Muuta Keskustelua

h0m3r
Pyörä:
Porkkana
Paikkakunta:
Oulun eteläinen
Liittynyt:
30.11.2009 11:51

ViestiKirjoittanut h0m3r » 22.2.2010 19:23

En oo kyllä varma tuliko oikeaan paikkaan, mutta siirtäkkee toki ei. Onko kellään tietoa/kokemusta noista kahvanlämppärisarjoista ( esim. uusimmassa offroadprossa ) että miten on toimivuus ja onko edes mahdollista saada toimiin tuommoseen akuttomaan peliin. Virtaahan menee jo valmiiksi valoille, joten riittääkö potku vielä nuille lämpöelementeille?
lerppa
Liittynyt:
12.3.2007 19:35

ViestiKirjoittanut lerppa » 22.2.2010 20:02

h0m3r kirjoitti:En oo kyllä varma tuliko oikeaan paikkaan, mutta siirtäkkee toki ei. Onko kellään tietoa/kokemusta noista kahvanlämppärisarjoista ( esim. uusimmassa offroadprossa ) että miten on toimivuus ja onko edes mahdollista saada toimiin tuommoseen akuttomaan peliin. Virtaahan menee jo valmiiksi valoille, joten riittääkö potku vielä nuille lämpöelementeille?
ei ole kotarissa ainakaan mitään ongelmaa omilla virroilla.Noi crossista tehdyt ei missä pieni virrantuotto ei pelaa valojen kanssa yhtäaikaa
ranne putos..
h0m3r
Pyörä:
Porkkana
Paikkakunta:
Oulun eteläinen
Liittynyt:
30.11.2009 11:51

ViestiKirjoittanut h0m3r » 22.2.2010 20:13

Semmosta vähän arvelinki, tarkotus ois tosiaan tuohon EXC:n värkätä. Himmentääkö se yhtään tuota valopuolta? Ja mistä se olis järjevintä kaapata se virtanen, kun tuossa offroadpron jutussa puhuttiin vain akkuun asennuksesta? :roll:
lerppa
Liittynyt:
12.3.2007 19:35

ViestiKirjoittanut lerppa » 22.2.2010 20:26

h0m3r kirjoitti:Semmosta vähän arvelinki, tarkotus ois tosiaan tuohon EXC:n värkätä. Himmentääkö se yhtään tuota valopuolta? Ja mistä se olis järjevintä kaapata se virtanen, kun tuossa offroadpron jutussa puhuttiin vain akkuun asennuksesta? :roll:
itellä oli kotarissa pitkistä valoista johto kun ei tarvinnut tiellä ajella,toimi valo katkaisijasta suoraan
ranne putos..
BerZ
Pyörä:
Kotka
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
29.10.2007 19:00

ViestiKirjoittanut BerZ » 22.2.2010 20:54

h0m3r kirjoitti:Semmosta vähän arvelinki, tarkotus ois tosiaan tuohon EXC:n värkätä. Himmentääkö se yhtään tuota valopuolta? Ja mistä se olis järjevintä kaapata se virtanen, kun tuossa offroadpron jutussa puhuttiin vain akkuun asennuksesta? :roll:

Oon ryöstäny parkilta virran.
Otris
Pyörä:
Suzuki RM 250
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
21.3.2009 17:08

ViestiKirjoittanut Otris » 23.2.2010 8:13

Eipä se ole vaikeaa ottaa suoraan akultakaan, sulake ja kytkin vaan väliin. On aina parempi kun ei ole mitään ylimääräisiä virityksiä alkuperäisiin piuhoihin.
Suzuki RM 250 -02
BerZ
Pyörä:
Kotka
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
29.10.2007 19:00

ViestiKirjoittanut BerZ » 23.2.2010 8:34

Otris kirjoitti:Eipä se ole vaikeaa ottaa suoraan akultakaan, sulake ja kytkin vaan väliin. On aina parempi kun ei ole mitään ylimääräisiä virityksiä alkuperäisiin piuhoihin.

Mut nyt kysyttiin asennusta akuttomaan peliin. Ja jos ne kytkee akkuun niin ne voi unohtua päälle ja akku tyhjentyä. Noissa kahvanlämppäreiden asennusohjeissakin taidetaan sanoa että ne pitäis asentaa virtalukon taakse.
h0m3r
Pyörä:
Porkkana
Paikkakunta:
Oulun eteläinen
Liittynyt:
30.11.2009 11:51

ViestiKirjoittanut h0m3r » 23.2.2010 9:41

Eipä ne hirveästi kehoittanu tuossa offin jutussakaan suoraan akkuun asentamaan. Täytynee rueta tilaileen...
Otris
Pyörä:
Suzuki RM 250
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
21.3.2009 17:08

ViestiKirjoittanut Otris » 23.2.2010 10:09

Niin no sit se on kyllä eri asia jos ei ole akkua :lol:
Suzuki RM 250 -02
lerppa
Liittynyt:
12.3.2007 19:35

ViestiKirjoittanut lerppa » 23.2.2010 13:32

Onhan noita lämppäreitä laitettu jonkun verran akun kautta,lähinnä siis crossipyöriin.Kypärävalo akut saa käyttöä myös valosan aikaan...
ranne putos..
Keijo-crossi
Liittynyt:
17.10.2004 15:59

ViestiKirjoittanut Keijo-crossi » 28.2.2010 22:47

Miksei kotari oo laittanu 2x 250sxf konetta rintasin vaikka 450 vaihteistolle, kun ei ne kakspuokit kovin leveitä ole. Olisi tehoakin sellaset 70-80hv :roll:
a.c.e
Pyörä:
Honda Monkey
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
10.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut a.c.e » 1.3.2010 0:23

Keijo-crossi kirjoitti:Miksei kotari oo laittanu 2x 250sxf konetta rintasin vaikka 450 vaihteistolle, kun ei ne kakspuokit kovin leveitä ole. Olisi tehoakin sellaset 70-80hv :roll:


Aprilia teki sen jo.
lerppa
Liittynyt:
12.3.2007 19:35

ViestiKirjoittanut lerppa » 1.3.2010 9:04

Keijo-crossi kirjoitti:Miksei kotari oo laittanu 2x 250sxf konetta rintasin vaikka 450 vaihteistolle, kun ei ne kakspuokit kovin leveitä ole. Olisi tehoakin sellaset 70-80hv :roll:
Nyt voi olla että olen taas ihan väärässä mutta kiellettiinkö mm sarjassa 2 pyttyset koneet?
ranne putos..
Jusssii
Liittynyt:
9.2.2007 15:22

ViestiKirjoittanut Jusssii » 1.3.2010 10:21

Josh Coppins ajaa Apriliallla MM sarjaa että ei varmaa ole kielletty.
LLexxzz
Pyörä:
Yamaha YZ 85 -09
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
20.2.2010 20:37
Muuta Keskustelua

ViestiKirjoittanut LLexxzz » 1.3.2010 10:36

Keijo-crossi kirjoitti:Miksei kotari oo laittanu 2x 250sxf konetta rintasin vaikka 450 vaihteistolle, kun ei ne kakspuokit kovin leveitä ole. Olisi tehoakin sellaset 70-80hv :roll:

Tulis muuten aika painava, mutta paljo se Aprilia painaa?

Jotkut ilmeisti laittaa kaks änkkää 250 nelareihin kun oon jossain videossa silleen nähnytkin, mutta onko siitä oikeasti hyötyä vai tarkoitettu näyttämään vaan hienolle?