Näiden vanhojen osalta on mun mielestä turha miettiä budjettijuttuja, koska jokaisen vanhan krossipyörän pelastaminen on mun mielestä jees homma. Suomessahan tää touhu ei oo oikeen missään arvostuksessa, mutta esimerkiksi Jenkkilässä tuo mun ktm on semmonen kohde, että ehjänä ja kunnossa se on todella arvostettua tavaraa. Sama sääntö tietty pätee kaikkiin alkuperäiskuntoisiin kasarikrosseihin. Ton mun pyörän kohdalla on vaan se eroavaisuus moneen muuhun malliin, ettei noita pahemmin ole enää ehjänä varsinkaan täällä päin kun alunperinkään ei ole juuri tuotu maahan ja ovat olleet lähtökohtaisesti susia verrattuna saman ikäluokan japseihin. On huonoa sähköä, kehnoa sylinteripinnoitetta, huonoja hitsisaumoja alumiiniosissa ja syöpyviä osia vesipuolella. Päälle vielä korkea ajokorkeus ja simojäykkä alusta. Paljon isoja murheenkryynejä jos vertaa johonkin perusjapsiin. Niin ja oma pyörä on vielä vuosmallia 1989, johon ktm päätti lykätä erilaisen sylinterin ennen koko moottorin päivitystä uuteen 1990. Tuota meikäläisen mottia on myyty huimat 3 vuotta ja osasaatavuudet sen mukasia
onneks osa osista on sentään ristiyhteensopivia 544 vs 545-lohkoissa. Kaiken kaikkiaan kiva olisi Suomessakin nähdä enemmän alkuperäiskuntoon saatettuja projekteja