ps. vaihoin männänrenkaat 20h kohalla, männällä vielä ajaakin toiset 20h. Vai onko se parempi ajaa 40h ja sit vaihtaa kaikki?
Acme Motorsport
Simpleman111 kirjoitti:Ja eihän öljyjen vaihtamisessa ees tarvii ottaa niitä ''spädäreitä'' pois!! Senkun vaan valuttelee ulos ja uuet sisään
willik kirjoitti:Simpleman111 kirjoitti:Ja eihän öljyjen vaihtamisessa ees tarvii ottaa niitä ''spädäreitä'' pois!! Senkun vaan valuttelee ulos ja uuet sisään
Ei se nyt ihan ole "senkun vaan". Jää muutama huomattavan oleellinen vaihe öljyn vaihtamisesta pois. Esimerkiksi PESEMINEN mikä vaikuttaa osien PUHTAUTEEN ja näin iskunvaimentimien toimintaan.
Simpleman111 kirjoitti:willik kirjoitti:Simpleman111 kirjoitti:Ja eihän öljyjen vaihtamisessa ees tarvii ottaa niitä ''spädäreitä'' pois!! Senkun vaan valuttelee ulos ja uuet sisään
Ei se nyt ihan ole "senkun vaan". Jää muutama huomattavan oleellinen vaihe öljyn vaihtamisesta pois. Esimerkiksi PESEMINEN mikä vaikuttaa osien PUHTAUTEEN ja näin iskunvaimentimien toimintaan.
Niin siis mikä hemmetin peseminen??
Simpleman111 kirjoitti:joo just niin...... tehkää miten teette!!1!!! minähän teen just niin ku teen, enkä jaksa nyt enää kulutta koko hlvtn päivää täällä väittelemässä teiän kaa jostain iskareiden PESEMISESTÄ!!! pää asia, että nyt on noi neopreenisuojat ja ne suojaa stefoja sen verran ku suojaa..!
Enkä aio enää kommentoida tähän viestiketjuun... Esitän ongelmani/kysymykseni tästä edespäin jossain thumperissa tai crf's only : ssa. Siellä saa sentään asiallisempia vastauksia ilman mitään turhanpäiväistä kettuilua ja pysytään ihan aiheessa eikä esim. renkaanvaihto muutu yhtäkkiä pakoputken kiillottamiseen jne... se on morjens vaan! Pakko myöntää et kyl noi jenkit ym. on ihania verrattuna suomalaisiin......