KTM EXC 125

Tony Eightyseven
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
11.4.2004 16:33

ViestiKirjoittanut Tony Eightyseven » 30.3.2005 14:32

Kytkinkopan puolelta.
YarRr
nidan
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
10.10.2002 19:34

ViestiKirjoittanut nidan » 30.3.2005 15:17

Mullakin tapahtu aivan sama homma eli siis meni kytkimen puolelta jengat. Se on onneksi suhteellisen helppo irrottaa siitä ja kiikuttaa koneistamolle helicoiltavaksi. Tähän menessä toi helicoili on kestäny ihan mukavan hyvin. '

Mut toiselta puolelta mottia sitä ruuvia kannattaa käsitellä pikkusen hellävarasemmin meinaa sit on koko moottori pistettävä atomeiksi.
Motul
Pyörä:
Enduro & MX, Raptor700, R1
Paikkakunta:
Etelä
Liittynyt:
20.1.2004 23:53

ViestiKirjoittanut Motul » 30.3.2005 16:36

Jooh, no lohkot on jo auki, ja pian on myös kiinni uusilla kierteillä.
0-100 hetkessä! Entäs 100--> hmm...
Motul
Pyörä:
Enduro & MX, Raptor700, R1
Paikkakunta:
Etelä
Liittynyt:
20.1.2004 23:53

ViestiKirjoittanut Motul » 30.3.2005 23:17

Edit:Vanhan tilallehan joo.
Viimeksi muokannut Motul päivämäärä 30.3.2005 23:59, muokattu yhteensä 1 kerran
0-100 hetkessä! Entäs 100--> hmm...
wert
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
13.9.2002 9:49

ViestiKirjoittanut wert » 30.3.2005 23:48

Vanhan tilalle toki.
http://www.srracing.fi - EKS Brand ajolasit, USWE juomareput, Van Hasselt tehoputket. Klikkaa linkkiä ja tsekkaa tuotteet!
[olvi]
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
30.3.2005 17:26

ViestiKirjoittanut [olvi] » 31.3.2005 13:27

onko tää ktm EXC nyt sit katu enduro vai crossi??
Suzuki S1 vm 96 ---> Peugeot XPS vm 04 ---> Husqvarna WRE vm 05 ---> Mopoauto jdm titane 3 vm 02 + Piaggio free vm 96
thor41
Pyörä:
Kylän nopein
Paikkakunta:
Pirkanmaa
Liittynyt:
30.12.2002 16:18

ViestiKirjoittanut thor41 » 31.3.2005 13:29

[olvi] kirjoitti:onko tää ktm EXC nyt sit katu enduro vai crossi??

Öh, ei kumpikaan. Kisaenduro.
[olvi]
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
30.3.2005 17:26

ViestiKirjoittanut [olvi] » 31.3.2005 13:30

ookoo kiitos tiedosta... kaveri vaan väitti että se olisi ollut katu enduro...
Suzuki S1 vm 96 ---> Peugeot XPS vm 04 ---> Husqvarna WRE vm 05 ---> Mopoauto jdm titane 3 vm 02 + Piaggio free vm 96
KaTooM
Liittynyt:
12.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut KaTooM » 31.3.2005 14:41

[olvi] kirjoitti:onko tää ktm EXC nyt sit katu enduro vai crossi??

Älkää nyt suhtautuko liian vakavasti tähän, mutta tuli mieleen tällänen turhuus, joka on kyllä totta:
EXC nimi tuli '89 kun koko mallisto uusittiin. Tarkemmin E/XC eli enduro cross-country (enduro = E, cross = X, country=C) ja D/XC eli desert cross-country joka oli suunnilleen MX E/XC:n vaihteilla. MX-malli (eli Motocross) muuttui myöhemmin SX:ksi (Supercross). Niin pointti oli vaan se että mallinimillä on kuin onkin jotain sanomaa :D
Tuhi
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
28.8.2004 19:40

ViestiKirjoittanut Tuhi » 1.4.2005 13:02

hmmm...vaihoin kotkaa pääsuutimen tyhjäkäynti suuttimen ja neulan (185/45/NozF) ny mietityttää mikä meni pielee ku ei kotka lähe käyntii. Pitäskö se kaasari kastella bensalla siin enne kokoomista vai mitä? :o
Ryssä On Ryssä Vaikka Voissa Paistaa.
Renthal
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
12.9.2003 16:41

ViestiKirjoittanut Renthal » 1.4.2005 13:55

Kokeilepas että pistät ryypyn päälle ja kallista pyörää sivulle niin kallelleen että kaasarin ylivuotoletkuista tulee bensaa. Tuon pitäisi täyttää kaasarin kun se on remontin jälkeen tyhjä.
Viimeksi muokannut Renthal päivämäärä 1.4.2005 14:44, muokattu yhteensä 1 kerran
Vaihdoin siniseen.
Tuhi
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
28.8.2004 19:40

ViestiKirjoittanut Tuhi » 1.4.2005 14:03

ookei, kiitoksia se kehrää taas ku kissa :D
Ryssä On Ryssä Vaikka Voissa Paistaa.
kahvis
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
28.4.2004 22:07

ViestiKirjoittanut kahvis » 4.4.2005 19:54

En tiedä meneekö viesti oikeaan paikkaan vai pitäisikö olla tuolla piikkien puolella, mutta kumminkin.

Ajattelin että jos ostaisi tämmösen EXCeen piikiks, niin voisi kattoo tuota enduroakin ehkäpä. mutta saako tän täys tehoseks helposti? en tarkota laittomasti, vaan laillista kautta kun tulee se 18v ikä? kun oon kuullu tämmöstä mopopoikien legendaa mikä voisi olla ihan ymmärrettävästi tottakin kun eikö tuossa ole sama kone kun crossissakin, että saisi 40hp irti tuosta. no 18v iässä tulee teho luokka 25kw ja alle, mutta 40hp = 29,828kw.

edit: Onko valkokilpiversiossa virtalukkoa ja eikö tästä saa tän täystehosen kun vaihtaa kurittoman äänenvaimentimen. (kuunlin että ois kaikki kuristukset äänenvaimentimessa)

kiitos vastauksista jo etukäteen! :)
Viimeksi muokannut kahvis päivämäärä 4.4.2005 20:02, muokattu yhteensä 1 kerran
wert
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
13.9.2002 9:49

ViestiKirjoittanut wert » 4.4.2005 20:01

Eipä tuota kannata hankkia. Jos enduroa haluaa koklata, niin punakilpinen peli on siihen aivan omiaan. Katupyöräksi on fiksumpaa valita joku ihan muu, kuin sutiva, ruopiva, keuliva, stoppaava ja ärhäkkääkin ärhäkämpi ktm.
http://www.srracing.fi - EKS Brand ajolasit, USWE juomareput, Van Hasselt tehoputket. Klikkaa linkkiä ja tsekkaa tuotteet!
kahvis
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
28.4.2004 22:07

ViestiKirjoittanut kahvis » 4.4.2005 20:03

No jos tarjoot 15 000e niin ostan Aprilia RS ja punakilpisen enduron ja kokeiluun vieläpä :) tää oli tyhmä juttu, mutta tykkäisin enskasta silti enemmän.
Viimeksi muokannut kahvis päivämäärä 4.4.2005 20:19, muokattu yhteensä 1 kerran