Suzuki RM

SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 1.9.2006 16:18

Kato sieltä käyttöohjekirjasta tarviiko sun virtalaittees sen etuvastuksellisen vai ei!
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
äRMätti
Paikkakunta:
ArcticCircle
Liittynyt:
30.8.2006 21:39

ViestiKirjoittanut äRMätti » 3.9.2006 13:33

SMK;-) kirjoitti:Kato sieltä käyttöohjekirjasta tarviiko sun virtalaittees sen etuvastuksellisen vai ei!


Eli tarkoittaako se R-kirjain (BR8EG) häiriönpoistoa vai etuvastusta vaiko kumpaakin?
äRMätti
Paikkakunta:
ArcticCircle
Liittynyt:
30.8.2006 21:39

ViestiKirjoittanut äRMätti » 4.9.2006 20:20

Kertokaas, miten sytytyksen saa helpoimmin kohilleen/tarkistettua. Onko siihen jotain pika-vippaskonstia? Löysin susnan manuskasta sen tulpan tyypin, eli pitää olla BR8EV, mutta käykö BR8EG silti? Tietääkö enibadi?
Fleshgear
Pyörä:
Rm & Exc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
25.11.2003 13:41

ViestiKirjoittanut Fleshgear » 4.9.2006 20:35

Hehö, pimeni kans omasta susnasta tulppa parissa minuutissa, kun sain uuden männän sisälle ja mopon käyntiin. Nooh, eihän sitä heti tajunnu et mikä piru siihen tuli, kun tyhjäkäynnistä sammu. Katoin sen kuitenki ensimmäisenä et hyvin näyttäs antavan kipinää, eiku sotkeen ajokamat päällä. Mukavan hien siinä ehti saamaan päälle ennen ku tuli vaihdettua katoomista tulppa siihe. Puoli polkasua ja sehän pärähti ilosesti tulille. Vartti ajoo ja kannentiiviste kärähti.. Hyvää palvelua noitten osien kans, kun tarvii seki tilata rämä heinolta. Prkle, varmasti maksaa seki yli kympin, väännän vaikka metritavarasta sinne uuden jos ei muu auta. Hirveetä pelleilyä tommonen muutenki, et ajalee sinne ensiks sen reilun 20 kilsaa ja sitte ei o tommosia ees hyllyssä. PLÄÄH!
Juuei siisjoo.
Paappis
Pyörä:
kx250f 2012
Paikkakunta:
OOBU
Liittynyt:
30.6.2004 17:43

ViestiKirjoittanut Paappis » 4.9.2006 20:41

tää on motorsporttii..joskus ku tökkii ni tökkii isosti. Ihan sama kuka on kyseessä.
"If nothing is broken, it's OK" - Mat Rebeaud
Paappis@Vimeo
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 4.9.2006 22:43

Se R on nimenomaan etuvastus. Poistaahan se toki häiriöitäkin...mut sytkäpuolen turvalisäkkeestä kyllä lähinnä on kysymys.

Lihis, älä ikinä koskaan kysy Heinolta mitään. Teki mieli jo kommentoida tohon "ajovarusteita Suomesta" -aiheeseen, että vaikka joku mopokauppa periaatteessa myykin jotain niin ei ehkä käytännössä. Suikkeliosat Tampereen seudulla www.motocross-x.com ainoo vaihtoehto. Motokeitaalta löytyy jotain tarvikeroinaa edes, ainakin paremmin kuin Heinolta MITÄÄN.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
re1ma_
Liittynyt:
10.8.2005 16:11

ViestiKirjoittanut re1ma_ » 5.9.2006 17:26

Fleshgear kirjoitti:Hehö, pimeni kans omasta susnasta tulppa parissa minuutissa, kun sain uuden männän sisälle ja mopon käyntiin. Nooh, eihän sitä heti tajunnu et mikä piru siihen tuli, kun tyhjäkäynnistä sammu. Katoin sen kuitenki ensimmäisenä et hyvin näyttäs antavan kipinää, eiku sotkeen ajokamat päällä. Mukavan hien siinä ehti saamaan päälle ennen ku tuli vaihdettua katoomista tulppa siihe. Puoli polkasua ja sehän pärähti ilosesti tulille. Vartti ajoo ja kannentiiviste kärähti.. Hyvää palvelua noitten osien kans, kun tarvii seki tilata rämä heinolta. Prkle, varmasti maksaa seki yli kympin, väännän vaikka metritavarasta sinne uuden jos ei muu auta. Hirveetä pelleilyä tommonen muutenki, et ajalee sinne ensiks sen reilun 20 kilsaa ja sitte ei o tommosia ees hyllyssä. PLÄÄH!


Sama juttu venasin yläpään laakeria kolme viikkoa. kannattaa ostaa osia hyllyyn jos meinaa ärrämmällä tosissaan vedellä. rm on elämäntapa
Aksu71
Liittynyt:
6.9.2006 0:47

ViestiKirjoittanut Aksu71 » 6.9.2006 0:54

Olisikos kellään tarvetta FMF:n teharille ja FMF:n wolf cd1 "boost/torque" sytkäboxille ?
Eivät ole itselle tarpeelliset ja jäävät vain pölyä keräämään nurkkiin. Jos kiinostaaa niin kysäise privalla.
Risord
Liittynyt:
5.5.2006 20:32

