http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ya ... 5/id32649/
Katsohan ilmoitukset! Paljon osaa myynnissä!
http://www.motot.net/talli/kayttaja/84118
oman kokemuksen perusteella kehottaisin välttämään denson tulppia,ainut tulppa merkki mikä on pitänyt joskus vaihtaa ajoreissulla...voihan olla vaan huonoo tuuriakinmikseri100 kirjoitti:Siis mikä teillä nyt on? asia korjaantu ja pyörä toimii mahtavasti ja tulppia EI ole mennyt. Ja jauhatte tollasta paskaa mun osaamisesta kaks sivua? järki käteen te vanhemmatkin.
lerppa kirjoitti:oman kokemuksen perusteella kehottaisin välttämään denson tulppia,ainut tulppa merkki mikä on pitänyt joskus vaihtaa ajoreissulla...voihan olla vaan huonoo tuuriakin
mikseri100 kirjoitti:Siis mikä teillä nyt on? asia korjaantu ja pyörä toimii mahtavasti ja tulppia EI ole mennyt. Ja jauhatte tollasta paskaa mun osaamisesta kaks sivua? järki käteen te vanhemmatkin.
mikseri100 kirjoitti:***** taas kuunnellu noitten 4t kotarihomojen puheita.
valomerkki kirjoitti:Moro!
Kuinkas paljon tälläsellä 125cc -92 värkillä kelpaa ajella montussa ja metässä ennen seuraavaa iskarien huoltoo tai muuta vastaavaa rungon huolto toimenpidettä, ketjut olen rasvannu kevyesti joka ajokerran jälkeen, sekä hiukan tampannu ilmanputsaria, mut mitä muuta huoltoo tarttis säännöllisesti tehä?
Edellinen omista kertoi että ko. pöyrä ei oikeen tykkää 95 bensasta, häntä olen uskonu enkä ole edes kokeillu, mitä mieltä te ootte kummalla bensalla on paremi ajaa 98 vai 95.
Edellinen omistaja kertoi myös että pakoaukon säätimen hajotessa voi tulla kallis remppa, mitä se sitte hajotessaan rikkoo, ja mistä huomaa ko. osan olevan kulunut. Ihan mukavasti tuntuu lähtevän, sekä hyvä pyörä on muutenkin ajaa, mielestäni ihan ok ostos.
-Antti
OA243 kirjoitti:valomerkki kirjoitti:Moro!
Kuinkas paljon tälläsellä 125cc -92 värkillä kelpaa ajella montussa ja metässä ennen seuraavaa iskarien huoltoo tai muuta vastaavaa rungon huolto toimenpidettä, ketjut olen rasvannu kevyesti joka ajokerran jälkeen, sekä hiukan tampannu ilmanputsaria, mut mitä muuta huoltoo tarttis säännöllisesti tehä?
Edellinen omista kertoi että ko. pöyrä ei oikeen tykkää 95 bensasta, häntä olen uskonu enkä ole edes kokeillu, mitä mieltä te ootte kummalla bensalla on paremi ajaa 98 vai 95.
Edellinen omistaja kertoi myös että pakoaukon säätimen hajotessa voi tulla kallis remppa, mitä se sitte hajotessaan rikkoo, ja mistä huomaa ko. osan olevan kulunut. Ihan mukavasti tuntuu lähtevän, sekä hyvä pyörä on muutenkin ajaa, mielestäni ihan ok ostos.
-Antti
Iskareista ei oikein osaa sanoa. Ite oon nyt tykänny putsata lian etuiskarin pölysuojien alta (pölysuojan ja stefan välistä) kurasen reissun jälkeen, sinne menee sitä tavaraa jonkin verran joka todennäkösesti rikkoo sitten stefan. Linkun laakerit kannattaa kans putsata säännölisesti. Purkaa, pesee bensalla/liuottimella, rasvaa ja lyö takasin kasaan. Ilmanputsari pitäs pestä siihen suunnitellulla aineella ja öljytä putsariöljyllä. 98:lla parempi ajella, ei tykkää mäntä hyvää 95:sta. Ton ikäsessä pyörässä kannattais varmaan kaikki käydä läpi...
valomerkki kirjoitti:Moro!
Nyt on oma rämä tallissa ja jotain satunnaisia kysymyksiä kysyisin. Kuinkas paljon tälläsellä 125cc -92 värkillä kelpaa ajella montussa ja metässä ennen seuraavaa iskarien huoltoo tai muuta vastaavaa rungon huolto toimenpidettä, ketjut olen rasvannu kevyesti joka ajokerran jälkeen, sekä hiukan tampannu ilmanputsaria, mut mitä muuta huoltoo tarttis säännöllisesti tehä?
Edellinen omista kertoi että ko. pöyrä ei oikeen tykkää 95 bensasta, häntä olen uskonu enkä ole edes kokeillu, mitä mieltä te ootte kummalla bensalla on paremi ajaa 98 vai 95.
Edellinen omistaja kertoi myös että pakoaukon säätimen hajotessa voi tulla kallis remppa, mitä se sitte hajotessaan rikkoo, ja mistä huomaa ko. osan olevan kulunut. Ihan mukavasti tuntuu lähtevän, sekä hyvä pyörä on muutenkin ajaa, mielestäni ihan ok ostos.
-Antti