Yamaha YZ Topic

Ranpo
Paikkakunta:
Lahti.
Liittynyt:
1.11.2007 23:06

ViestiKirjoittanut Ranpo » 17.10.2009 15:20

Rahaa siinä aineki palaa.
J!gs@w#
Pyörä:
Ktm 250sx-f -10
Paikkakunta:
Lojo
Liittynyt:
13.3.2007 23:46

ViestiKirjoittanut J!gs@w# » 17.10.2009 15:31

-Anz- kirjoitti:millane rojekti ois laittaa yz 125 katupiikiks..? :) et meneekö kui paljo rahaa ja onko vaikeeki homma?


etkä edes tule saamaan sitä kilpiin paitsi jos on joku 90luvun alkupuolelta oleva peli
Everyone crashes. Some get back on. Some don't. Some can't
hu0+dzgjune50459h
Liittynyt:
25.11.2008 18:14

ViestiKirjoittanut hu0+dzgjune50459h » 17.10.2009 15:54

miten nii ei käy uuempi? en ollu kyl viel mitenkää tekemässä sitä vielä ainakaa mut kunha haaveilin... :D
Ranpo
Paikkakunta:
Lahti.
Liittynyt:
1.11.2007 23:06

ViestiKirjoittanut Ranpo » 17.10.2009 15:57

90 luvun fillareissa oli joku hyväksyntä.
tgamini
Pyörä:
Yamaha yz 125 1988 ja 89, Aapolla tt-r 90 2004
Paikkakunta:
Tervo
Liittynyt:
6.10.2009 19:44
VALOOOO!!!!!

ViestiKirjoittanut tgamini » 17.10.2009 20:23

Miten ootte ratkasseet valot pyöriinne kun ei noissa crosseissa niitä ole? Kypärään tuleva valohässäkkä ja akku vyölle on yks mut mistä niitä saa? Mikä olisi järkevin ratkaisu harraste käyttöön pitäs saaha pojalle ja itelle valovoimaa. Pyörät on tt-r90 2004 ja yz 125 1988.
timpax41
Pyörä:
Honda cr 250r-04
Liittynyt:
17.9.2009 20:11

ViestiKirjoittanut timpax41 » 18.10.2009 12:19

tgamini kirjoitti:Miten ootte ratkasseet valot pyöriinne kun ei noissa crosseissa niitä ole? Kypärään tuleva valohässäkkä ja akku vyölle on yks mut mistä niitä saa? Mikä olisi järkevin ratkaisu harraste käyttöön pitäs saaha pojalle ja itelle valovoimaa. Pyörät on tt-r90 2004 ja yz 125 1988.
Valopuola mangneetossa on ainakin mulla 250 yz.ssa,en tiedä saako niitä miten hankittua,mutta valveutunut motoliike osaa kertoa paremmin
JKY
Pyörä:
EGS360/TS50/S1
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
29.10.2005 15:14

ViestiKirjoittanut JKY » 18.10.2009 14:34

Ton ikäseen piikkiin aika helppo laittaa valot, kunhan löytää jostain "italian mallin" stattorin ja cdi puolan.
tgamini
Pyörä:
Yamaha yz 125 1988 ja 89, Aapolla tt-r 90 2004
Paikkakunta:
Tervo
Liittynyt:
6.10.2009 19:44

ViestiKirjoittanut tgamini » 20.10.2009 18:31

Onko joku pistänyt tollaiset ja mikä malli ja vuosi jne.
JKY kirjoitti:on ikäseen piikkiin aika helppo laittaa valot, kunhan löytää jostain "italian mallin" stattorin ja cdi puolan.
Mistähän tuommoisia osaisi etsiskellä?
KTM250SX
Liittynyt:
13.9.2009 10:32

ViestiKirjoittanut KTM250SX » 23.10.2009 19:43

yamaha yz 125 -98 tarttis saada kaasari talvi säätööhin, kokeelemalla tietysti säädöt löytyy mutta jos jollain olis jo valmiina tiedos mitkä suuttimet ja neula on toiminu nii helpottaas paljon!?
JKY
Pyörä:
EGS360/TS50/S1
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
29.10.2005 15:14

