No niin. Toinenkin takaiskari on nyt katsottu eikä sieltäkään mitään ihmeellistä löytynyt. Paluuvaimennuksen säätö siitä puuttuu vaikka siellä alapäässä onkin feikkiruuvi. Sisäänpäin vaimennuksen säätö toimiin kuten pitääkin. Shimmityksellä ja eri öljyillähän tuon paluuvaimuksenkin saa haluamaksi jos alkuperäinen asetus ei kelpaa. Vaatii vaan vähän enemmän töitä. Iskarin pohjaanlyönti kumit ovat melko heikkoa tavaraa. Käyttöpyörässä se jouduttiin jo uusimaan. Osittain tuon hajoaminenhan johtuu läskistä kuljettajasta =).
Meillä on kysely päällä tehtaalle mahdollisesta "paremmasta" täysäädettävästä iskarista. Katsotaan mitä ne vastaavat. Tähän mennessä ovat olleet hyvin auliita muutoksille kuten etujarruletkulle, takavanteelle 19->18 ja suoraveto kaasuttimelle(ei vacuum). Eihän nuokaan mitään pakollisia muutoksia ole, mutta parantavat pyörää vielä entisestään.
Seuraavaksi menevät etuiskari vielä tutkittavaksi uudestaan. Iskariveijari meinasi että siellä voisi olla kahdet eri öljyt? Siinä vaiheessa pyrin olemaan hallilla häiriköimässä tekijää kameran kanssa. Minähän tuommoisista tiedä mitään kun ei 10-15vuotta sitten ollut tuollaisia hienouksia
.
btw.Iskarin tekijä ei ole Skog vaikka entisen lapsuudenkodin naapurikylässä asuukin. Kaveri joka näitä minulle tekee on muulla alalla töissä, mutta lajia pitkään harrastanut. Hän tekee näitä iskarihuoltoja ja shimmimuutoksia vain tutuille.