ViestiKirjoittanut Risord » 7.9.2006 0:13

Kysyisin semmosta että miten crossi pyörän välitykset suhde vääntöön soveltuu katu ajoon? Tos olis tommonen RM 125 koneella varustettu Honda CR pyörä... Tarkotus on pistää mopon rekkari ja se tieliikenne MOPON NÄKÖISEKSI :D täällä ei poliiseja juuri ole joten en pelkää ratsioita... mutta paljonkohan tuo kulkee ja kiihtyy? voisin toki testata mutta projekti on vasta aluillaan ja olisi kiva saada infoa myös ratastusten suhteen :D Kumi pitäs saada palamaa tuosta vaa ;D
Suoritettavan toimenpiteen mahdottomuus arvo on suoraanverrannollinen tarvittavien patenttien lukumäärään/radikaalisuuteen
JayDaddy
Pyörä:
YZ450F '17
Paikkakunta:
Aura
Liittynyt:
20.9.2003 13:23

ViestiKirjoittanut JayDaddy » 7.9.2006 7:50

Niin. Tottakai, poliisien pelko onkin ainoo syy miks me kaikki ei ajeta crosseilla tiellä. Mä toivon et sä asut niin korvessa ettei siellä oo 100km säteellä virallista crossirataa eikä naapureita, puhumattakaan muista tiellä liikkujista tai pienistä lapsista. Vartioimaton tasoristeys ois plussaa. Ja kyllä se kulkee ja suttaa, eniten. Joskus kyllä kannattaa miettiä muitakin juttuja kun vaan sitä et se kulkee eniten. No, ehkä Siperia opettaa.
Stylish as usual @ 2006
@ Twitter
re1ma_
Liittynyt:
10.8.2005 16:11

ViestiKirjoittanut re1ma_ » 7.9.2006 15:31

Risord kirjoitti:Kysyisin semmosta että miten crossi pyörän välitykset suhde vääntöön soveltuu katu ajoon? Tos olis tommonen RM 125 koneella varustettu Honda CR pyörä... Tarkotus on pistää mopon rekkari ja se tieliikenne MOPON NÄKÖISEKSI :D täällä ei poliiseja juuri ole joten en pelkää ratsioita... mutta paljonkohan tuo kulkee ja kiihtyy? voisin toki testata mutta projekti on vasta aluillaan ja olisi kiva saada infoa myös ratastusten suhteen :D Kumi pitäs saada palamaa tuosta vaa ;D


HOH HOIJAA!! Ensinnäkin siihen että mitä helvetin järkeä tehdä tollanen projekti että saa kumin palamaan. Siihen kyllä riittää ihan normaali mopo jos sen vaan osaa. Toiseks niinku jay sano crossi on crossia varten niillä ajetaan radalla eikä missään vitun kadulla. Kolmas juttu on että en lähtis laittamaan mitään rossin konetta johonki S1:seen, ellen ois saanu riittävää ammattitaitoa jostain west coast customilta tapat vaan ittes. Helvetin pelle. Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.
Risord
Liittynyt:
5.5.2006 20:32

ViestiKirjoittanut Risord » 7.9.2006 15:55

reiskaxx kirjoitti:
Risord kirjoitti:Kysyisin semmosta että miten crossi pyörän välitykset suhde vääntöön soveltuu katu ajoon? Tos olis tommonen RM 125 koneella varustettu Honda CR pyörä... Tarkotus on pistää mopon rekkari ja se tieliikenne MOPON NÄKÖISEKSI :D täällä ei poliiseja juuri ole joten en pelkää ratsioita... mutta paljonkohan tuo kulkee ja kiihtyy? voisin toki testata mutta projekti on vasta aluillaan ja olisi kiva saada infoa myös ratastusten suhteen :D Kumi pitäs saada palamaa tuosta vaa ;D


HOH HOIJAA!! Ensinnäkin siihen että mitä helvetin järkeä tehdä tollanen projekti että saa kumin palamaan. Siihen kyllä riittää ihan normaali mopo jos sen vaan osaa. Toiseks niinku jay sano crossi on crossia varten niillä ajetaan radalla eikä missään vitun kadulla. Kolmas juttu on että en lähtis laittamaan mitään rossin konetta johonki S1:seen, ellen ois saanu riittävää ammattitaitoa jostain west coast customilta tapat vaan ittes. Helvetin pelle. Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.


No kumin poltto onnistuu mopolla... vaan törkeen surkeesti... kyl mä oon meinannu sillä montullekki lähtee ajamaan ;) mutta mistä sä ton S1 rungon repäsit :D Ellen ihan väärässä oo niin kirjotin Honda CR crossi runko...
Suoritettavan toimenpiteen mahdottomuus arvo on suoraanverrannollinen tarvittavien patenttien lukumäärään/radikaalisuuteen
plank
Paikkakunta:
Pekola city
Liittynyt:
27.12.2004 21:10

ViestiKirjoittanut plank » 7.9.2006 16:27

naurettava ja idioottimainen idea lyhyesti ja ytimekkäästi sanottuna.
Morini
Pyörä:
Myyty
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
22.7.2005 18:22

ViestiKirjoittanut Morini » 7.9.2006 21:21

No miettikääpä minkalaista on ajaa crossilla tiellä? No ajetaanhan niillä kotareilla ja muilla kisakoneilla tiellä, mutta niissä on kenties välityssuhde hieman tieystävällisempi? Mutta ei kuitenkaa mtn järkee oo tehä tollasta tiemopoks, sulla kun on niko ikää nii osta kevari :D
plank
Paikkakunta:
Pekola city
Liittynyt:
27.12.2004 21:10

ViestiKirjoittanut plank » 7.9.2006 21:44

samanlainen pyörä se kotarikin on ku muutkin mut erivärisessä kuoressa.