ViestiKirjoittanut JKY » 23.10.2009 20:37

Niitä sähköjä löytyy tsägäl käytettynä, purkupyöristä jne. Uutena maksaa varmaan aika paljon liikaa, jos edes saa. Tosiaan joutuu laittamaan sytkäpuolen sähkötkin uuskiks jos laittaa enska-mallin sähkö
t. Derbien ym. staattori ja cdi-puola NÄYTTÄÄ samalta, jos sattuu saamaan semmoset jostain, kannattaa kokeilla. Ducatin sähköt ne joka tapauksessa on enska-mallissa.
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 25.10.2009 9:33

Oletkos JKY kattonut derbin+jammun sytkiä käsi kädessä, pientä kokoeroa havaittavissa, esim... taisi olla vm.90 yz tai sanotaanko "wr" mutta krossi mistä tehty enduro, niin se käämitys oli ducatin vauhtipyörään muistaakseni liian pieni, elikkä menee mutta magneeton ja käämien välinen tila oli aika suuri, toisaalta voihan ne saada toimimaan...

E= Multa löytyy derbin sytytys (ducati) Magneetto, Käämitys, Cdi-boksi jos jotain kiinnostaa kokeilla :D .
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
tgamini
Pyörä:
Yamaha yz 125 1988 ja 89, Aapolla tt-r 90 2004
Paikkakunta:
Tervo
Liittynyt:
6.10.2009 19:44
Kypärävalo

ViestiKirjoittanut tgamini » 25.10.2009 14:56

No niin tilasin tuossa jo pikku hilpettä kypärävaloon mut semmoinen jollekkin helppo kysymys mulle ei juuri sano mitään. Virtalähde pitäs olla 6xaa ladattavat akut 2500mah 1,2v Tyhmänä mietin tietysti esim. mopo tai vastaavaa esim. 6v 3a akkua mut mitä tapahtuu jos amppeereita on enempi. Voltit on tullu jo pentuna kokeiltua että sehän napsahtaa tai savuaa, mut ylimäärä amp. autossa antaa vaan enempi startti aikaa.Mut toimiiko se lampussa samalla lailla toi amp. vai? 1.5 amp. tulee noilla 1.2v akuilla vai eikö sitä lasketa yhteen? voltit 7.2v? Kertokee nyt joku joka tietää noista sähköhommista enempi.
JKY
Pyörä:
EGS360/TS50/S1
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
29.10.2005 15:14

ViestiKirjoittanut JKY » 25.10.2009 16:29

Ei oo ollu kädessä virekkäin, mutta ei tietenkään käy rossin staattori ja enskan vauhtipyörä ristiin...
Tepa250
Pyörä:
yamahan fz 750 -87 ja yz 250 -88
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.11.2005 14:35
yamaha yz 250 -88

ViestiKirjoittanut Tepa250 » 25.10.2009 21:40

Kovasti olen ihmetellyt ja pyörittänyt kiksin jousen paikkaa ympäriinsä ja ämpäriinsä.
Räjäytyskuvia tms oon kahtellu mut en vaan tajua miten ja mihin kii se tulee toinen pää.

Jousi on akselissa kiini että se uloin jousen pää osoittaa alaspäin, niiku räjäytyskuvissa.
mut sitten se siirtyilee siellä miten sattuu.. käynnistäessaä.

Miten tai minne se tulee kiinni.

Onko mahollista saaha ajovalo pelamaan? 2 puolaa magneetossa onko niissä aina 2?
vai miten?

Muuten pyörä on ok.
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 25.10.2009 21:56

JKY kirjoitti:Ei oo ollu kädessä virekkäin, mutta ei tietenkään käy rossin staattori ja enskan vauhtipyörä ristiin...


Meinasin nyt ihan enduro vehkeitä.
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....