kumpikohan olis parempi pyörä ajella talvella kaks vai nelitahti? Että onko se hirveetä huudattamista jos vaikka ajelee 250 2t pelillä hangessa?
Toihan on se ikuinen taistelun aihe, mut enemmän tietoo saa huoltotopikista. tosiaan itsellänikään ei ole tosta 4T huollosta kokemusta, mut eikös noissa melkosamat huoltovälit ole öljyjen ja mäntien/kampuran osalta. tai ainakin semmoisen käsityksen olen saanut. mutuilu loppu minun osalta tähän. viisaimmat valaiskoon tietämättömia .J!gs@w# kirjoitti:Kuulopuheiden perusteella mitä olen kuullut tutuiltani niin aika samoihin pitkässä juoksussa menee 2t vs 4t huolto kustannukset. Kun kakstahtista saa huoltaa enemmän ja on halvempaa ja sitten 4t osat paljon kalliimpia. Itsellä ei kokemusta mutta pari kaveria on todennut näin kun ovat kokeilleet kyseisiä laitteita...
stage666 kirjoitti:Bensan kulutus on aikalailla sama kaikissa. Tosin 4T on huomattavasti kalliimpi huoltaa ja ylläpitää, varsinkin noi pienemmät 4T laitteet.:'( kirjoitti:Minkä verran eroa kulutuksessa jos vertaa KTM EXC 450 ja KTM EXC 300 tai 250?