytty putsari. Sekä ne tehot katos siis aivan yhtäkkiä. puristuksetkin tallessa kuitenkin..
Edit. Pyörä siis 2003 vm. 250 Cr
Pakoaukonsäädin toimii... Pyörä ei vaan kierrä yläkierroksille asti.. ei saa kunnolla tehopiikkiä... änäri vielä katsomatta onko siellä kaikki kunnossa. Mitenhän lie voiko imupuolen läpät vaikuttaa tähän asiaan?
Vaihda magneeton kiila. itselläni oli puolikkaassa Cr:ssä täysin samanlainen vika ja tuli kans iha kesken ajon. Itse kerkesin kokeilemaan eri läppiä ja suuttimia ja uutta putsaria kunnes jostai tuli mielee vaihtaa se kiila ja rupes toimimaa. ja kannattaa ostaa ihan alkuperäinen kiila ettei mitää bilteman kiiloja koska sen kiilan pitää olla aika tarkan kokone, ei tarvi kovin iso välys olla ku rupee tekee tuota ettei ota kierroksia kunnolla...
CRhonkkeli kirjoitti:Tuli hommattua vm. 2003 Honda cr250 runko. Alun perin tarkoituksena oli teetättää siihen 500 kone, mutta homma kaatui melko moneen ongelmaan.. No, ei siitä sen enempää. Nyt ois mahollisuus ostaa siihen 2003vm runkoon kuitenkin aika halvalla Honda Cr250 vm. 2006 moottori täydellisenä. Kysymys kuuluukin, sopiiko tuo 2006vm moottori heittämällä tuohon vm2003 runkoon?!
hp199 kirjoitti:CRhonkkeli kirjoitti:Tuli hommattua vm. 2003 Honda cr250 runko. Alun perin tarkoituksena oli teetättää siihen 500 kone, mutta homma kaatui melko moneen ongelmaan.. No, ei siitä sen enempää. Nyt ois mahollisuus ostaa siihen 2003vm runkoon kuitenkin aika halvalla Honda Cr250 vm. 2006 moottori täydellisenä. Kysymys kuuluukin, sopiiko tuo 2006vm moottori heittämällä tuohon vm2003 runkoon?!
Ei ihan heittämällä. Moottorin kiinnityskorvakot ovat erilevyiset. Kannattaa vähän mittailla onnistuisko muutos järkevästi.
En muista kumminko päin homma onnistuu helpommin; uudemmasta vanhempaan - vai vanhemmasta uudempaan. Töitä on tiedossa kummin päin vain.
edit: -02-03-04 moottorin kiinnitys on sama, muissa eri.