iskarien säätäminen

willik
Pyörä:
exc&RR
Paikkakunta:
MLI/Jkl
Liittynyt:
2.1.2004 19:25

ViestiKirjoittanut willik » 4.5.2010 19:31

En kyllä tajua kummalle tuo nyt on tarkoitettu? No eihän sitäkään voi tajuta.

ps. vaihoin männänrenkaat 20h kohalla, männällä vielä ajaakin toiset 20h. Vai onko se parempi ajaa 40h ja sit vaihtaa kaikki?
-Gotham Squad-
Acme Motorsport
willik
Pyörä:
exc&RR
Paikkakunta:
MLI/Jkl
Liittynyt:
2.1.2004 19:25

ViestiKirjoittanut willik » 4.5.2010 19:36

Simpleman111 kirjoitti:Ja eihän öljyjen vaihtamisessa ees tarvii ottaa niitä ''spädäreitä'' pois!! Senkun vaan valuttelee ulos ja uuet sisään

Ei se nyt ihan ole "senkun vaan". Jää muutama huomattavan oleellinen vaihe öljyn vaihtamisesta pois. Esimerkiksi PESEMINEN mikä vaikuttaa osien PUHTAUTEEN ja näin iskunvaimentimien toimintaan.
-Gotham Squad-
Acme Motorsport
jonthu
Pyörä:
Honda crf 250 ja Derbi drd racing
Liittynyt:
4.5.2010 15:19

ViestiKirjoittanut jonthu » 4.5.2010 19:43

Tietääkös kukaan miten honda cr85 pyörästä päästetään paineet pois?
läppis
Pyörä:
Yamaha yz 125 & GIZ 200cc & Tunturi SuperSport & Aprilia MX
Paikkakunta:
Jokioinen
Liittynyt:
26.8.2007 10:56

ViestiKirjoittanut läppis » 4.5.2010 20:19

jonthu kirjoitti:Tietääkös kukaan miten honda cr85 pyörästä päästetään paineet pois?



Mitkäköhän paineet?
Pedopaavi
Liittynyt:
4.5.2010 20:18

ViestiKirjoittanut Pedopaavi » 4.5.2010 20:27

läppis kirjoitti:
jonthu kirjoitti:Tietääkös kukaan miten honda cr85 pyörästä päästetään paineet pois?



Mitkäköhän paineet?

Veikkaisin keulan. :lol:
jonthu
Pyörä:
Honda crf 250 ja Derbi drd racing
Liittynyt:
4.5.2010 15:19

ViestiKirjoittanut jonthu » 4.5.2010 20:47

jos kyse on iskareista..-_-... HMMM ei varmaa ainakaa etupumppujen paineet varmaa!
Pedopaavi
Liittynyt:
4.5.2010 20:18

ViestiKirjoittanut Pedopaavi » 4.5.2010 20:51

Kato manuaalista. Sielä on muutakin infoa ;)
SimplemÄÄn
Pyörä:
701 SM, FC 450, TE 300
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
26.10.2008 21:27

ViestiKirjoittanut SimplemÄÄn » 4.5.2010 21:35

willik kirjoitti:
Simpleman111 kirjoitti:Ja eihän öljyjen vaihtamisessa ees tarvii ottaa niitä ''spädäreitä'' pois!! Senkun vaan valuttelee ulos ja uuet sisään

Ei se nyt ihan ole "senkun vaan". Jää muutama huomattavan oleellinen vaihe öljyn vaihtamisesta pois. Esimerkiksi PESEMINEN mikä vaikuttaa osien PUHTAUTEEN ja näin iskunvaimentimien toimintaan.


Niin siis mikä hemmetin peseminen?? :|
Pedopaavi
Liittynyt:
4.5.2010 20:18

ViestiKirjoittanut Pedopaavi » 4.5.2010 21:39

Simpleman111 kirjoitti:
willik kirjoitti:
Simpleman111 kirjoitti:Ja eihän öljyjen vaihtamisessa ees tarvii ottaa niitä ''spädäreitä'' pois!! Senkun vaan valuttelee ulos ja uuet sisään

Ei se nyt ihan ole "senkun vaan". Jää muutama huomattavan oleellinen vaihe öljyn vaihtamisesta pois. Esimerkiksi PESEMINEN mikä vaikuttaa osien PUHTAUTEEN ja näin iskunvaimentimien toimintaan.


