Ainakin enskapiireissä tiedetään pyörien käyttöhistoria vallankin hyvin.
FOX151 kirjoitti:2500€ on liikka tuosta 05 pyörästä. Itse ostin vuosi sitten tuon 2008 hondani tasan 3000€ eikä mittarissa ollut kun vaivaiset 13h ja vielä varaosia sain kaupanpäälle. Eli kannattaa vain etsiä niin kyllä sieltä vielä hyvä pyörä löytyy.
Jay_|P kirjoitti:Kyllähän niitä tutuntuttuja piisaa jotka ovat ostaneet tosi hyviä pyöriä pirun halvalla. Hyvä ja halpa ei koskaan kohtaa, se on se karu totuus. Itse en ostaisi 07 pikkucrf 2000e, tulis heti tunne että mikähän tässä on vikana. Jos vertaa noita hintoja tuolla nettimotossa sellasella perus maalaisjärjellä niin voi päätellä aika hyvin pyörien hinnat että missä ne menee. Senhän määrittelee ihan täysin se että mitä niistä pyydetään ja millä niitä myydään. Turha se on itkua vääntää että pyörä maksaa liikaa, myyjähän sen lopulta määrää millä se pyörä vaihtaa omistajaa. Nuo hinnat on sitä luokkaa millä niitä myydään, thats it. Sitten jos on joku erikoismalli tai vastaava niin sen voi hinnoitella itse jos vastaavaa ei markkinoilta löydy, sillähän se hinta sitten määrittyy? Ite en ainakaan kertaakaan ole myynyt pyörää halvemmalla mitä olen kuvitellut saavani siitä, asetan hinnan aina sen mukaan kun vertaan myytävääni pyörää muihin samanlaisiin netissä. Ite myin 100h ajetun -08 pikkucrf 3000e vajaa vuos sitten. Ei mielestäni ylihintaa mutta ei halpakaan, hyvässä kunnossa tosin. Ostaja löytyi n. 1kk myyntiin laitosta. Ja tuntuu siltä että ihme hifistelyä ja varusteurheilua tää touhu nykyään, kaikki pitää olla viimesen päälle ja uutta. Ei harrastelija tarvii mitään 2vuotta vanhaa pyörää jossei rahaa ole ku roskaa. Onhan se kiva että kaikki on tiptop ja muut tulee kateelliseks mutta siihen ajoon se ei harrastelijalla vaikuta sitten yhtään mitään on harrastelijalla sitten 05 kun muutaman vuoden uudempi pyörä. Kolmas päivä tällä viikolla yli 15tuntinen työpäivä alla joten en tiedä kuinka järkipitoista tekstiä tää on.