Niin siis mikä hemmetin peseminen?? :|


Varmaan se ku puhistaa kaikki sisuskalut vanhasta öljystä ja liasta, et tulis mahollisimman hyvä. :)
SimplemÄÄn
Pyörä:
701 SM, FC 450, TE 300
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
26.10.2008 21:27

ViestiKirjoittanut SimplemÄÄn » 4.5.2010 22:34

Okei.... No mites se nyt taas vaikuttaa mihinkään... tuleehan ne sisuskalut ulos kunhan ottaa sen itse vaimentimen ulos ja siinä pystyy ''pesemään'' ne. Ja sitte sinne putken sisään kaataa vähä bensaa huljuttelee vähä ni tadaa! miks kaikki pitäis taas tehä niin vaikeesti? :eek:
motoriikka651
Pyörä:
kx450f
Liittynyt:
27.5.2004 15:33

ViestiKirjoittanut motoriikka651 » 4.5.2010 23:37

Oot kyllä nimes veronen kaveri.. Ensinnäki, ihan samalla lailla niistä iskareitten komponenteistä lähtee sitä muhjua niinku kaikista muistaki liikkuvista osista, iskareissa se vaan vaikuttaa siihen herkkyyteen ja toimintaan paljon enemmän. toiseks, nykyään melkeen kaikissa krossipyörissä on kaksi kammioinen keula joten et edes saa kaikkea öljyä ulos purkamatta koko iskaria.
SimplemÄÄn
Pyörä:
701 SM, FC 450, TE 300
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
26.10.2008 21:27

ViestiKirjoittanut SimplemÄÄn » 5.5.2010 15:20

joo just niin...... :x tehkää miten teette!!1!!! minähän teen just niin ku teen, enkä jaksa nyt enää kulutta koko hlvtn päivää täällä väittelemässä teiän kaa jostain iskareiden PESEMISESTÄ!!! pää asia, että nyt on noi neopreenisuojat ja ne suojaa stefoja sen verran ku suojaa..!
Enkä aio enää kommentoida tähän viestiketjuun... Esitän ongelmani/kysymykseni tästä edespäin jossain thumperissa tai crf's only : ssa. Siellä saa sentään asiallisempia vastauksia ilman mitään turhanpäiväistä kettuilua ja pysytään ihan aiheessa eikä esim. renkaanvaihto muutu yhtäkkiä pakoputken kiillottamiseen jne... se on morjens vaan! Pakko myöntää et kyl noi jenkit ym. on ihania verrattuna suomalaisiin...... ;)
PäRi
Pyörä:
Suzuki RM 125 -03, Aprilia SX 125 -09
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
28.4.2008 17:50

ViestiKirjoittanut PäRi » 5.5.2010 15:43

Joo tervemenoa vaan. Tee niinkun parhaaks näet.=D
~Way of life.
Guuna#243
Pyörä:
EXC 250 '14
Liittynyt:
5.1.2009 0:40

ViestiKirjoittanut Guuna#243 » 5.5.2010 17:22

Simpleman111 kirjoitti:joo just niin...... :x tehkää miten teette!!1!!! minähän teen just niin ku teen, enkä jaksa nyt enää kulutta koko hlvtn päivää täällä väittelemässä teiän kaa jostain iskareiden PESEMISESTÄ!!! pää asia, että nyt on noi neopreenisuojat ja ne suojaa stefoja sen verran ku suojaa..!
Enkä aio enää kommentoida tähän viestiketjuun... Esitän ongelmani/kysymykseni tästä edespäin jossain thumperissa tai crf's only : ssa. Siellä saa sentään asiallisempia vastauksia ilman mitään turhanpäiväistä kettuilua ja pysytään ihan aiheessa eikä esim. renkaanvaihto muutu yhtäkkiä pakoputken kiillottamiseen jne... se on morjens vaan! Pakko myöntää et kyl noi jenkit ym. on ihania verrattuna suomalaisiin...... ;)

Kiitos päivän nauruista.
Kiinteistö- ja konehuolto Heinonen
Oo-
Liittynyt:
26.8.2007 10:43

ViestiKirjoittanut Oo- » 5.5.2010 22:18

kuva
Viimeksi muokannut Oo- päivämäärä 22.9.2013 13:44, muokattu yhteensä 1 kerran